Оптимізація роботи Пенсійного
фонду України
для підвищення якості надання
пенсійних послуг громадянам
За повідомленням відомчої газети Пенсійного
фонду України “Пенсійний кур’єр”, вже з початку 2016 року буде запроваджено централізовану
систему нарахування та виплати пенсій.
Для українських
пенсіонерів це означатиме насамперед скорочення терміну призначення пенсії з 10
днів до 10 - 15 хвилин і зменшення кількості потрібних для цього документів. А
пенсійні виплати людині здійснюватимуть автоматично: у визначений день кошти
просто перераховуватимуть з рахунків Фонду на рахунок пенсіонера. Для самого
Пенсійного фонду також є очевидні вигоди, передусім це скорочення витрат на
щомісячний друк виплатних відомостей.
За умови впровадження
таких технологій буде змінюватися й структура Фонду, а функції працівників та
їхня кількість – оптимізуватися.
Зараз у Пенсійному
фонді України працюють над створенням спеціальних сервісних центрів
обслуговування громадян. Після повного впровадження централізованої системи обробки
даних працівники Пенсійного фонду зможуть обслуговувати людей в будь-якому із
сервісних центрів незалежно від місця їх реєстрації. Тож прив’язок до
територіальних одиниць не буде. До того ж взято курс на збільшення кількості
спеціальних сервісних центрів. Окрім управлінь Фонду, планують розміщувати їх в
банках, на пошті, при будь-якій територіальній громаді, яка захоче мати такий
офіс.
Це будуть фронт-офіси,
в яких прийматимуть документи від пенсіонерів та видаватимуть їм потрібні
довідки. А от бек-офіси (відділи, в яких оброблятимуть документи)
функціонуватимуть, як і раніше, лише в управліннях Пенсійного фонду.
Модернізація системи
обслуговування громадян – справа непроста. Без певних знань і навичок
безпосередніх виконавців її не реалізувати. Саме тому в Пенсійному фонді
України відновлено роботу навчально-методичного центру, який навчає різні
категорії спеціалістів за спеціальними програмами. До того ж у відомстві
впроваджують систему постійної перепідготовки працівників, зокрема й
дистанційної. Фонд уже затвердив стандарти обслуговування громадян, на часі
запровадження таких стандартів у кожному з напрямків роботи.
В Пенсійному фонді
велику увагу приділяють формуванню кадрового складу працівників, контролю за
якістю їхньої роботи та аналізу діяльності кожного службовця – адже ефективна
кадрова робота має підвищити рівень обслуговування громадян.
Пенсійне законодавство
України постійно змінюється, доповнюється. І в цьому напрямку в Пенсійному
фонді України багато робиться для підвищення якості надання послуг громадянам.
Перед працівниками системи Пенсійного фонду стоять нелегкі, але цікаві
завдання. Фахівці мають їх виконати, адже оптимізація роботи пенсійної системи
- це на сьогодні одне з важливих суспільних замовлень.
Начальник відділу організаційно-інфрмаційної роботи
управління Пенсійного фонду України в місті Херсоні
Наталя Михайлівна Кобзар
Комментариев нет:
Отправить комментарий