Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 11 августа 2015 г.

Оптимізація роботи Пенсійного фонду України для підвищення якості надання пенсійних послуг громадянам




Оптимізація роботи Пенсійного фонду України
для підвищення якості надання пенсійних послуг громадянам

            За повідомленням відомчої газети Пенсійного фонду України “Пенсійний кур’єр”, вже з початку 2016 року буде запроваджено централізовану систему нарахування та виплати пенсій.
            Для українських пенсіонерів це означатиме насамперед скорочення терміну призначення пенсії з 10 днів до 10 - 15 хвилин і зменшення кількості потрібних для цього документів. А пенсійні виплати людині здійснюватимуть автоматично: у визначений день кошти просто перераховуватимуть з рахунків Фонду на рахунок пенсіонера. Для самого Пенсійного фонду також є очевидні вигоди, передусім це скорочення витрат на щомісячний друк виплатних відомостей.
            За умови впровадження таких технологій буде змінюватися й структура Фонду, а функції працівників та їхня кількість – оптимізуватися.
            Зараз у Пенсійному фонді України працюють над створенням спеціальних сервісних центрів обслуговування громадян. Після повного впровадження централізованої системи обробки даних працівники Пенсійного фонду зможуть обслуговувати людей в будь-якому із сервісних центрів незалежно від місця їх реєстрації. Тож прив’язок до територіальних одиниць не буде. До того ж взято курс на збільшення кількості спеціальних сервісних центрів. Окрім управлінь Фонду, планують розміщувати їх в банках, на пошті, при будь-якій територіальній громаді, яка захоче мати такий офіс.
            Це будуть фронт-офіси, в яких прийматимуть документи від пенсіонерів та видаватимуть їм потрібні довідки. А от бек-офіси (відділи, в яких оброблятимуть документи) функціонуватимуть, як і раніше, лише в управліннях Пенсійного фонду.
            Модернізація системи обслуговування громадян – справа непроста. Без певних знань і навичок безпосередніх виконавців її не реалізувати. Саме тому в Пенсійному фонді України відновлено роботу навчально-методичного центру, який навчає різні категорії спеціалістів за спеціальними програмами. До того ж у відомстві впроваджують систему постійної перепідготовки працівників, зокрема й дистанційної. Фонд уже затвердив стандарти обслуговування громадян, на часі запровадження таких стандартів у кожному з напрямків роботи.
            В Пенсійному фонді велику увагу приділяють формуванню кадрового складу працівників, контролю за якістю їхньої роботи та аналізу діяльності кожного службовця – адже ефективна кадрова робота має підвищити рівень обслуговування громадян.
            Пенсійне законодавство України постійно змінюється, доповнюється. І в цьому напрямку в Пенсійному фонді України багато робиться для підвищення якості надання послуг громадянам. Перед працівниками системи Пенсійного фонду стоять нелегкі, але цікаві завдання. Фахівці мають їх виконати, адже оптимізація роботи пенсійної системи - це на сьогодні одне з важливих суспільних замовлень.

Начальник відділу організаційно-інфрмаційної роботи
управління Пенсійного фонду України в місті Херсоні
Наталя Михайлівна Кобзар

Комментариев нет:

Отправить комментарий