Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 25 августа 2015 г.

На першому місці – турбота про людей





На першому місці – турбота про людей
        
            В управлінні Пенсійного фонду України в місті Херсоні (вул. Комкова,76-А) станом на 1 серпня 2015 року перебувають на обліку 99,0 тис. пенсіонерів. За кількістю пенсіонерів управління є одним із найбільших серед інших управлінь в Україні.
         В управлінні на виконання постанови правління Пенсійного фонду України від 21.02.2012 № 4-3 для зручності громадян створено 3 громадські приймальні за принципом “єдиного вікна”, які розпочали функціонувати з березня 2012 року. В громадських приймальнях наразі можна вирішити усі питання, які виникають до управління Пенсійного фонду, не лише з пенсійного забезпечення, а й щодо даних персоніфікованого обліку і правових питань та інших.
         В громадських приймальнях прийом громадян проводиться щоденно з понеділка по п’ятницю з 8.30 до 16.15 (в п’ятницю – з 8.30 до 15.15) з перервою на обід з 12.00 до 13.00.
         Для реалізації завдання щодо належного прийому громадян задля їх  зручності та уникнення черг, в кожній приймальні розміщено від 8 до 10 автоматизованих робочих місць (віконець) спеціалістів, які ведуть прийом громадян, установлено кондиціонери. Під час щоденного прийому відповідно до встановленого режиму та функціональних обов’язків фахівці управління: приймають документи для призначення (перерахунку) пенсій; оформляють окремі виплатні документи (допомога на поховання, виплата недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера, виплата пенсії у разі термінової потреби та інші виплати);  видають довідки на вимогу одержувачів пенсій та допомоги;  заповнюють анкети на виготовлення пенсійних посвідчень;  видають пенсійні посвідчення;  надають консультації з питань застосування чинного законодавства при призначенні, перерахунку та виплаті пенсій;
  Протягом першого півріччя 2015 року до громадських приймалень звернулося 65 тис. осіб, що на 24,6 тис. осіб, або 62% більше ніж у порівнянні з відповідним періодом минулого року.
З квітня 2015 року в управлінні функціонує сектор по роботі з майбутніми пенсіонерами. Звернутися для оформлення підготовчої пенсійної справи  можна за 9 місяців до дня досягнення пенсійного віку. Спеціалісти сектору приймуть наявні документи, здійснять їх  правову оцінку, нададуть допомогу у витребуванні додаткових документів. У разі необхідності нададуть консультацію щодо здійснення доплати до мінімального  страхового внеску та з інших питань застосування законодавства, регулюючого пенсійне забезпечення. Після закінчення підготовчої роботи з оформлення документів для призначення пенсії фахівці сектору надішлють повідомлення майбутньому пенсіонеру не пізніше ніж за місяць до виповнення пенсійного віку або нагадають заявнику про необхідність надання заяви про призначення пенсії, надіславши sms-повідомлення чи зателефонував.
         Також нагадуємо, що будь-яку оперативну інформацію з питань пенсійного забезпечення можна отримати за багатоканальним телефоном “гарячої” лінії управління Пенсійного фонду України в місті Херсоні 42-95-71 щоденно з 8.00 до 17.15, в п’ятницю: з 8.00 до 16.00 (без перерви на обід).

         Звертайтесь! Будемо раді допомогти Вам!


        
Начальник відділу організаційно-інформаційної роботи                                           управління Пенсійного фонду України в місті Херсоні
Наталя Миколаївна Кобзар





        



Комментариев нет:

Отправить комментарий