Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 12 августа 2015 г.

У пріоритеті Херсона соціальне забезпечення громадян




Цього року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування (ЄСВ) від херсонських страхувальників склали понад 809 млн гривень.
Для прикладу, надходження інших податків і зборів, сплачених херсонцями до бюджетів усіх рівнів протягом січня-липня цього року склали 758 млн гривень.
Таким чином, пріоритетним залишається соціальне фінансування, а саме пенсійне забезпечення та соціальне страхування.
Додатково повідомляємо, що херсонські роботодавці у липні цього року сплатили 116,4 млн грн ЄСВ, із яких 100,7 млн грн – це ЄСВ, нарахований роботодавцями на суми заробітної плати та винагороди за договорами ЦПХ; 11,3 млн грн – ЄСВ, нарахований на суми грошового забезпечення військовослужбовців; 4,4 млн грн – ЄСВ, сплачений херсонськими підприємцями.
Податкові ревізори повернули державі понад 8 млн гривень
Протягом січня-липня 2015 року аудитори ДПІ у м. Херсоні провели 199 документальних перевірок херсонських платників податків. За їх результатами порушникам податкового законодавства донараховано 15,9 млн грн грошових зобов’язань, а також зменшено на 31 тис. грн суму ПДВ, заявлену до відшкодування, та на 23 тис. грн від’ємне значення різниці між сумою податкового зобов’язання та податкового кредиту з ПДВ.
Як наслідок, протягом січня-липня цього року до бюджету вже надійшло 8,1 млн грн донарахованих порушникам податкового законодавства податків, зборів і штрафних санкцій.
Нагадаємо, що з метою руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань, виявлення та протидії діяльності підприємств по ухиленню від оподаткування до плану–графіку документальних податкових перевірок включаються виключно ризикові платники податків.
Податківці на „гарячій лінії” з херсонцями
Цього року на “Пульс” надійшло 67 звернень від херсонських платників податків. У переважній більшості телефонували представники юридичних осіб – 49 разів, громадяни – 9 разів. Ще 9 дзвінки надійшли від місцевих підприємців.
Зазначимо що у минулому році в аналогічний період “гаряча лінія” зафіксувала лише 28 звернень.
Основні питання, що хвилювали херсонців, стосувались подання електронної звітності, реєстрації податкових накладних, процесу проведення перевірки, надання довідок про доходи, а також податкових консультацій і роз’яснень. 
На всі звернення відповіді надані у встановлений законодавством строк.
Нагадаємо, що “Пульс” це антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України. За номером телефону (044)284-00-07 херсонці мають можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби.
Чи є об‘єктом оподаткування компенсація втрати частини заробітної плати у зв’язку з порушенням строків її виплати?
Статтею 34 Закону України «Про оплату праці» передбачено виплату компенсації працівникам за втрату частини заробітної плати у зв’язку із порушенням строків її виплати.
Така компенсація здійснюється у разі затримки виплати заробітної плати на один і більше календарних місяців.
Відповідно до ст.14 Податкового кодексу України компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом, для цілей оподаткування податком на доходи фізичних осіб прирівнюються до заробітної плати та оподатковуються за ставками 15% та 20%.
При цьому сума компенсації включається до фонду оплати праці того місяця, в якому фактично проводиться її нарахування та виплата.
Що є доходом херсонських „спрощенців”?
Доходом підприємця – платника єдиного податку є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій, матеріальній або нематеріальній формі. При цьому до доходу не включаються отримані таким підприємцем пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності (ст. 292 Податкового кодексу України)
Крім того, до суми доходу платника єдиного податку включається вартість безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг). Безоплатно отриманими вважаються товари (роботи, послуги), надані платнику єдиного податку згідно з письмовими договорами дарування та іншими письмовими договорами, укладеними згідно із законодавством, за якими не передбачено грошової або іншої компенсації вартості таких товарів (робіт, послуг) чи їх повернення, а також товари, передані платнику єдиного податку на відповідальне зберігання і використані таким платником єдиного податку.
До суми доходу платника єдиного податку третьої групи, який є платником податку на додану вартість, за звітний період також включається сума кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності.
Лише легальна праця та зарплата є запорукою впевненості в завтрашньому дні
Питання щодо легалізації зайнятості українців і боротьба з виплатою зарплати у "конверті" були і залишаються пріоритетними у напрямках роботи органів фіскальної служби України. Воно і не дивно, адже найчастіше саме податок на доходи фізичних осіб є бюджетоутворюючим для більшості місцевих громад, а надходження в казну єдиного внеску дає можливість своєчасно виплачувати пенсії та інші соціальні виплати.
Проте є роботодавці, які використовують працю громадян без належного оформлення трудових відносин, а зарплату виплачують в "конвертах". Такими діями вони не лише ухиляються від сплати податків, а й свідомо залишають своїх найманих працівників без відповідного соціального захисту як зараз, так і у майбутньому. В таких ситуаціях винуватцем є не лише роботодавець, а й працівник, який часто добровільно погоджується на будь-які, запропоновані роботодавцем, умови.
Згода на таку працю автоматично прирікає працівника на безправність перед роботодавцем. Більше того, працюючи нелегально, на схилі років людина може залишитися без пенсії, позаяк претендувати на призначення пенсії за віком можуть особи після досягнення віку 60 років та наявності страхового стажу не менше 15 років.
Тож шановні херсонці, забезпечте своїм родинам добробут, впевненість у завтрашньому дні та реальну соціальну підтримку, не йдіть на поводу у недобросовісних роботодавців - відмовтесь від  зарплати "в конвертах"!
Панове роботодавці, не женіться за більшими прибутками за рахунок використання нелегальної праці. Пам'ятайте, законні та добрі справи завжди високо цінуються у суспільстві, а добрі вчинки повертаються до людини сторицею!
З початку року свій бізнес започаткували 1308 херсонців
Протягом семи місяців цього року платниками податків у ДПІ у м. Херсоні стали 1308 суб’єктів господарювання, із них 433 – юридичні особи, 875 –  фізичні особи – підприємці. До слова, у відповідному періоді минулого року новозареєстрованих представників бізнес-середовища було на 281 менше.
Загалом станом на 01.08.2015р. на податковому обліку перебувають майже 41 тис. платників, переважну більшість яких складають підприємці — майже 25 тис., інші 16 тис. - це юридичні особи.
До речі, протягом останніх кількох років в Україні суттєво спрощено процедуру реєстрації власної справи. Зокрема, віднедавна новоствореним бізнесменам нема необхідності після реєстрації бізнесу звертатися до органів фіскальної служби для взяття на облік. Відповідні документи вони можуть подати державному реєстратору. Для звітування та спілкування з податківцями онлайн на веб-порталі ДФС України функціонує чимало електронних сервісів. За допомогою таких сервісів представники можуть заощаджувати не лише дорогоцінний власний час, а й матеріальні ресурси. Віднедавна заяву про перехід на спрощену систему оподаткування підприємці можуть надіслати за допомогою спеціального програмного забезпечення через інтернет. Навіть облік доходів і витрат підприємці можуть вести в електронному вигляді, а свідоцтва платників податку на додану вартість та єдиного податку взагалі скасовані.
Сподіваємось, що всі інноваційні пропозиції фіскальної служби представники бізнесових кіл будуть використовувати на повну потужність, завжди зможуть знайти для себе необхідну інформацію та будуть працювати лише в правовому полі.
Єдиний податок перетнув межу у 50 мільйонів гривень
З початку року херсонські спрощенці сплатили до бюджету 50,9 млн грн єдиного податку. Це на 8,2 млн грн більше, ніж минулому році.
Переважну частину надходжень (69%) забезпечили підприємці міста. Інші 31% надійшли від юридичних осіб – платників єдиного  податку.
Нагадаємо, що з 28 липня  набули чинності нові форми декларацій для платників єдиного податку, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 р. № 578, а саме:
- форма податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи –підприємця;
- форма податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи);
- форма податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи.
За які “заслуги” платників податків можуть перевірити
Порядок формування плану-графіку проведення планових документальних перевірок платників податків, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 № 524. Даний Порядок визначає структуру плану-графіку, критерії відбору платників податків та порядок їх відбору.
Зокрема, до плану-графіка в першу чергу включаються платники податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів.
Серед критеріїв відбору особливо важливо виділити наявність інформації правоохоронних органів, податкової міліції, органів ДФС щодо взаємовідносин із платниками податків:
- які мають ознаки фіктивності;
- які є учасниками конвертаційних центрів;
- реєстрацію яких скасовано у судовому порядку;
- стосовно яких розпочато досудове розслідування;
- стосовно яких заведено оперативно-розшукову справу;
- стосовно яких встановлено факт неподання податкової звітності;
- які знаходяться у розшуку;
- які визнані банкрутами;
Окрема увага приділяється критеріям відбору до плану-графіку банківських та небанківських фінансових установ, постійних представництв та представництв нерезидентів, самозайнятих осіб.
Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний.
Зарплата херсонців додала до бюджетів майже 1 млрд грн податків та зборів
З початку року зарплатне тріо „ПДФО – військовий збір – ЄСВ” назбирало у бюджетах і фондах більше 1 млрд гривень.
Зокрема, протягом семи місяців цього року херсонці сплатили 318 млн грн ПДФО, із якого понад 72% сплачено із доходу у вигляді заробітної плати.
Більше 35 млн грн „назбирав” військовий збір, переважна частина якого сформована також із заробітної плати херсонців.
Надходження ЄСВ протягом семи місяців скалили 809 млн грн, із яких, 86,5% – це ЄСВ, нарахований роботодавцями на суми заробітної плати та винагороди за договорами ЦПХ.
Скільки коштує ліцензія на роздрібний продаж алкоголю
Відповідно до Закону України „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкоголем  установлюється на кожний окремий, зазначений у ліцензії РРО (КОРО), що знаходиться у певному місці торгівлі.
Відповідно до ст. 15 Закону, плата за ліцензію на роздрібний продаж алкогольними напоями становить:
- у межах міста (селища чи села в межах території міста) – 8000 грн на рік;
- за межами міст обласного підпорядкування та м. Києва на відстані до 50 км, у місці торгівлі яке має торгівельні зали площею понад 500 кв. м – 8000 грн на рік;
- на території сіл і селищ – 500 грн на рік.
Нагадаємо, що з 01.07.2015 пиво вважається алкогольним напоєм, тож для роздрібної реалізації пива необхідно придбати ліцензію на роздрібну торгівлю алкоголем.
Про обов’язкові реквізити податкових накладних?
Із переліку обов’язкових виключено такі реквізити податкової накладної як «Місцезнаходження (податкова адреса продавця)», «Номер телефону», «Форма проведених розрахунків» та «Вид цивільно-правового договору». Такі зміни передбачені Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість" від 16.07.2015 р. № 643-VIII, який набув чинності 29.07.2015 року.
При цьому обов’язковими реквізитами податкової накладної залишаються:
- порядковий номер податкової накладної;
- дата виписування податкової накладної;
- повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник ПДВ, – продавця товарів/послуг;
- податковий номер платника податку (продавця та покупця);
- повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах отримувача податкової накладної;
- опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;
- ціна постачання без урахування податку;
- ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;
- загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;
- код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).
Електронні сервіси ДФС
Сучасні технології надають значні можливості платникам податків ефективно розпоряджатись свої робочим часом. Зокрема, це стосується  переваг електронного обслуговування платників податків за допомогою електронних сервісів ДФС України (www.sfs.gov.ua).
Для комфортного звітування на веб-порталі відомства розміщені електронні сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Завдяки ним можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію.
Оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником ПДВ, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою допоможе сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».
Отримати консультацію з питань податкового, митного законодавства можна за допомогою «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» (ЗІР).
Також пропонуємо скористатися іншими сервісами ДФС України: «Реєстр страхувальників», «Реєстр платників ПДВ», «Анульована реєстрація платників ПДВ», «Пульс» «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів”, «Електронна митниця» та інші.
Про порядок заповнення платіжних документів на сплату податків
Усі поля реквізиту „Призначення платежу” розрахункового документу платникам податків потрібно заповнювати у відповідності із затвердженим Наказом Міндоходів України від 22.10.13 №609 „Порядком заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів".
Сплата за кожним видом платежу та за кожним кодом виду сплати має оформлятися окремим документом на переказ.
Текст Порядку заповнення документів та списками кодів видів сплати розміщений на веб-порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/62901.html
У разі виникнення питань можна звертатись до Центру обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні  або за тел. 51-09-15.
Штрафні санкції за порушення норм застосування РРО
Відповідно до норм Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», суб’єкти господарювання несуть відповідальність у разі порушення касової дисципліни.
Зокрема, у разі встановлення протягом календарного року в ході перевірки факту проведення розрахункових операцій з використанням реєстраторів розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих  послуг) або у разі непроведення розрахункових операцій через РРО з фіскальним режимом роботи суб’єкту господарювання може бути притягнутий до фінансової відповідальності у п'ятикратному розмірі вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг).
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області


 
Перший заступник начальника                                                           С.В. Олефіренко

Комментариев нет:

Отправить комментарий