Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

пятница, 13 февраля 2015 г.

Рішення виконкому - Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2014 році



Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
 13.02.2015                                                                       


Про підсумки роботи
зі зверненнями громадян
у  2014 році



          Заслухавши інформацію про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчих органів за 2014 рік, виконавчий комітет районної у місті ради встановив, що робота  ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян», в межах делегованих повноважень та спрямована на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».

          За 2014 рік до виконавчих органів надійшло 562 звернення громадян. У порівнянні з   2013 роком  кількість збільшилась на 88  звернень.
          Згідно розпорядження голови  районної у місті ради від 02.01.2014 р. № 1-р, затверджено графік прийому громадян з особистих питань. За поточний рік з особистого прийому у керівництва та спеціалістів виконкому зареєстровано 271 звернення.
          Як свідчить аналіз, кількість колективних (групових) звернень зменшилась. Так, у 2014 році  зареєстровано 60 колективних звернень в яких 667 підписів, а за 2013 рік - 68 звернень (- 8), в яких 789 підписів. Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та благоустрою району.         
          У своїх зверненнях дописувачі порушили 562 питання. У порівнянні з  2013 роком спостерігається зменшення кількості звернень стосовно житлового індивідуального будівництва (- 122 звернення); комунального господарства  та благоустрою (- 37 звернень);  питання забезпечення законності та правопорядку (- 3 звернення).  Збільшення звернень з питань виховання та навчання дітей (+ 161 звернення); соціального захисту та пенсійного забезпечення  (+ 97 звернень).



2

                                           
          Згідно чинного законодавства та в межах делегованих повноважень, виконавчі органи  Комсомольської районної у місті ради розглядають всі звернення громадян, вчасно надають  відповіді заявникам.
          У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
          - щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
          - щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи зі зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
          - один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
          - один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
          Спеціалістами загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.
          Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні вирішення проблем окремої людини і суспільства в цілому та те, що розгляд звернень громадян є одним із головних завдань органів місцевого самоврядування, виконком районної у місті ради

В И Р І Ш И В:
          1. Інформацію «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік» взяти до відома (додається).
          2. Визначити, що протягом звітного періоду діяльність виконавчих органів спрямовувалася на безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян» та розпоряджень інших центральних органів виконавчої влади, а також на якісний та неупереджений розгляд звернень громадян та вважати цю роботу задовільною.
          3. Керівникам структурних підрозділів виконкому надалі неухильно дотримуватися порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян» для чого:
          3.1. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень.
Термін – постійно
          3.2. Забезпечити безперебійний та регулярний особистий прийом громадян,  неухильне дотримання затверджених графіків.
Термін – згідно графіку
          4. Завідувачу загального відділу:
          4.1. Посилити контроль за своєчасним і об’єктивним розглядом звернень громадян.
                                                                                                      Термін – постійно
          4.2. Забезпечити організацію особистого прийому громадян головою та посадовими особами виконкому.
Термін – згідно графіку


3


        4.3. Забезпечити щоквартально аналіз та узагальнення звернень громадян
для виявлення причин, що їх породжують.
                                                                                                      Термін – до 5 числа
                                                                                                       місяця наступного за
                                                                                                       звітним кварталом
          5. Рішення виконкому від 08.08.2014 р. № 91  «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2014 року» зняти з контролю як виконане. Розглянути на засіданні виконкому в серпні 2015 року рішення «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2015 року».
                                                                                                        Відповідальний –
                                                                                                        завідувач загального
                                                                                                        відділу
          6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної у місті ради Л.П.Назаренка.

 


Голова районної у  місті  ради                                                                Л.Я.Третяк

   
Керуючий справами виконкому                                                             В.О.Рижкова
                                                                                                                       

Аналітична довідка
про підсумки роботи зі зверненнями громадян,
що надійшли до виконавчих органів Комсомольської районної
у місті Херсоні ради за 2014 рік.

     У виконавчих органах  Комсомольської районної у місті ради робота зі зверненнями громадян ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян» та спрямована на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
     За  2014 рік  до виконкому надійшло  562 звернення громадян. У порівнянні з  2013 роком  кількість збільшилась на 88 звернень.  
     До виконкому надходять звернення громадян з інших органів виконавчої влади:
                                                                             2013 р.                 2014 р.
Секретаріат Кабінету Міністрів                           1                           --                                                                                                         
України                                                                                                 
                                                                                                                            
Херсонська обласна                                                                             
державна адміністрація                                         1                            2                                                                                                                                                                                                                                    

Херсонський міськвиконком                               112                        224                                                                                                                                                                                                                                     

Прокуратура                                                           10                         19                                                                                                                                                                                                                                                         

Запити від депутатів усіх рівнів                            4                           2                                                                                                                                                                                         

Інших організацій, установ                                    7                           2                                                                                                                                                                                                         

Безпосередньо від громадян                                 339                        313                                                                                                                                                                                                                              

      Згідно розпорядження голови районної у місті ради від  02.01.2014 року                        № 1- р затверджено графік прийому громадян з особистих питань. За   поточний рік з  особистого прийому у керівництва та спеціалістів виконкому зареєстровано 271 звернення.
      До виконкому надходять колективні (групові) звернення громадян. Як свідчить аналіз, їх кількість зменшилась (- 8). Так, за  2014 рік зареєстровано 60  колективних звернень в яких 667 підписів, а за 2013 рік 68 звернень, в яких 789 підписів. Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях, це питання комунального господарства та благоустрою району.

2

           За звітний період до виконкому надійшло 3 повторних звернення, в яких громадяни зверталися за нарахуванням субсидії. Згідно чинного законодавства їм було відмовлено в нарахуванні зазначеної соціальної допомоги.
           За 2014 рік  надійшло 30 дублетних звернень. Основна причина їх надходження полягає в тому, що громадяни одночасно звертаються з однією (дублетною) заявою в різні установи міста (міськвиконком, прокуратура та інші). 
     У своїх зверненнях дописувачі порушили 562 питання. У порівнянні з  2013 роком кількість збільшилась на 88 звернень:
-  Питання житлового індивідуального будівництва - 99  звернень, зменшення  на 122 звернення.  
-  Питання комунального господарства та благоустрою – 95 звернень,  зменшення на 37 звернень.
 - Питання виховання та навчання дітей – 217 звернень, збільшення на 161 звернення.
 - Питання соціального захисту та пенсійного забезпечення населення складає 120 звернень,  збільшення  на 97 звернень.
 - Питання забезпечення законності та правопорядку – 13 звернень,  зменшення на 3 звернення.
      Звернення, що повернуто авторові відповідно до статтей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» відсутні. Анонімні – не надходили (звернення не підлягає розгляду відповідно статтей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»). З числа розглянутих звернень – надано роз’яснення 239 заявникам, вирішено позитивно – 317.
     За соціальним станом авторів звернень надійшло звернень від: пенсіонерів – 143 звернення, робітників – 120 звернень, працівників бюджетної сфери – 27 звернень, підприємців – 26 звернень, безробітних – 60 звернень, учнів та студентів – 10 звернень, служителів релігійної організації – 2 звернення, осіб, що позбавлені волі – 1 звернення.     
     У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
- щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
- щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи із зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
- один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
- один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи зі зверненнями громадян.
     Фахівцями загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.

Завідувач загального відділу                                                    О.П.Макарова
                                                                                                                          
                               

УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до
Комсомольської районної у місті Херсоні ради за 2014 рік

з/п
наймену-вання органів виконавчої влади та місцевого самовряду-вання
Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1=сума гр.1.1-гр.1.6)
у тому числі:
Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2=сума гр.2.1-гр.1.5)
у тому числі:
Всього звернень громадян за видами (гр.3=сума гр.3.1-гр.3.3)
у тому числі:
Всього звернень за статтю їх авторів (гр.4=сума гр.4.1-гр.4.2)
у тому числі:
Всього звернень за суб’єктом 
(гр.5=сума гр.5.1-гр.5.5)
Індивідуальне
Колек-тивне
Анонімне
Всього звернень за типом 
(гр.6=сума гр.6.1-гр.6.3)
у тому числі:
Надійшло поштою
На особистому прийомі
Через уповноважену особу
Через органи влади
Через засоби масової інформації
Від інших органів, установ, організацій
Первинне
Повторне
Дуплетне
Неодноразове
.Масове
Пропозиція (зауваження)
Заява (клопотання)
Скарга
Чоловіча
Жіноча
Всього
У них підписів
Телеграма
Лист
Усне


1.
1.1
1.2
1.3
1.4
1.5
1.6
2.
2.1
2.2
2.3
2.4
2.5
3.
3.1
3.2
3.3
4.
4.1
4.2
5
5.1
5.2
5.2.1
5.3
6.
6.1
6.2
6.3
5.
Районні ради у містах
562
28
271
16
245
-
2
562
517
3
30
12
-
562
559
3
-
544
196
348
562
502
60
667
-
562
-
562
-


№ з/п
Всього звернень за категоріями авторів 
(гр.7=сума гр.7.1-гр.7.20)
з них від:
Учасників війни
Дітей війни
Інвалідів Великої Вітчизняної війни
Інвалідів війни
Учасників бойових дій
Ветеранів праці
Інвалідів І групи
Інвалідів ІІ групи
Інвалідів ІІІ групи
Дітей-інвалідів
Одиноких матерів
Матерів-героїнь
Багатодітних сімей
Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи
Учасників ліквідації
наслідків аварії на ЧАЕС
Героїв України
Героїв Радянського Союзу
Героїв Соціалістичної Праці
Дітей
Інших категорій
Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8=сума гр.8.1-гр.8.12)
Пенсіонерів
Робітників

7.
7.1
7.2
7.3
7.4
7.5
7.6
7.7
7.8
7.9
7.10
7.11
7.12
7.13
7.14
7.15
7.16
7.17
7.18
7.19
7.20
8
8.1
8.2
5.
562
4
24
-
-
-
6
5
9
5
-
7
-
11
-
-
-
-
-
-
491
562
143
120

№ з/п
з  них від
Всього звернень за результатами їх  розгляду (гр.9=сума гр.9.1-гр.9.7)
з них:
Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.ІІ=сума 010-240)
у тому числі:
Селян
Працівників бюджетної сфери
Державних службовців
Військовослужбовців
Підприємців
Безробітних
Учнів, студентів
Служителів релігійних організацій
Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля
яких обмежена
Інших
Вирішено позитивно
Відмовлено у задоволенні
Дано роз’яснення
Звернення, що повернуті авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР)
Звернення, що пересилається за належністю  відповідно до статті  7 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР)
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і  17 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР)
Чекати остаточної відповіді
Промислової політики
Аграрної політики і земельних відносин
Транспорту і зв’язку

8.3
8.4
8.5
8.6
8.7
8.8
8.9
8.10
8.11
8.12
9
9.1
9.2
9.3
9.4
9.5
9.6
9.7
ІІ
010
020
030
5.
-
27
7
1
26
60
10
2
1
165
562
317
-
239
-
6
-
-
562
-
-
-

№ з/п
у тому числі:
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підрпиємнництва
Фінансової, податкової, митної політики
Соціального захисту
Праці і заробітної плати
Охорони здоров‘я
Комунального господарства
Житлової політики
Екології та природних ресурсів
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян
Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту
Культури та культурної спадщини,
туризму
Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності
Інформаційної політики, діяльності
засобів масової інформації
Діяльності об’єднань громадян, релігії
та міжконфесійних відносин
Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету
Міністрів України
Діяльності центральних органів
виконавчої влади
Діяльності місцевих органів
виконавчої влади
Діяльності органів
місцевого самоврядування
Обороноздатності, суверенітету,
міждержавних і міжнаціональних відносин
Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою
Інші

040
050
060
070
080
090
100
110
120
130
140
150
160
170
180
190
200
210
220
230
240
5.
-
-
120
-
-
95
99
-
13
217
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
18


Завідувач загального відділу                                                                            О.П.Макарова




Комментариев нет:

Отправить комментарий