Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 10 февраля 2015 г.

Проект рішення виконкому - Про лан роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2015 року

ПРОЕКТ 


Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
13 березня 2015 р.                                                           № ________

Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2015 року

Керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з регламентом роботи виконавчого комітету районної у місті ради, затвердженим рішеннями виконкому районної у місті ради від 14.01.2011 р. № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», від 12.08.2011 р. № 126 «Про зміни до рішення виконкому від 14.01.2011 р. № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», розглянувши пропозиції управління, служби та відділів, виконком районної у місті ради
вирішив:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2015 року (додаток 1).
2. Рішення виконкому районної у місті ради від 12.09.2014 р. № 101 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2014 р.» зняти з контролю по закінченню терміну дії як виконане.
3. Інформацію про стан виконання плану роботи виконкому за ІV квартал 2014 р. прийняти до відома (додаток 2).
4. Керівникам управління, служби, відділів, відповідальним працівникам до 05.05.2015 р. внести пропозиції до плану роботи виконкому на ІІІ квартал 2015 р.
5. Організаційно-контрольному відділу:
5.1. Систематично аналізувати й вивчати стан виконання плану роботи за поточний квартал. Підготувати довідку до 15.05.2015 р. про стан виконання  плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради за І квартал 2015 р.
5.2. До 15.05.2015 р. підготувати проект плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2015 р.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Рижкову В.О.

Голова районної у місті ради                                                                           Л. Я. Третяк                        

Керуючий справами виконкому                                                             В. О. Рижкова


П 




Додаток 1
до рішення виконкому               
від 13.03.2015 року  № ________


І.1. Засідання виконкому
КВІТЕНЬ
1. Про надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого палива, скрапленого газу, та надання компенсацій додаткових виплат на оплату комунальних послуг, у зв`язку з підвищенням цін і тарифів на послуги.

Доповідає:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
ТРАВЕНЬ
1. Про підсумки роботи житлово-комунального господарства району в осінньо-зимовий період 2014-2015 р.р. та заходи щодо підготовки району до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 р.р.

Доповідає:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району

2. Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за І квартал 2015 року.

Доповідає:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
ЧЕРВЕНЬ
1. Про стан роботи по благоустрою та санітарному дотриманню території району.

Доповідає:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району.

2. Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2015 року.

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу








І. 2. Рішення, хід виконання яких буде розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю
КВІТЕНЬ
1. Про хід виконання Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку».

Доповідає:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
ТРАВЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 16.05.2014 року № 54 «Про хід виконання програми «Про діяльність громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону».

Доповідає:
завідувач юридичного відділу
ЧЕРВЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 11.06.2010 року № 93 «Про хід виконання в районі муніципальної благодійної програми «Вдячність».

Доповідає:
провідний спеціаліст сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення









ІІ. Організаційні заходи
ІІ.1. Наради
ІІ.1.1.  Апаратні наради:

      із заступниками голови районної у місті ради, керуючим справами виконкому, головою Комишанської селищної ради (за згодою) із питань стану справ на місцях (щодня 8-30 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками управління, служби та відділів виконкому (8-30 год., зал засідань, 1-ий, 2-ий, 3-ій вівторок щомісяця);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу (1-й вівторок);
завідувач організаційно-контрольного відділу
(2-й , 3-й вівторки)
Наради:
      із керівниками підприємств, установ та організації з питань економічного зростання, соціального забезпечення, утримання політичної стабільності та інше (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу; завідувач організаційно-контрольного відділу; відповідальні працівники (згідно запланованої наради)
      із працівниками управління, служби, відділів виконкому за участю заступника голови районної у місті ради (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками районного відділу міського управління МВС України, прокуратури (за потребою, каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник голови районної у місті ради;
завідувач загального відділу
      із представниками середнього та малого бізнесу з питань торгівлі, побутового обслуговування та сфери послуг (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та  ринкових  відносин;
завідувач загального відділу
      засідання штабу з питань благоустрою та санітарному очищенню району (щочетверга, 16-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
      засідання штабу з питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період (щочетверга, 15-00 год., каб. № 205).
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району


ІІ.1.2. Наради, засідання, семінари та інші заходи, що проводять заступники голови районної у місті ради  та керуючий справами виконкому (відповідно до функціональних повноважень):

– апаратна нарада у керуючого справами виконкому з керівниками структурних підрозділів (щопонеділка, 9‑00 год. каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу
– оперативна нарада у керуючого справами виконкому з відповідальними за виконання контрольних рішень, розпоряджень вищих органів та власних (щопонеділка, 8-00 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу;
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
– засідання координаційної ради у справах дітей (перший четвер щомісяця, 14-00 год., каб. № 304);
Відповідальні за підготовку:
завідувач служби у справах дітей
– засідання конкурсної комісії (за потребою, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
головний спеціаліст з кадрової роботи
– засідання адміністративної комісії (щоп’ятниці, 10-00 год., каб. № 302);
Відповідальні за підготовку:
відповідальній секретар адмінкомісії
– засідання комісії з захисту прав дітей (перша п’ятниця щомісяця, 13-30 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому;
заступник завідувача служби у справах дітей
– засідання комісії по призначенню пенсії за особливі заслуги (по мірі надходження заяв, 14-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
начальник управління праці та соціального захисту населення
– засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат комісії з питань погашення заборгованості по виплаті заробітної плати (щочетверга, 14-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
– засідання комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (щовівторка, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
– засідання комісії з питань наповнення бюджету (третя середа щомісяця, 10-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин



ІІ.2. Засідання
ІІ.2.1. Перелік питань для розгляду на апаратних нарадах працівників райвиконкому, його управлінь,
служб та відділів (День контролю)
КВІТЕНЬ
1. Про розвиток сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Доповідає: заступник завідувача служби у справах дітей, завідувач сектору з питань опіки та піклування

2. Аналіз розгляду контрольних документів за березень 2015 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
ТРАВЕНЬ
1. Про проведення двомісячника з благоустрою та санітарному дотриманню території району.
Доповідає: завідувач відділу з питань життєдіяльності району

2. Аналіз розгляду контрольних документів за квітень 2015 року

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
ЧЕРВЕНЬ
1. Про хід виконання Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей».
Доповідає:    завідувач служби у справах дітей

2. Аналіз розгляду контрольних документів за травень 2015 року

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу








ІІ.3. Особистий  прийом

Прізвище,
ім'я по батькові
Посада
Дата прийому
Часи
 прийому
Третяк Леонід Якович
голова районної у місті ради
1й, 5й понеділок місяця
каб. № 305
з 1400 до 1700
Кравченко Юрій Павлович
заступник голови районної
у місті ради
2й, 4й понеділок місяця
каб. №  205
з 1400 до 1700
Назаренко Леонід Павлович
заступник голови районної
у місті ради
1й, 3й понеділок місяця
каб. № 205
з 1400 до 1700
Рижкова Валентина Олегівна
керуючий справами виконкому
кожний вівторок
каб. № 315
з 1300 до 1700
Великих Любов Василівна
завідувач відділу соціально-економічного розвитку
та ринкових відносин
кожний
понеділок, четвер
каб. № 310
з 900 до 1200
Зубенко Вікторія Едуардівна
завідувач служби
у справах дітей
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 309
з 1300 до 1700
з 900 до 1200
Ромадіна Ольга Миколаївна
заступник  начальника служби у справах дітей, завідувач сектора з питань опіки та піклування
кожний
вівторок
каб. №  113
з 1300 до 1800
Смирнова Олена Іванівна
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 213
з 800 до 1600
Глухова Лариса Володимирівна
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
кожний
понеділок, четвер
каб. № 115
з 1100 до 1800
з 0900 до 1400
Тележенко Тетяна Григорівна
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності, каса
кожний вівторок,
середа, четвер
каб. № 201
з 1300 до 1600
Погорєлова Надія Григорівна
начальник управління праці
та соціального захисту населення
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 119
з 800 до 1500
Соколова Любов Олексіївна
завідувач відділу праці,
заступник начальника УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. №  313
з 800 до 1500
Спільна Лариса Олександрівна
завідувач відділу призначення соціальних допомог УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 211
з 800 до 1500
Прокопчук Ольга Володимирівна
завідувач відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян  УПСЗН
кожний
понеділок,
п'ятниця
каб. № 121
з 800 до 1600
з 800 до 1500
Андрєєва Тетяна Пантеліївна
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 102
з 800 до 1500
Цвєтков Олександр Вікторович
юрисконсульт управління праці
та соціального захисту населення
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 111
з 800 до 1500
Щепелін  Ігор Григорович
завідувач юридичного відділу виконкому районної у місті ради
кожний
понеділок
каб. №.302
з 900 до 1200
Каргопольцева Інна Іванівна
директор територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 405
з 900 до 1600

ІІ.4. Навчання кадрів
КВІТЕНЬ
1. Про порядок призначення опіки над недієздатною особою та дієздатною особою, яка за станом здоров`я не може самостійно реалізовувати свої права.

Доповідає:
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення
ТРАВЕНЬ
1. Про зміни в Законі України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

Доповідає:
завідувач відділу персоніфікованого обліку громадян, які мають право на пільги УПСЗН
ЧЕРВЕНЬ
1. Про Закон України «Про зайнятість населення».

Доповідає:
завідувач відділу праці, заступник начальника управління праці та соціального захисту населення







ІІІ. Інформаційно-аналітична робота
1.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради щодо економічного аналізу роботи агропромислового комплексу (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових  відносин
2.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради стосовно фінансового стану району (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
3.        Організувати зустрічі керівництва району у колективах підприємств, установ, організацій.

Відповідальний за підготовку:
керуючий справами виконкому;
завідувач організаційно-контрольного відділу
4.        Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для управління внутрішньої політики міськвиконкому (за підсумками проведених заходів).

Відповідальний за підготовку:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу









Керуючий справами виконкому                                                                                        В. О. Рижкова



Додаток 2
до рішення виконкому               
від 13.03.2015 року  № ________

ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконання плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради
за ІV квартал 2014 року

У IV кварталі 2014 року робота посадових осіб та виконавчого комітету районної у місті ради здійснювалась відповідно до плану роботи, затвердженого рішенням виконкому від 12.09.2014 р. № 101 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2014 року».
Аналіз заходів, проведених посадовими особами та виконавчим комітетом в ІV кварталі 2014 року, свідчить, що плани виконані.
У звітному періоді на засіданні виконавчого комітету розглянуті питання:
o Про збір зернових культур в районі урожаю 2014 року.
o Про стан готовності житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років.
o Про стан розрахунків підприємств та організацій району з Пенсійним фондом України за спожиті енергоносії.
o Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за 9 місяців 2014 року.
o Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на 2015 рік.
o Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2015 року.
Рішення, хід виконання яких було розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю:
o Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 08.07.2011 р. № 112 «Про стан роботи по наповненню та використанню інформаційної системи Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги».
o Про хід виконання рішення виконкому від 08.11.2013 року № 136 «Про порядок контролю за виконанням документів у виконкомі районної у місті ради».
o Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 11.06.2010 року № 93 «Про хід виконання в районі муніципальної благодійної програми «Вдячність».
У 2014 році збирання ранніх зернових культур завершилось 9 липня, збирання пізніх – в третій декаді вересня.
     Весняна посуха негативно вплинула на стан та урожайність зернових культур. В районі загинуло всього 93 га зернових, що становить 6,2 % від посіяного. За оперативними даними, на звітну дату при середній урожайності 19,5 ц/га отримано всього 2758 тонн зерна, що становить 55,3 % відносно плану, з них пшениці – 1545 тонн, ячменя – 1003 тонни, кукурудзи на зерно – 210 тонн.
В осінньо-зимовий період 2014-2015 років виконкомом проведено 5 засідань районних штабів з питання організації та підготовки житлових будинків до опалювального періоду та своєчасної здачі будинків за актами готовності МКП «Херсонтеплоенерго». рішеннямНа засіданнях розглядались питання запобігання утворення аварійних ситуацій на повітряних теплових мережах та транзитних тепломережах, а також внутрішньобудинкових системах опалення. Приділялась увага питанню вчасної подачі теплоносія, згідно температурного графіка та прискорення проведення процедури перевірки приборів обліку, які встановлено на житлових будинках.
Житловий фонд Комсомольського району обслуговують 6 підприємств: два товариства з обмеженою відповідальністю «Шумен»,  «Україна», ЖЕК-11, ЖЕК-1 Суворовського району та  ПП «Жилсервіс» і ПП «Жилтранс».       
На території Комсомольського району зареєстровано 63 об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, 26 житлово-будівельних кооперативів та 19 відомчих будинків:
Всі житлові будинки проводять згідно графіка поточні ремонти покрівель, внутрішньобудинкових мереж опалення, гарячої та холодної води, а також ремонт під’їздів.
Централізоване теплопостачання отримують 89 будинків, з них:
-   46 об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;
-   26 житлово-будівельних кооперативів;
-   16 відомчих будинків.
В порівнянні з початком 2014 року заборгованість підприємств і організацій району до Пенсійного фонду України збільшилась на 1 млн. 270,5 тис. грн. Станом на 01.11.1014 року загальний борг району перед Пенсійним фондом України склав 3 млн. 257,4 тис. грн. Головною причиною збільшення боргів до Пенсійного фонду України залишається нестабільна економічна ситуація в країні, і як наслідок – зростання цін на сировину, на енергоносії, відсутність власних обігових коштів та замовлень на виконання робіт, послуг.
Станом на 01.10.2014 року база даних пільговиків "Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги" нараховувала 27283 справи.
Проводиться постійна робота з підтримання бази в актуальному стані.
Щомісячно районна база пільговиків надсилається в електронному вигляді до Центру по нарахуванню та виплаті допомог облдержадміністрації для звіряння інформації про пільговиків при нарахуваннях різних компенсацій. Такі допомоги як, допомога ветеранам війни до Дня Перемоги, щорічні компенсації пільговим категоріям громадян на придбання твердого палива та скрапленого газу, перелік пільговиків на пільговий проїзд приміським транспортом оформлювалися тільки після звіряння з контингентом електронної бази пільговиків ЄДАРП.
З метою спрощення  процедури отримання громадянами житлово-комунальних пільг щомісячно відділом надається банк даних до Управління соціальної політики міськвиконкому для подальшої роботи з організаціями-постачальниками житлово-комунальних послуг.
За 9 місяців 2014 року до виконкому районної у місті ради надійшло 502 контрольних документів, що на 166 документів менше, ніж в аналогічному періоді минулого року. Із них, розпоряджень голови обласної державної адміністрації – 59; розпоряджень міського голови – 64; доручень голови обласної державної адміністрації – 39, які містять – 61 завдання; доручень міського голови та його заступників – 35, які містять – 59 завдань.
На довгостроковому контролі знаходилось 44 контрольних документів.
У звітному періоді випадків порушення строків виконання контрольних документів з вини виконавця не зафіксовано. Останній випадок невиконання документів у визначений термін відбувся у 2010 році.
В рамках дії муніципальної благодійної програми «Вдячність» окремим категоріям громадян (інвалідам Великої Вітчизняної війни, учасникам бойових дій,  вдовам загиблих у Великій Вітчизняній війні, померлих ветеранів війни, визнаних за життя інвалідами, інвалідам по зору 1 та 2 групи, опікунам дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування) надаються пільгові побутові послуги з оплатою 30% від вартості послуг.
Вищезазначені категорії громадян можуть скористатися наступними побутовими послугами:
-   великий ремонт взуття – один раз на рік;
-   середній ремонт взуття – один раз на квартал;
-   великий  ремонт одягу – один раз на рік;
-   середній ремонт одягу - один раз на рік;
-   прання білизни – один раз на квартал;
-   перукарські послуги - один раз на квартал .
Протягом одинадцяти місяців 2014 року видано 179 талонів, із них:
-   інвалідам ВВВ – 60 талонів;
-   учасникам бойових дій – 32 талони;
-   вдовам померлих ветеранів війни – 19 талонів;
-   інвалідам по зору 1 та 2 групи - 53 талони;
-   опікунам дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування – 15 талонів.
Станом на 12.12.2014 р. в Комсомольському районі проживає 1972 особи вищезазначених категорій. Робота щодо надання пільгових послуг продовжується. З метою збільшення кількості користувачів муніципальної благодійної програми «Вдячність» постійно ведеться роз’яснювальна робота серед громадян.



Керуючий справами виконкому                                                                                       В. О. Рижкова



Комментариев нет:

Отправить комментарий