Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 3 июня 2015 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області



                        
Херсонські землевласники додали до казни 28,6 млн гривень
Саме така сума земельного податку надійшла до місцевих бюджетів за 5 місяців 2015 року від власників та орендарів земельних ділянок. Зібрана сума цього податку на 3,4 млн грн перевищує надходження аналогічного періоду минулого року. При цьому, більшу частину податку перерахували юридичні особи - 25,5 млн грн, громадяни ж на потреби міської громади перерахували 3,1 млн грн.
Слід зазначити те, що плата за землю посідає третє місце за обсягами надходжень до місцевого бюджету, її питома вага становить понад 10 відсотків у загальній сумі надходжень. Цей податок сплачують 705 херсонських підприємств і майже 30 тис. мешканців Херсону.
Нагадаємо, що з 1 січня 2015 року плата за землю є складовою частиною податку на майно, до якого також входять транспортний податок та податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Як ДПІ у м. Херсоні розглядає звернення громадян
Відповідно до „Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах”, податківці розглядають і вирішують звернення у строк не більше ніж один місяць із дня їх надходження. У разі якщо звернення не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, на такі звернення контролери відповідають не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.
Якщо ж для вирішення порушених громадянами питань слід провести перевірку інформації, викладеної у зверненнях, отримати додаткові матеріали, строк розгляду звернень може бути подовжено до 45 днів.
Якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття органом ДФС обґрунтованого рішення, воно в той самий строк повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями.
Зазначимо, що за січень-квітень цього року до ДПІ у м. Херсоні надійшло 20 звернень громадян, в яких піднімались питання щодо перевірки діяльності міських підприємств, законності надання квартир в оренду, виконання судових рішень, відшкодування ПДВ. На всі звернення відповіді надано у встановлений законодавством строк.

Нелегальне працевлаштування - це кримінальний злочин
З 1 січня цього року працівник не може бути допущений до роботи без повідомлення відповідного органу фіскальної служби про прийняття працівника на роботу. Також, із зазначеної дати суттєво посилена фінансова відповідальність роботодавців. Так, у разі:
- фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору, оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичної роботи повний робочий час, та виплати зарплати без нарахування та сплати ЄСВ – у 30-кратному розмірі мінімальної зарплати (36540 грн), встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
- порушення встановлених строків виплати зарплати працівникам, більш як за один місяць, виплата її не в повному обсязі – у 3-кратному розмірі мінімальної зарплати, встановленої на момент виявлення порушення (3654 грн);
- недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці – у 10-кратному розмірі мінімальної зарплати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення (на разі це 12 180 грн);
- порушення інших вимог трудового законодавства – у розмірі мінімальної заробітної плати (1218 грн).
Крім цього, статтями 172, 212 Кримінального Кодексу України передбачена кримінальна відповідальність за неукладення трудових договорів з найманими працівниками, грубе порушення законодавства про працю та  за умисне ухилення від сплати податків.

Металобрухт звільнений від оподаткування ПДВ з 31 березня
Тимчасово, з 31 березня 2015 року і до 1 січня 2017 року звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання, у тому числі операції з імпорту відходів та брухту чорних і кольорових металів, включених до відповідних переліків, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Зазначені переліки відходів та брухту чорних металів затверджені   постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2014 року №136 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 січня 2011 року №15». Ця постанова набула чинності саме з 31 березня 2015 року.
Тобто, операції з постачання відходів та брухту чорних і кольорових металів, що здійснювалися суб’єктами господарювання з 1 січня до 30 березня 2015 року (включно), оподатковуються податком на додану вартість у загальновстановленому порядку з нарахуванням податку за ставкою 20 відсотків.

Як податківці обмінюватимуться з органами соцзахисту населення інформацією про доходи громадян?
Для реалізації механізму отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків щодо доходів громадян Міністерство соціальної політики України та Міністерство фінансів України розробили спільний наказ від 20.04.2015 року №431/447, який з 22.05.2015 року набув чинності. Цим наказом регламентовано порядок надання Державною фіскальною службою України інформації про доходи тих громадян, які звернулися до органів соціального захисту населення з метою отримання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
Зокрема передбачено, що органи соціального захисту населення надають запити, а Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) надає відповідь на запит органам соціального захисту населення виключно в електронній формі з використанням засобів технічного та криптографічного захисту інформації відповідно до вимог законодавства з питань захисту інформації.
Органи соціального захисту населення формують запит та подають його до ДФС у разі виникнення потреби, але не частіше одного разу на день. ДФС надає відповіді на запити органу соціального захисту населення, що надіслав запит, у п’ятиденний строк з дня отримання такого запиту.

Менше місяця залишилося працювати без РРО та санкцій
З 2015 року сферу застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) значно розширено. Так, підприємці - платники єдиного податку третьої групи повинні використовувати РРО з 01.07.2015 року, а другої – з 01.01.2016 року. При цьому, якщо платники другої і третьої групи здійснюють діяльність на ринках або продаж товарів через засоби пересувної мережі (виїзна торгівля), а також платники єдиного податку першої групи, РРО не застосовують. Не знадобиться РРО і у випадку, якщо розрахунки з покупцями за товари, роботи (послуги) проводяться виключно у безготівковій формі на поточний рахунок.
Звертаємо увагу на те, що для придбання та реєстрації касової техніки необхідний певний час. Крім цього, далеко не позитивно впливає і те, що РРО мають придбати більше двох тисяч херсонських підприємців. Тож враховуючи це - не зволікайте та не відкладайте придбання касового апарату на останні дні червня!
До слова, для тих підприємців, які у І півріччі цього року почнуть застосовувати у власній господарській діяльності зареєстровані в установленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО, Податковий кодекс України передбачає звільнення від проведення перевірок з питань дотримання порядку застосування РРО з дати початку застосування РРО і до 01.01.2017 року.

Херсонські власники елітних авто вже додали до бюджету майже 190 тис. грн
Така сума транспортного податку надійшла до скарбниці місцевої громади від 22 херсонських підприємств, які мають на балансі зареєстровані в Україні легкові автомобілі з об'ємом циліндрів двигуна більше 3000 куб. см та використовувалися до 5 років.
Нагадаємо, що платниками цього податку є також громадяни, які мають у власності автомобілі із зазначеними параметрами.
Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 тис. грн за кожен легковий автомобіль, який є об'єктом оподаткування. Звітний період дорівнює календарному року.
Підприємства самостійно обчислюють суму транспортного податку та сплачують його поквартально пропорційними частинами до 30 числа місяця, що йде за звітним кварталом.
Громадяни сплачують податок раз на рік на підставі податкового повідомлення-рішення, яке надсилається контролюючим органом до 1 липня. Сплатити податок необхідно протягом 60-ти календарних днів з моменту отримання такого повідомлення.
Наразі в ДПІ у м. Херсоні проводиться робота щодо формування та вручення до 1 липня 2015 року майже 200 херсонцям - власникам елітних авто податкових повідомлень-рішень про сплату транспортного податку. Очікується, що до кінця цього року бюджет міської громади отримає 5,5 млн гривень у вигляді транспортного податку.

Заощадження херсонців додали до казни 8,5 млн гривень
Таку суму податку на доходи фізичних осіб перерахували до державного бюджету у січні-травні цього року фінансові установи Херсона. Цей податок вони утримали із пасивних доходів херсонців, зокрема, із відсотків по депозитах.
Нагадаємо, що вкладникам не потрібно самостійно утримувати та перераховувати до державного бюджету суму податку, що підлягає сплаті, а також звітувати про це. Цю функцію виконують виключно податкові агенти. Тобто, банки та кредитні спілки із нарахованих пасивних доходів самостійно утримують 20% податку та перераховують його до державної скарбниці.
З метою збереження банківської таємниці, фінансові установи, які нараховують доходи у вигляді процентів на вклади, у звіті за формою №1ДФ відображають лише відомості про суми доходів та суми отриманого податку, а не відомості, які дозволяють ідентифікувати платника податків. Слід також зазначити, що з початку цього року ставку оподаткування пасивних доходів підвищено з 15 відсотків до 20 відсотків (крім дивідендів по акціях та корпоративних прав, нарахованих резидентами - платниками податку на прибуток підприємств).

Інформацію про власні доходи може отримати кожний херсонець
Відомості про доходи громадян містяться у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, який ведуть органи фіскальної служби. Тож, щоб отримати із зазначеного реєстру наявну інформацію, необхідно звернутися до органу фіскальної служби за своїм місцем проживання, місцем отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування. Звертатися можна як особисто, так і через через уповноважену особу. При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу та заяву встановленого зразка.
У разі подання заяви уповноваженою особою, необхідно пред’явити довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей про джерела доходів або доходи, та її копію, а також оригінал та копію документа, що посвідчує особу такого представника.
В Херсоні такі заяви приймають у Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні, який розташований на вулиці І. Кулика, 143а.
Затребувані громадянином відомості з Державного реєстру органи фіскальної служби надають протягом п’яти робочих днів з дня звернення такого громадянина.
Громадяни, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, отримання доходів, місцезнаходження іншого об’єкта оподаткування, можуть звернутися за отриманням відомостей з Державного реєстру до будь-якого органу фіскальної служби. У такому разі строк видачі відомостей може бути продовжено до десяти робочих днів.

Про касові апарати у банках
Розрахункові книжки та РРО не застосовуються при виконанні усіх банківських послуг, крім операцій з купівлі-продажу інвалюти, та операцій комерційних агентів банків з приймання готівки для подальшого її переказу
Реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються при виконанні усіх банківських послуг, крім операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, та операцій комерційних агентів банків з приймання готівки для подальшого її переказу.
Відповідна норма визначена п. 2 ст. 9 Закону України від 6 липня 1995 року № 265/95 – ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями.

Прощений валютний кредит не оподатковуватиметься
Про це йдеться у Законі України „Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо реструктуризації кредитних зобов'язань з іноземної валюти в гривню)”, підписаному Президентом України 5 травня 2015 року.
Зокрема, не вважається додатковим благом громадянина та не включається до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу сума, прощена (анульована) кредитором у розмірі різниці між основною сумою боргу за фінансовим кредитом в іноземній валюті, визначена за офіційним курсом Національного банку України на дату зміни валюти зобов'язання за таким кредитом з іноземної валюти у гривню, та сумою такого боргу, визначеною за офіційним курсом Національного банку України станом на 1 січня 2014 року, а також сума процентів, комісії та/або штрафних санкцій (пені) за такими кредитами, прощених (анульованих) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою його банкрутства, до закінчення строку позовної давності.
Така норма застосовується до фінансових кредитів в іноземній валюті, які не були погашені до 1 січня 2014 року і поширюється на операції з прощення (анулювання) кредитором боржникові заборгованості за позиками в іноземній валюті, що здійснювалися починаючи з 1 січня 2015 року.

ЗІР” про справляння туристичного збору з відпочивальників у дитячих таборах
Питання щодо запровадження туристичного збору вирішують органи місцевого самоврядування. Під час встановлення цього збору податкові пільги та порядок їх застосування можуть передбачатися лише для певної категорії платників збору, зокрема, для дитячих таборів (спортивних, туристичних, творчих тощо), які приймають на відпочинок дітей за путівками, якщо таке передбачено рішенням відповідного органу місцевого самоврядування.
Підставами для надання податкових пільг є особливості, що характеризують певну групу платників податків, вид їх діяльності, об’єкт оподаткування або характер та суспільне значення здійснюваних ними витрат.
Більш детально ознайомитись з цим та іншими роз’ясненнями можна на веб-сайті ДФС у рубриці „Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс” за посиланням http://zir.minrd.gov.ua/.

Внесок херсонців у підвищення обороноздатності війська склав 18,8 млн грн
Саме таку суму військового збору в січні-квітні цього року спрямували до Державної казни понад 2250 херсонських суб'єктів господарювання. Слід зазначити, що з початку запровадження військового збору (3 серпня 2014 року) херсонці відрахували на підтримку української армії 37,8 млн гривень.
Загалом спостерігається стабільна динаміка надходжень військового збору. Так, якщо у серпні минулого року Державний бюджет отримав від Херсона 2,6 млн грн цього збору, то вже у квітні поточного року - 5,5 млн гривень.
Нагадаємо, що з 1 квітня 2015 року запроваджено оновлену форму № 1ДФ, у розділі II якої податкові агенти відображають інформацію про військовий збір (загальні суми нарахованих та виплачених доходів, з яких утримано військовий збір, загальну суму нарахованого та перерахованого до бюджету військового збору).

Які послуги надає Центр обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні?
Центр обслуговування платників (ЦОП) ДПІ у м. Херсоні працює з грудня 2012 року. Сьогодні – це орієнтир сервісного обслуговування європейського рівня платників податків та зборів. За січень-квітень 2015 року фахівці ЦОП надали понад 90 тис. різних послуг. Особливим попитом серед відвідувачів ЦОП користуються  наступні послуги та сервіси:
- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків;
- проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами;
- видача посилених сертифікатів відкритих ключів;
- надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця;
- надання податкових консультацій;
- приймання вхідної кореспонденції;
- приймання податкової звітності.
З повним переліком послуг, які надає ЦОП ДПІ у м. Херсоні, можна ознайомитися завітавши на субсайт ГУ ДФС у Херсонській області, або безпосередньо до ЦОП за адресою: м. Херсон, вул. І. Кулика,143а.
До слова, в ЦОП суб'єкти господарювання мають можливість подати відповідні документи для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольним  напоями та тютюновими виробами, а потім і отримати оформлений бланк ліценції на право роздрібної торгівлі алкогольним напоями та тютюновими виробами.

27 херсонців скористались антикорупційним сервісом “Пульс”
Саме стільки представників херсонського бізнесу звернулися з початку року на “гарячу лінію” ДФС України “Пульс”, аби вирішити проблемні ситуації у сфері адміністрування податків. Серед основних питань, що хвилювали херсонців - подання декларацій в електронному вигляді, реєстрація податкових накладних, проведення перевірок, надання довідок про доходи та податкових консультацій.
У переважній більшості телефонували представники юридичних осіб – 17 разів, громадяни – 6 разів. Ще три дзвінки надійшли від місцевих підприємців. Усі, хто звернувся на “Пульс”, отримали відповіді у встановлений законодавством строк.
Нагадаємо, що на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України “Пульс” херсонці мають можливість повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби. Телефон цілодобової лінії (044)284-00-07.

Складання податкової накладної за щоденними підсумками
Платник ПДВ, який здійснює операції з постачання товарів кінцевому споживачу з використанням двох і більше касових апаратів, може на власний розсуд прийняти рішення щодо складання податкових накладних за такими операціями у такий спосіб:
- складати окрему податкову накладну за щоденними підсумками операцій з постачання товарів, здійснених через окремий касовий апарат, в якій обсяг постачання та сума ПДВ повинні відповідати фактичній сумі виторгу та сумі ПДВ, відображеній у Z-звіті такого касового апарату;
- складати одну податкову накладну за щоденними підсумками операцій з постачання товарів, здійснених через усі касові апарати платника (в тому числі через ті, що знаходяться в філіях чи структурних підрозділах). При цьому обсяг постачання та сума ПДВ, зазначені в такій податковій накладній, повинні відповідати загальній сумі виторгу та сумі ПДВ, яка відображена у Z-звітах усіх касових апаратів підприємства.
Зазначений порядок складання податкових накладних за щоденним підсумком викладено у листі ДФС України від 03.03.2015 №4436/6/99-99-19-03-02-15.

202 міські представники бізнесу покинули лави платників ПДВ
Протягом січня-квітня статус платника ПДВ у Херсоні втратили 202 суб’єкти господарювання. Це, до речі майже втричі більше, ніж у січні-квітні минулого року.
Нагадаємо, що відповідно до ст. 184 Податкового кодексу України, анулювання реєстрації платника ПДВ відбувається у разі якщо: установчі документи будь-якої особи, зареєстрованої як платник податку, визнані рішенням суду недійсними; господарським судом винесено ухвалу про ліквідацію юридичної особи – банкрута; фізична особа, зареєстрована як платник податку, померла, її оголошено померлою, визнано недієздатною або безвісно відсутньою; платник фактично відсутній за місцезнаходженням; самостійно подана заява про анулювання реєстрації; відбувається ліквідація підприємства; платник реєструється платником єдиного податку без сплати ПДВ.

Цього року податківці перевірили більше сотні ризикових підприємств міста
У січні-квітні цього року аудитори ДПІ у м. Херсоні провели 121 документальну перевірку підприємств міста. За підсумками цих перевірок порушникам податкового законодавства ревізори донарахували майже 3,5 млн грн податків та штрафів.
За актами проведених перевірок цього року порушники податкового законодавства сплатили до бюджету 3,7 млн гривень.
Нагадаємо, що мораторій на проведення перевірок з 1 січня 2015 року не розповсюджується на окремі категорії підприємств, зокрема ті, у яких обсяг доходу за попередній календарний рік становить понад 20 млн гривень. Серед останніх зустрічається підприємства, які мають підвищений ризик не сплати податків. Саме вони включаються у план-графік документальних податкових перевірок.

За договорами купівлі-продажу майна військовий збір сплачується до їх нотаріального посвідчення
Під час проведення операцій з продажу (обміну) об'єктів нерухомого (рухомого) майна між фізичними особами нотаріус посвідчує відповідні договори за наявності документа про сплату податку до бюджету стороною (сторонами) договору (стаття 173 Податкового кодексу України, далі - ПКУ).
Дохід у вигляді вартості успадкованого майна у межах, що підлягає оподаткуванню, зазначається в річній податковій декларації.
При цьому, нотаріус видає спадкоємцю-нерезиденту свідоцтво про право на спадщину за наявності документа про сплату таким спадкоємцем податку з вартості об'єкта спадщини (пункт 174.4 статті 174 ПКУ).
Враховуючи викладене, своєчасною сплатою військового збору є сплата його до нотаріального посвідчення договорів купівлі – продажу нерухомого (рухомого) майна, об’єктів спадщини, посвідчення договорів дарування.
Водночас, нотаріус щокварталу подає до контролюючого органу за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса інформацію щодо видачі свідоцтв про право на спадщину, посвідчення договорів дарування, купівлі-продажу (міни) рухомого або нерухомого майна, включаючи інформацію про суму сплаченого податку в порядку, встановленому цим розділом для податкового розрахунку.

Через місяць пиво стане алкоголем
Пиво – це насичений діоксидом вуглецю пінистий напій, отриманий під час бродіння охмеленого сусла пивними дріжджами, який зазначений у товарній позиції 2203 згідно з УКТ ЗЕД. Таке визначення цього напою містять норми Податкового кодексу України (ПКУ). Поняття алкогольні напої визначені як у ПКУ, так і в Законі № 481, згідно з якими алкогольні напої – це продукти, одержані шляхом спиртового бродіння цукровмісних матеріалів або виготовлені на основі харчових спиртів з вмістом спирту етилового понад 0,5 відсотка об'ємних одиниць, які зазначені у товарних позиціях 2203, 2204, 2205, 2206, 2208 згідно з УКТ ЗЕД, а також з вмістом спирту етилового 8,5 відсотка об'ємних одиниць та більше, які зазначені у товарних позиціях 2103 90 30 00, 2106 90 згідно з УКТ ЗЕД.
Тобто, пиво з вмістом етилового спирту від 0,5% прирівнюється до алкогольних напоїв. Така норма діятиме з 1 липня 2015 року. Відповідно, роздрібна торгівля цим пінистим напоєм, як і іншими алкогольними напоями (крім столових вин) може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі і виробниками, за наявності у них ліцензій. 
Звертаємо увагу, якщо суб'єкт господарювання має діючу ліцензію на продаж алкогольних напоїв, то придбавати окрему ліцензію на роздрібну торгівлю пивом йому не потрібно.
До речі, обмеження щодо торговельної площі будівлі в місці реалізації алкогольних напоїв “не менше 20 кв. метрів” на торгівлю тютюновими виробами та пивом не розповсюджується.

Херсонські бізнесмени черпають податкові знання на семінарах
Днями в приміщенні Дніпровської районної у м. Херсоні ради відбувся черговий безкоштовний семінар для представників бізнес-кіл. Цього разу платники податків спілкуватися з фахівцями ДПІ у м. Херсоні, Управління Пенсійного фонду України в м. Херсоні та Територіальної державної інспекції з питань праці в Херсонській області. Тема семінару: «Новації в обчисленні податків, зборів та єдиного внеску. Актуальні питання легалізації праці населення».
Доповідачі детально роз’яснили учасникам семінару умови застосування понижуючого коефіцієнту з єдиного соціального внеску та зміни щодо подання звітності. Зупинилися й на особливостях заповнення оновленої форми № 1ДФ, застосуванні реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку, придбання ліцензій на роздрібну торгівлю пивом. Також, бізнесменам нагадали про актуальність виплати офіційної заробітної плати та порядок працевлаштування найманих працівників.
Присутні взяли активну участь в обговоренні актуальних питань податкового законодавства. Бурхливе обговорення викликав також проект Закону України щодо зміни системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування. Зокрема, він передбачає нову систему пенсійного забезпечення українців, за якої пенсії будуть фінансуватися з трьох джерел – солідарного, накопичувального і недержавного рівнів.
Такі семінари є актуальними, адже бізнесмени завжди мають жвавий інтерес до податкових новацій, та зручними, адже присутні мають можливість поставити доповідачам запитання. До того ж такі заходи проводяться абсолютно безкоштовно. Наступний семінар відбудеться 11 червня о 14 годині в приміщенні Дніпровської районної у м. Херсоні ради, телефон для довідок 32-74-02.

Херсонські студенти дізналися як на практиці працює фіскальне відомство
ДПІ у м. Херсоні приділяє велику увагу виховній і роз’яснювальній роботі серед майбутніх платників податків - молоді та юнацтва. З цією метою міські податківці регулярно проводять лекції у навчальних закладах Херсона. Цього разу фахівці ДПІ у м. Херсоні завітали до студентів економічного факультету Херсонського національного технічного університету.
На початку лекції податківці ознайомили молодь із історією виникнення податків у стародавні часи, походженням деяких виразів, зокрема, “Драконівські закони” та “Гроші не пахнуть”. Почули студенти й про еволюцією податків, їх роль у діяльності нашої держави та чому необхідно їх сплачувати. Розповіли гості й про етапи формування фіскальної служби України, структуру та функції цього відомства, діючу систему оподаткування, функціонування електронних сервісів на конкретних прикладах показали ефективність податкового реформування, проведеного у 2015 році. Зацікавила молодь і розповідь про світові тенденції у сфері оподаткування та результати роботи ДПІ у м. Херсоні у січні-квітні цього року. Наприкінці зустрічі податківці поділилися зі студентами власним досвідом у сфері адміністрування податків.
Протягом зустрічі молодь активно дискутувала та задавала питання. Тож сподіваємося, що отримані під час цього заходу знання стануть студентам у нагоді, допоможуть правильно будувати відносини з державою, використовувати свої права й виконувати податкові обов’язки.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області


Комментариев нет:

Отправить комментарий