Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 23 июня 2015 г.

ПРОЕКТ РІШЕННЯ XLVII сесії районної у місті ради VІ скликання - Про внесення змін до структури управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради



ПРОЕКТ
КОМСОМОЛЬСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ХЕРСОНІ РАДА

                          РІШЕННЯ

     XLVII сесії районної у місті  ради VІ скликання

__________________2015                                                          №______                             



Про внесення змін до структури
управління праці та соціального
захисту населення районної
у місті ради

      У зв’язку з введенням в дію Постанови Кабінету Міністрів України «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій» від 28.02.2015 року № 106, рішенням XLII сесії Херсонської міської ради від 15.05.2015 року № 1818  «Про зміни до міського бюджету на 2015 рік» Комсомольській районній у місті раді було виділено додаткові кошти на виконання роботи по забезпеченню нарахувань субсидій населенню, а саме – збільшено фонд оплати праці.
      Відповідно до статей 41, 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", рішення ХLІ (позачергової) сесії районної у місті ради від 21.05.2015 року № 293 «Про зміни до районного у місті бюджету на 2015 рік» з метою упорядкування структури та умов праці працівників управління праці та соціального захисту населення, підвищення діяльності посадових осіб місцевого самоврядування, районна у місті рада

В И Р І Ш И Л А:
1.  Внести зміни до структури управління праці та соціального захисту населення  районної  у  місті ради, затвердженої рішенням районної ради від 04.09.2013 року № 192:

1.1. Вивести із структури:
- посаду провідного спеціаліста-інформатора відділу
призначення соціальних допомог                                     -      1 штатна одиниця

1.2. Ввести:
- посаду головного спеціаліста-інформатора відділу
призначення соціальних допомог                                     -      1 штатна одиниця
- посаду головного спеціаліста сектору опрацювання
заяв та прийняття рішень відділу призначення
соціальних  допомог                                                           -       2 штатних одиниці.


2.  Затвердити Положення:
Ø     про управління праці та соціального захисту населення (додається);
Ø    про відділ призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради (додається);
Ø    про сектор опрацювання заяв і прийняття рішень відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради (додається).
Ø    3.  Положення про управління  праці та соціального захисту населення районної у місті ради, положення про відділ призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради, про сектор опрацювання заяв і прийняття рішень відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради від 04.09.2015 року № 192,  вважати такими, що втратили чинність.

4. Відділу  інформаційно-технічного забезпечення (Горбунова Л.В.) висвітлити це рішення на офіційному порталі Комсомольської районної у місті Херсоні ради із зазначенням дати  його оприлюднення.

5.  Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної у місті ради  Назаренка Л.П.   та постійну комісію з питань планування,  бюджету та фінансів  (Балабанова І.О..).
       

Голова районної у місті ради                                                                     Л.Я.Третяк                                  
                                            Інформація
про внесення змін до структури управління праці та соціального
захисту населення районної у місті ради

      У зв’язку з введенням в дію Постанови Кабінету Міністрів України «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій» від 28.02.2015 року № 106, рішенням XLII сесії Херсонської міської ради  «Про зміни до міського бюджету на 2015 рік» Комсомольській районній у місті раді було виділено додаткові кошти на виконання роботи по забезпеченню нарахувань субсидій населенню, а саме – збільшено фонд оплати праці.
      З метою підвищення ефективності діяльності посадових осіб, враховуючи кваліфікаційні вимоги до освітньо-кваліфікіційного рівня посадової особи в органах місцевого самоврядування в плані збільшення обсягу виконуваної роботи спеціалістами управління пропонуємо прийняти рішення про внесення змін до структури управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради, а саме ввести - посаду головного спеціаліста сектору опрацювання
заяв та прийняття рішень відділу призначення соціальних  допомог                                                           в кількості   2 штатних одиниці в межах виділеного додаткового фонду заробітної плати.


Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                               Н.Г.Погорєлова

ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                         рішенням XLVII сесії районної у
                                                                                         місті ради VI  скликання
                                                                                         від           липня 2015 р. №


ПОЛОЖЕННЯ
про управління праці та соціального захисту населення
Комсомольської районної у місті ради

1.      Загальне положення.

            Управління  праці та соціального захисту населення (далі – управління) є виконавчим органом Комсомольської районної у місті раді, що утворюється районною у місті радою,       підпорядкованим її виконавчому комітету, голові районної у місті ради, є підзвітним і                     підконтрольним районній у місті раді та методологічно підпорядковується  Департаменту      соціального захисту населення Херсонської обласної державної адміністрації.
            Управління у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України, актами Президента України, наказами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, голови районної у місті ради, рішеннями сесій районної у місті ради та виконавчого комітету, наказами начальника департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту, положенням про управління.
           До складу управління входять:  відділ праці; відділ бухгалтерського обліку та звітності; відділ  призначення соціальних допомог; відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян; сектор з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці.
           В межах виділених асигнувань та коштів, одержаних від господарської розрахункової  діяльності, управління вносить пропозиції на засідання  сесій районної у місті ради про зміни структури та чисельності управління.
          Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо розвитку соціального                забезпечення населення і соціального захисту соціально незахищених громадян в управлінні може бути створена наукова рада.
          Пропозиції про склад та положення наукової ради затверджує начальник управління праці та соціального захисту населення.
          Управління утримується за рахунок коштів місцевого бюджету.
          Граничну чисельність, фонд оплати працівників та видатки на утримання управління в межах виділених асигнувань визначає голова районної у місті ради.
          Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в        органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

2.     Основні завдання.

          Підготовка  і подання на затвердження ради територіальних програм зайнятості та        заходів щодо захищеності різних груп населення від безробіття, організація їх виконання, участь у розробці територіальних програм зайнятості населення, що затверджуються        Херсонською обласною радою.
          Забезпечення здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення матеріально-побутових умов життя інвалідів війни та праці, військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, сімей, які втратили годувальника, багатодітних сімей, громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома і влаштування в будинки інвалідів, інвалідів похилого віку, які мають потребу в цьому.
          Вирішення відповідно до законодавства питань про надання пільг і призначення           державних допомог, пов’язаних з охороною материнства та дитинства.
          Вирішення в установленому законодавством порядку питання опіки та піклування над  інвалідами та особами похилого віку.
          Вирішення відповідно до законодавства питань про надання  пільг та призначення       компенсацій  громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в інших    випадках, передбачених законодавством (крім придбання житла та відшкодування на              індивідуальне будівництво, відшкодування підприємствам, організаціям та установам міста витрат, пов’язаних із наданням пільг та компенсацій працюючим громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ).
          Вирішення питань про надання за рахунок коштів місцевих бюджетів ритуальних послуг у зв’язку з похованням визначених законом категорій громадян.
          Організація проведення оплачуваних громадських осіб для осіб, зареєстрованих як       безробітні, а також учнівської та студентської молоді у вільний від занять час на підприємствах, в установах та в організаціях, що належать до інших форм власності.
          Участь у забезпеченні виконання покарань у вигляді громадських робіт, визначення      безоплатних суспільно корисних робіт для засуджених, визначення об’єктів, на яких засуджені відбуватимуть покарання, здійснення контролю за виконання даних робіт.
          Здійснення контролю за охороною праці, забезпечення соціального захисту працівників підприємств, установ та організацій усіх форм власності, у тому числі зайнятих на роботах зі шкідливими та небезпечними умовами праці, також за якістю проведення атестації робочих місць щодо їх відповідності нормативно-правовим актам про охорону праці, за наданням      працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в шкідливих умовах.
          Призначення відповідно до законодавства розмірів та порядку виплат щомісячної          допомоги, особам які здійснюють догляд за самотніми громадянами, котрі за висновками       медичних закладів потребують постійного стороннього догляду.
          Здійснення контролю за поданням відповідно до чинного законодавства підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності відомостей про наявність вільних робочих місць (посад).
          Організація роботи територіального центру соціального обслуговування (надання          соціальних послуг).
          Організація інформування населення про потребу в працівниках підприємств, установ та організацій усіх форм власності.
          Бронювання в порядку, встановленому законом, на підприємствах, установах та             організаціях, незалежно від форм власності, робочих місць, призначених для працевлаштування осіб, які відповідно до законодавства, потребують соціального захисту і не спроможні            конкурувати на ринку праці, визначення нормативів таких робочих місць, прийняття рішень про створення на підприємствах, в установах та в організаціях спеціальних робочих місць для осіб з обмеженою працездатністю, організація професійної підготовки цих осіб, погодження ліквідації таких робочих місць.
          Здійснення контролю за цільовим використанням коштів, спрямованих на виплату всіх видів державних допомог.
          Призначення субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива та        контроль за їх використанням.
          Ведення обліку багатодітних сімей.
          Вирішення відповідно до законодавства питань щодо призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям.
          Реєстрація нещасних випадків, за результатами розслідування, якщо складаються акти за формою НТ.
          Реєстрація колективних договорів і угод, здійснення контролю за їх виконанням.
          Призначення допомоги малозабезпеченим особам згідно із Законом України                  „Про психіатричну допомогу”.
         Вжиття у відповідності до законодавства заходів соціального патронажу щодо осіб, які відбували покарання у вигляді обмеження волі на певний строк.
         Надання матеріальної допомоги на поліпшення соціально-побутових умов та лікування.
         Призначення допомоги відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам”.
          Призначення і виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною”, а також сплата страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за батьків-вихователів і прийомних батьків
          Призначення і виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.
          Призначення і виплата державної допомоги на придбання твердого палива і скрапленого газу особам, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства.
          Створення архівної бази особових справ пільговиків та Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.
         Виконання функцій головного розпорядника коштів місцевого бюджету на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету.

3.     Управління відповідно до покладених на нього завдань.

          Організує і координує діяльність підпорядкованих управлінню відділів та інших  підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності щодо розв’язання питань, пов’язаних з соціальним захистом пенсіонерів-інвалідів, інших соціально незахищених громадян, надання пільг  ветеранам війни та праці, інвалідам.
          Приймає заяви та інші необхідні документи, на підставі яких призначає державну грошову допомогу одиноким громадянам, цільову грошову допомогу непрацездатним громадянам з мінімальними доходами, державну допомогу сім’ям з дітьми.
           Надає правову допомогу підприємствам, установам та організаціям, незалежно від форм власності у роботі щодо підготовки документів для призначення  їх працівникам і членам їхніх сімей, соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми. а також сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення державних допомог.
          Готує пропозиції місцевим органам влади щодо визначення нормативів робочих місць, разом із громадськими організаціями інвалідів  готує пропозиції і передає їх відділенням фонду соціального захисту інвалідів і центру зайнятості.
         Забезпечує діяльність комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням статусу учасника війни.
          Організує матеріально-побутове обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, веде облік і видає інвалідам та пенсіонерам путівки на санаторно-курортне лікування, забезпечує інвалідів транспортними засобами в установленому порядку.
          Аналізує стан надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам, здійснення  комплексних програм, заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, вносить на розгляд голови Комсомольської районної ради актуальні питання щодо соціального захисту незахищених громадян.
          Виявляє малозабезпечених громадян похилого віку і самотніх непрацездатних громадян, які потребують різних видів соціальної допомоги.
          Забезпечує надання адресної соціальної допомоги малозабезпеченим  громадянам, а також сім’ям з дітьми, здійснює в установленому порядку компенсаційні виплати.
          Веде облік осіб, які потребують влаштування до будинків-інтернатів (пансіонатів) для громадян похилого віку та інвалідів, оформляє необхідні документи для їх влаштування до цих закладів.
          Веде облік осіб, які потребують протезно-ортопедичної допомоги і сприяє їм у протезуванні.
          Організовує збирання, систематизацію і зберігання загальних відомостей про пільговиків, пов’язані з реалізацією ними права на пільги та забезпечує автоматизоване використання для контролю за відомостями, які подаються підприємствами та організаціями, що надають послуги для розрахунків за надані пільговикам послуги.
          Веде облік пільговиків шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової картки згідно з формою "1-пільга", в якій використовується індивідуальний ідентифікаційний номер пільговика у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків та інших обов’язкових платежів.
          Сприяє громадським, релігійним організаціям,  благодійним фондам, окремим громадянам у поданні соціальної допомоги ветеранам, інвалідам і громадянам похилого віку.
          Організовує роботу державних соціальних інспекторів.
          Здійснює контроль за діяльністю опікунів та піклувальників інвалідів та осіб похилого віку, з метою захисту їх особистих і майнових прав.
          Складає і подає в установленому порядку статистичну та бухгалтерську звітність, вживає заходів до впровадження прогресивних  форм організації праці та методів обліку.
          Проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують допомогу.
         Удосконалює методи організації праці і управління з використанням сучасних засобів організаційної та обчислювальної техніки.
          Проводить роз’яснювальну роботу серед населення з питань соціального забезпечення і соціального захисту, широко використовуючи для цього засоби масової інформації.
          В установлені терміни розглядає звернення громадян з питань, що входять до компетенції управління і вживає відповідних заходів.
          Видає посвідчення багатодітним сім’ям.

4.     Права

          Здійснювати контроль за наданням інвалідам, ветеранам війни та праці, сім’ям загиблих військовослужбовців, сім’ям з дітьми, іншим громадянам встановлених їм пільг.
          Здійснювати контроль за дотриманням підприємствами, установами і організаціями, незалежно від форм власності, встановленого порядку оформлення документів для призначення державних допомог, законодавчих та нормативних актів з питань  соціального захисту населення.
          Одержувати безкоштовно від управлінь і відділів виконкому районної у місті ради, а також від підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідні дані з питань, що входять до його компетенції, залучати громадськість до роботи управління.
          Вносити пропозиції до районної у місті ради, її виконавчого комітету, департаменту соціального захисту населення Херсонської облдержадміністрації з питань розвитку соціального забезпечення населення і соціального захисту  пенсіонерів, інвалідів, інших соціально незахищених громадян.
         Здійснювати контроль, перевірку підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, щодо умов охорони, оплати праці і трудових відносин, на яких застосовується мінімальна заробітна плата, шкідливі та важкі умови праці.
          Отримувати від пільговиків документи, що підтверджують їх право на пільги.
Отримувати  відомості від пільговиків, органів виконавчої влади та міського самоврядування, де перебувають на обліку пільговиків, підприємств та організацій, що надають послуги, а також від житлово-експлуатаційних організацій та державних органів реєстрації актів цивільного стану (в тому числі про осіб, які померли) з питань пов’язаних з формуванням та веденням Реєстру осіб, які мають право на пільги та мешкають у межах району.
Управління при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з іншими місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого та регіонального самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями і громадськими об’єднаннями, розташованими на території району.

5. Структура управління.
Управління має 40 штатних одиниць (далі – шт..од.):
        апарат управління – 7 шт. од., в тому числі:
начальник управління – 1 шт. од.;
спеціаліст 1 категорії з загальних питань  - 1 шт. од.;
головний  державний соціальний інспектор – 1 шт. од.;
державні соціальні інспектора – 2 шт. од;
головний спеціаліст - юрисконсульт – 1 шт. од.;
прибиральниця         -   1 шт.од.
        відділ праці – 4 шт.од., в тому числі:
заступник начальника управління, завідувач відділу – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт.од.;
провідний спеціаліст  - 2 шт.од.;
        відділ бухгалтерського обліку та звітності – 3 шт.од. в тому числі:
завідувач відділу, головний бухгалтер – 1 шт.од.;
головний спеціаліст – 2 шт.од,;
        відділ призначення соціальних допомог – 19 шт. од., в тому числі:
завідувач відділу – 1 шт. од.;
             головний спеціаліст – координатор – 1 шт.од.;
головний спеціаліст – інформатор – 1 шт. од.;
провідний спеціаліст – архіваріус – 1 шт. од.;
·        сектор прийняття заяв та документів -  6 шт. од., в тому числі:
завідувач сектору –      1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт. од.;
провідний спеціаліст –  4 шт.од;
·        сектор опрацювання заяв і прийняття рішень -  9  шт. од., в тому числі:
завідувач сектору – головний спеціаліст – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 4 шт. од.;
провідний спеціаліст – 4 шт.од.;
        відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян – 4 шт.од,
             в тому числі:
             завідувач відділу – 1 шт.од.;
              головний спеціаліст – 1 шт.од.;
              провідний спеціаліст – 2 шт.од.
        сектор з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці – 3 шт.од.,
в тому числі:
завідувач сектору – головний спеціаліст – 1 шт. од.;
провідний спеціаліст – 2 шт.од.

6. Посадова інструкція начальника управління.

 1. Загальні положення
 1.  Начальник управління праці та соціального захисту населення  організовує роботу управління та його структурних підрозділів, здійснює впровадження в дію основних напрямів соціальної політики України щодо соціального захисту населення.
 2.  Начальник управління призначається на посаду головою районної у місті ради згідно Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” за погодженням Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації  і звільняється з посади відповідно до кодексу законів України про працю чи за іншою процедурою.
3.  На посаду начальника управління приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра і має стаж роботи за фахом державної служби не менше 5 років, володіє державною мовою.
4.  Начальник управління безпосередньо підпорядковується заступнику голови районної у місті ради  та методологічно Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації.
5.                 На час відсутності начальника управління у зв’язку з відпусткою, хворобою та іншими причинами його заміщує заступник начальника управління, завідувач відділу праці.
6.   Начальник управління праці та соціального захисту населення у своїй діяльності керується Конституцією України, актами законодавства, що стосуються державної служби в органах самоврядування, Указами Президента, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства соціальної політики України та іншими законодавчими актами.

2.      Завдання та обов’язки
1.   Керує діяльністю управління, персонально відповідає за виконання покладених на нього завдань і здійснення ним своїх функцій, визначає обов’язки і ступінь відповідальності керівників підрозділів управління.
2.   Розробляє районні комплексні програми щодо соціального захисту населення, проекти нормативно-правових актів щодо діяльності управління, проводить експертизу проектів таких актів та аналізує стан  реалізації комплексних програм, пільг ветеранам війни та праці, заходів по соціальній підтримці малозабезпечених верств населення, вносить на розгляд депутатських комісій та сесій районної у місті ради, її виконавчого комітету актуальні питання соціального захисту населення.
3.   Пропонує структуру, штатний розпис управління та кошторис витрат на його утримання в межах встановленої чисельності і фонду оплати працівників та асигнувань на утримання управління.
4.   Вносить пропозиції голові районної у місті ради  про призначення на посади і звільнення з посад працівників управління відповідно до чинного законодавства, заохочення та накладення стягнень, сприяє підвищенню кваліфікації працівників. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку.
5.      Затверджує посадові інструкції працівників управління.
3.      Права
1.   Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів районної у місті ради, а також підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на управління завдань.
2.   Вносити  пропозиції до районної у місті ради та її  виконавчих органів, Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації з питань розвитку соціального захисту пенсіонерів, інвалідів, інших соціально незахищених громадян та соціального забезпечення населення.
3.   Заохочувати та накладати стягнення на працівників управління.
4.  Брати участь у нарадах та інших заходах з питань праці та соціального захисту населення, що проводяться у виконкомі районної у місті ради та в інших органах місцевого самоврядування та державної влади.
4. Відповідальність

Начальник управління несе відповідальність:
1.   За виконання покладених на управління завдань.
2.   За дотримання етики поведінки та обмежень,  передбачених законодавством про
службу в органах місцевого самоврядування.
3.  За неякісне та несвоєчасне виконання посадових завдань та обов’язків.
4.  За бездіяльність або невикористання наданих їй прав.

Погоджено:
Заступник голови районної у місті ради                                Л.П. Назаренко

Начальник управління  праці
та соціального захисту населення                                         Н.Г.Погорєлова

ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                         рішенням XLVII сесії районної
                                                                                         у місті ради VI  скликання
                                                                                         від       липня 2015 р. №                                  
П О Л О Ж Е Н Н Я
про відділ призначення соціальних допомог
 управління праці та соціального захисту населення
Комсомольської районної у місті ради
1.      Загальне положення
    Відділ призначення соціальних допомог (надалі - відділ) являється складовою частиною    управління праці  та соціального захисту населення  районної у місті ради, яке є підзвітним і підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим її виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
        Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці та соціальної політики, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями сесій районної у місті ради та її виконавчого комітету, наказами начальника головного управління праці та соціального захисту населення області, начальника управління праці та соціального захисту населення і цим Положенням.
2. Основні завдання.
          Впровадження в дію основних напрямів соціальної політики України щодо соціального захисту малозабезпечених громадян та сімей з дітьми, інвалідів з дитинства, громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.
3.Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
          Приймає від громадян заяви та інші необхідні документи, на підставі яких забезпечує:
Ø             призначення державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми згідно Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», 
Ø             призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям згідно Закону України “ Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям”;
Ø             призначення державної соціальної  допомоги інвалідам з дитинства по Закону України “Про державну  соціальну допомогу інвалідам з дитинства”;
Ø             призначення соціальної допомоги малозабезпеченій особі, яка здійснює догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за Постановою Кабінету Міністрів України  “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за висновком лікарської комісії медичного закладу, потребує постійного стороннього догляду за ним”.
Ø             призначення субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива.
Ø             призначення допомоги відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам”;
Ø             призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
Ø             призначення і виплата грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною”, а також сплата грошових внесків на загальнообов’язкове державне страхування за батьків-вихователів і прийомних батьків.
Ø             призначення і виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.
Ø             призначення компенсаційних виплат на продукти харчування , оздоровлення, вартості проїзду міжміським транспортом громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші категорії громадян, на яких поширюється Закон України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
         Надає методичну допомогу підприємствам, організаціям, установам та громадянам в оформленні документів для призначення соціальних допомог.
          Впроваджує автоматизовану обліково-інформаційну систему «Адресна соціальна допомога» по розділам “Соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми”, “Соціальна допомога інвалідам з дитинства”, “Соціальна допомога малозабезпеченій особі”.
          Приймає участь в розробці пропозицій щодо надання сім’ям з дітьми та малозабезпеченим пенсіонерам соціальної допомоги та інших видів допомог.
        Проводить роз’яснювальну роботу серед населення з питань соціального захисту сімей з дітьми, використовуючи для цього засоби масової інформації.
        Проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують допомогу.
         В установлені терміни розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції відділу і вживає відповідних заходів.
         Здійснює перерахунок раніше призначених допомог.
         Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.         
4. Права.
          Одержувати безкоштовно від управлінь і відділів виконкому районної у місті ради, а         також від підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на відділ завдань.
          Вносити до управління соціального захисту населення пропозиції з питань, які входять до компетенції відділу.
          Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними       підрозділами, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об’єднаннями.
5. Структура.
          Відділ має  19 штатних одиниць (далі- шт..од.) в тому числі:
завідувач відділу – 1 шт. од.
головний спеціаліст – координатор – 1 шт.од.;
головний спеціаліст - інформатор – 1 шт.од.;
провідний спеціаліст – архіваріус – 1 шт. од.;
 *  сектор прийняття заяв та документів -  6 шт.од., в тому числі:
завідувач сектору – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт.од.;
провідний спеціаліст –  4 шт.од;
*  сектор опрацювання заяв і прийняття рішень - 9  шт. од., в тому числі:
завідувач сектору – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 3 шт. од.;
головний спеціаліст – програміст – 1 шт. од.;
провідний спеціаліст – 4 шт.од.;
         Всі спеціалісти відділу призначаються на посаду начальником управління праці та соціального захисту населення на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву, чи пройшли стажування.

6.      Посадова інструкція завідувача відділу призначення соціальних допомог.
          Організовує роботу відділу. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань, а саме: впровадженню в дію основних напрямів соціальної політики України з соціального захисту малозабезпечених громадян, сімей з дітьми, інвалідів та інвалідів з дитинства.
          Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд спеціалістами відділу наказів, рішень, звернень вищестоящих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, рішень та розпоряджень голови районної у місті ради та її виконавчого комітету , наказів начальника Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту населення.
          Регулює роботу відділу щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами, що стосується діяльності відділу.
          Постійно аналізує стан роботи з питань призначення державних допомог сім’ям з дітьми, надання державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, призначення субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива, грошових допомог малозабезпеченим особам, які здійснюють догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, призначення компенсацій непрацюючим громадянам, які доглядають інвалідів І групи та громадян похилого віку.
           Бере участь у роботі з підвищення кваліфікації спеціалістів відділу згідно із затвердженим планом.
           Веде особистий прийом громадян з питань надання допомог сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства, малозабезпеченим сім’ям, надання субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива,
           Аналізує роботу з розгляду листів, заяв, скарг громадян району стосовно призначення всіх видів допомог.
           Контролює подання звітів й інформації щодо роботи відділу та роботи з кадрами по формі статистичної звітності.
           Здійснює контроль за організацією діловодства, архівного зберігання документів у відділі та своєчасністю запитів особових справ з інших управлінь по заявам одержувачів допомог, які переїхали на постійне місце проживання до району.
           Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу, подає пропозиції керівництву управління про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень, сприяє підвищенню кваліфікації працівників. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку.
          Завідувач відділу підпорядковується безпосередньо начальнику управління.
          На посаду завідувача відділу приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менш 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 5-ти років, володіє державною мовою.

Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                                                                 Н.Г.Погорєлова

            ПОГОДЖЕНО:
Заступник голови районної у місті ради                                                                 Л.П. Назаренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                         рішенням XLVII сесії районної
                                                                                         у місті ради VI  скликання
                                                                                         від                        2015 р. №



П О Л О Ж Е Н Н Я
про сектор опрацювання заяв та прийняття рішень відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
Комсомольської районної у місті ради

1.      Загальне положення
      Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень відділу призначення соціальних допомог (надалі - сектор) є структурним підрозділом відділу призначення соціальних допомог   управління праці  та соціального захисту населення  районної у місті ради, яке є підзвітним і підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим її виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
      Сектор у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці та соціальної політики, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями сесій районної у місті ради та її виконавчого комітету, наказами начальника головного управління праці та соціального захисту населення області, начальника управління праці та соціального захисту населення і цим Положенням.

  1. Основні завдання.
      Впровадження в дію основних напрямів соціальної політики України щодо соціального захисту малозабезпечених громадян та сімей з дітьми, інвалідів з дитинства та інших громадян району.

3.Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
      Виконує завдання, що стосуються оформлення компенсаційних виплат на продукти харчування , оздоровлення, вартості проїзду міжміським транспортом громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші категорії громадян, на яких поширюється Закон України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
      Проводить обробку прийнятих заяв та документів для призначення усіх видів соціальної допомоги,
      Формування базу даних отримувачів допомоги.     
      Проводить розрахунок розмірів всіх видів допомоги та визначення термінів її надання, перевірку правильності нарахувань тощо.
      Приймає від організацій – надавачів житлово-комунальних послуг, пакет документів передбачених законодавством України, який дає право на правильне та своєчасне нарахування субсидій.
      Складає статистичну звітність.
      Видає переліки та формує супроводжувальну документацію організаціям.
      Повідомляє організації - надавачі послуг про порушення, допущені при розрахунках  з особами – користувачами субсидій, проводить консультативну роботу зі спеціалістами організацій.
      Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.         

4. Права.
      Одержувати безкоштовно від управлінь і відділів виконкому районної у місті ради, а         також від підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на сектор завдань.
      Вносити до управління соціального захисту населення пропозиції з питань, які входять до компетенції відділу.
      Сектор під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними       підрозділами, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об’єднаннями.

  1. Структура.
      Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень -  9 шт.од., в тому числі:
завідувач сектору – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 3 шт.од.;
головний спеціаліст – програміст – 1 шт. од.;
провідні спеціалісти –  4 шт.од;
      Всі спеціалісти сектору призначаються на посаду начальником управління праці та соціального захисту населення на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву, чи пройшли стажування.

6.      Посадова інструкція завідувача сектору опрацювання заяв та прийняття рішень

      Організовує роботу сектору. Забезпечує виконання покладених на сектор завдань, а саме: впровадженню в дію основних напрямів соціальної політики України з соціального захисту малозабезпечених громадян, сімей з дітьми, інвалідів та інвалідів з дитинства та інших громадян району.
      Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд спеціалістами сектору наказів, рішень, звернень вищестоящих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, рішень та розпоряджень голови районної у місті ради та її виконавчого комітету , наказів начальника Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту населення.
      Регулює роботу сектору щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами, що стосується діяльності сектору.
      Постійно аналізує стан роботи з питань призначення всіх видів соціальних державних допомог.
      Бере участь у роботі з підвищення кваліфікації спеціалістів сектору згідно із затвердженим планом.
      Веде особистий прийом громадян з питань надання всіх видів допомог.
      Аналізує роботу з розгляду листів, заяв, скарг громадян району стосовно призначення допомог.
      Контролює подання звітів та інформації щодо роботи сектору.
      Здійснює контроль за організацією діловодства, архівного зберігання документів у секторі.
      Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи сектору.                                           Завідувач сектору підпорядковується безпосередньо завідувачу відділу призначення допомог..
      На посаду завідувача сектору приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менш 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 5-ти років, володіє державною мовою.


Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                         Н.Г.Погорєлова


            ПОГОДЖЕНО:
Заступник голови районної у місті ради                            Л.П. Назаренко






                                                                                              Додаток 2
    до рішення  ХLVІІ сесії
    районної  у місті ради
    VІ скликання від    липня 2015    

ЧИСЕЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ

апарату виконавчого комітету Комсомольської районної у місті  ради

Назва посад
одиниць

Голова районної у місті  ради

1

Заступник голови районної у місті ради

1

Заступник голови районної ради

1

Керуючий справами виконкому

1

Головний спеціаліст з кадрової роботи

1

Сектор з капітального та  індивідуального будівництва

2

Організаційно-контрольний відділ

3

Загальний відділ

13

Служба у справах дітей

6

Відділ соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

3

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

4

Відділ інформаційно-технічного забезпечення

3

Сектор з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи

2

Юридичний відділ

3

Відділ з питань життєдіяльності району

5

Відділ ведення Державного реєстру виборців

4

Управління праці та соціального захисту населення

40

в тому числі:


Апарат управління

7

Відділ праці

4

Відділ призначення соціальних допомог

19

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

3

Відділ  персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

4

      Сектор з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

3

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

59,5

      РАЗОМ:

150,5

         Заступник голови районної  у місті ради                              Ю.П. Кравченко

Комментариев нет:

Отправить комментарий