Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 9 сентября 2013 г.

РІШЕННЯ XXVIII сесії районної у місті ради VІ скликання - Про внесення змін до структури управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради




КОМСОМОЛЬСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ХЕРСОНІ РАДА

РІШЕННЯ

     XXVIII сесії районної у місті  ради VІ скликання

04 вересня 2013                                                                                           № 192                           

 
Про внесення змін до структури
управління праці та соціального
захисту населення районної
у місті ради

                 Відповідно до статтей 41, 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою упорядкування структури та умов праці працівників управління праці та соціального захисту населення, підвищення діяльності посадових осіб місцевого самоврядування, районна у місті рада

В И Р І Ш И Л А:
1.  Внести зміни до структури управління праці та соціального захисту населення  районної  у  місті ради, затвердженої рішенням районної ради від 28.02.2011 року №34:
1.1. Вивести із структури:

- посаду провідного спеціаліст з питань соціального захисту населення, постраждалих внаслідок ЧАЕС
1 штатна одиниця
- посаду спеціаліста 1 категорії - юрисконсульта
1 штатна одиниця
- посаду спеціаліста 1 категорії відділу праці
1 штатна одиниця
- посаду спеціаліста 1 категорії сектору прийняття заяв та документів відділу призначення соціальних допомог
3 штатних одиниці
- посаду спеціаліста 1 категорії відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян
2 штатних одиниці
- посаду спеціаліста 1 категорії сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці
1 штатна одиниця

1.2. Ввести:

- посаду головного спеціаліста - юрисконсульта
1 штатна одиниця
- посаду провідного спеціаліста відділу праці
1 штатна одиниця
- посаду провідного спеціаліста сектору прийняття заяв та документів відділу призначення соціальних допомог
3 штатних одиниці
- посаду провідного спеціаліста відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян
2 штатних одиниці
- посаду провідного спеціаліста  сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці
1 штатна одиниця
- посаду прибиральниці
1 штатна одиниця

2.  Затвердити Положення:
Ø     про управління праці та соціального захисту населення (додається);
Ø     про відділ призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради (додається);
Ø     про відділ персоніфікованого обліку громадян пільгових категорій управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради (додається);
Ø     про відділ праці управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради (додається);
Ø     про сектор з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради (додається);
Ø     про сектор прийняття заяв та документів відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради (додається);
Ø     про сектор опрацювання заяв і прийняття рішень (додається);
3.  Положення про управління  праці та соціального захисту населення районної у місті ради,   про відділ персоніфікованого обліку громадян пільгових категорій управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради , положення про відділ призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради, про сектор прийняття заяв та документів відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради, про сектор опрацювання заяв і прийняття рішень відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради, про відділ праці управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради, про сектор з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради,  затверджені рішенням районної у місті ради від 28.02.2011 року № 34,  вважати такими, що втратили чинність.
4.  Доручити голові районної у місті ради затвердити штатний розпис з урахуванням внесених змін до структури управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради, з 01.09.2013 року.
5.  Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної у місті ради  Назаренка Л.П.   та постійну комісію з питань планування,  бюджету та фінансів  (Балабанова І.О..).                                                                                                                                                                                                                                         

      Голова районної у місті ради                                              Л.Я.Третяк                                               



Інформація
про внесення змін до структури управління праці та соціального
захисту населення районної у місті ради

      З метою підвищення ефективності діяльності посадових осіб, враховуючи кваліфікаційні вимоги до освітньо - кваліфікіційного рівня посадової особи в органах місцевого самоврядування в плані збільшення обсягу виконуваної роботи спеціалістами управління та у відповідності з Типовим положенням  про управління праці та соціального захисту населення районної, районної у містах Києві та Севастополі державної адміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2007 року № 790, Методичними рекомендаціями щодо надання громадянам соціальної підтримки за принципом «єдиного вікна» та виїзної роботи «мобільного соціального офісу» ( єдина технологія прийому громадян, які звертаються за соціальною підтримкою), затверджені наказом Міністерства соціальної політики від 14.03.2012 року № 137 пропонуємо прийняти рішення про внесення змін до структури управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради в межах затвердженої раніше штатної чисельності та фонду заробітної плати.


Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                                         Н.Г.Погорєлова


П О Л О Ж Е Н Н Я
про відділ призначення соціальних допомог
 управління праці та соціального захисту населення
Комсомольської районної у місті ради
1.      Загальне положення
    Відділ призначення соціальних допомог (надалі - відділ) являється складовою частиною    управління праці  та соціального захисту населення  районної у місті ради, яке є підзвітним і підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим її виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
        Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці та соціальної політики, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями сесій районної у місті ради та її виконавчого комітету, наказами начальника головного управління праці та соціального захисту населення області, начальника управління праці та соціального захисту населення і цим Положенням.
2. Основні завдання.
          Впровадження в дію основних напрямів соціальної політики України щодо соціального захисту малозабезпечених громадян та сімей з дітьми, інвалідів з дитинства, громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.
3.Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
          Приймає від громадян заяви та інші необхідні документи, на підставі яких забезпечує:
Ø             призначення державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми згідно Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», 
Ø             призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям згідно Закону України “ Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям”;
Ø             призначення державної соціальної  допомоги інвалідам з дитинства по Закону України “Про державну  соціальну допомогу інвалідам з дитинства”;
Ø             призначення соціальної допомоги малозабезпеченій особі, яка здійснює догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за Постановою Кабінету Міністрів України  “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за висновком лікарської комісії медичного закладу, потребує постійного стороннього догляду за ним”.
Ø             призначення субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива.
Ø             призначення допомоги відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам”;
Ø             призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
Ø             призначення і виплата грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною”, а також сплата грошових внесків на загальнообов’язкове державне страхування за батьків-вихователів і прийомних батьків.
Ø             призначення і виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.
Ø             Призначення компенсаційних виплат на продукти харчування , оздоровлення, вартості проїзду міжміським транспортом громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші категорії громадян, на яких поширюється Закон України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
         Надає методичну допомогу підприємствам, організаціям, установам та громадянам в оформленні документів для призначення соціальних допомог.
          Впроваджує автоматизовану обліково-інформаційну систему «Адресна соціальна допомога» по розділам “Соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми”, “Соціальна допомога інвалідам з дитинства”, “Соціальна допомога малозабезпеченій особі”.
          Приймає участь в розробці пропозицій щодо надання сім’ям з дітьми та малозабезпеченим пенсіонерам соціальної допомоги та інших видів допомог.
        Проводить роз’яснювальну роботу серед населення з питань соціального захисту сімей з дітьми, використовуючи для цього засоби масової інформації.
        Проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують допомогу.
         В установлені терміни розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції відділу і вживає відповідних заходів.
         Здійснює перерахунок раніше призначених допомог.
         Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.         
4. Права.
          Одержувати безкоштовно від управлінь і відділів виконкому районної у місті ради, а         також від підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на відділ завдань.
          Вносити до управління соціального захисту населення пропозиції з питань, які входять до компетенції відділу.
          Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними       підрозділами, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об’єднаннями.
5. Структура.
          Відділ має  17 штатних одиниць (далі- шт..од.) в тому числі:
завідувач відділу – 1 шт. од.
 *  сектор прийняття заяв та документів -  9 шт.од., в тому числі:
завідувач сектору – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт.од.;
головний спеціаліст – координатор – 1 шт.од.;
провідний спеціаліст - інформатор – 1 шт.од.;
провідний спеціаліст – архіваріус – 1 шт. од.;
провідний спеціаліст –  4 шт.од;
*  сектор опрацювання заяв і прийняття рішень - 7  шт. од., в тому числі:
завідувач сектору – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – програміст – 1 шт. од.;
провідний спеціаліст – 4 шт.од.;
         Всі спеціалісти відділу призначаються на посаду начальником управління праці та соціального захисту населення на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву, чи пройшли стажування.

6.      Посадова інструкція завідувача відділу призначення соціальних допомог.
          Організовує роботу відділу. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань, а саме: впровадженню в дію основних напрямів соціальної політики України з соціального захисту малозабезпечених громадян, сімей з дітьми, інвалідів та інвалідів з дитинства.
          Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд спеціалістами відділу наказів, рішень, звернень вищестоящих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, рішень та розпоряджень голови районної у місті ради та її виконавчого комітету , наказів начальника Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту населення.
          Регулює роботу відділу щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами, що стосується діяльності відділу.
          Постійно аналізує стан роботи з питань призначення державних допомог сім’ям з дітьми, надання державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, призначення субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива, грошових допомог малозабезпеченим особам, які здійснюють догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, призначення компенсацій непрацюючим громадянам, які доглядають інвалідів І групи та громадян похилого віку.
           Бере участь у роботі з підвищення кваліфікації спеціалістів відділу згідно із затвердженим планом.
           Веде особистий прийом громадян з питань надання допомог сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства, малозабезпеченим сім’ям, надання субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива,
           Аналізує роботу з розгляду листів, заяв, скарг громадян району стосовно призначення всіх видів допомог.
           Контролює подання звітів й інформації щодо роботи відділу та роботи з кадрами по формі статистичної звітності.
           Здійснює контроль за організацією діловодства, архівного зберігання документів у відділі та своєчасністю запитів особових справ з інших управлінь по заявам одержувачів допомог, які переїхали на постійне місце проживання до району.
           Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу, подає пропозиції керівництву управління про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень, сприяє підвищенню кваліфікації працівників. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку.
          Завідувач відділу підпорядковується безпосередньо начальнику управління.
          На посаду завідувача відділу приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менш 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 5-ти років, володіє державною мовою.

Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                                                                 Н.Г.Погорєлова

            ПОГОДЖЕНО:
Заступник голови районної у місті ради                                                                 Л.П. Назаренко





П О Л О Ж Е Н Н Я
про сектор прийняття заяв та документів відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
Комсомольської районної у місті ради

1.      Загальне положення
      Сектор прийняття заяв та документів відділу призначення соціальних допомог (надалі - сектор) є структурним підрозділом відділу призначення соціальних допомог   управління праці  та соціального захисту населення  районної у місті ради, яке є підзвітним і підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим її виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
      Сектор у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці та соціальної політики, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями сесій районної у місті ради та її виконавчого комітету, наказами начальника головного управління праці та соціального захисту населення області, начальника управління праці та соціального захисту населення і цим Положенням.
  1. Основні завдання.
      Впровадження в дію основних напрямів соціальної політики України щодо соціального захисту малозабезпечених громадян та сімей з дітьми, інвалідів з дитинства та інших громадян району.

3.Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
      Здійснює прийняття від громадян заяв та інших необхідних документів для:
- призначення державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми згідно Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”;
- призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям згідно Закону України “ Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям”;
- призначення державної соціальної  допомоги інвалідам з дитинства по Закону України “Про державну  соціальну допомогу інвалідам з дитинства”;
- призначення соціальної допомоги малозабезпеченій особі, яка здійснює догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за Постановою Кабінету Міністрів України  “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за висновком лікарської комісії медичного закладу, потребує постійного стороннього догляду за ним”;
- призначення субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива.
- призначення допомоги відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам”;
- призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною”;
- призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.
      Проводить співбесіди із громадянами, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги або потребують спеціальної консультації.
      Здійснює реєстрацію заяв і документів на призначення соціальної допомоги, компенсаційних виплат, які визначені законодавчими і нормативно-правовими актами
      За результатами співбесіди із заявниками визначає необхідність (доцільність) проведення обстеження сім'ї чи особи державним соціальним інспектором.
      Формує особові справи з призначення всіх видів соціальної допомоги, компенсаційних виплат.
      Здійснює перевірку достовірності та повноти поданої громадянами інформації, яка використовується при призначенні всіх видів  соціальної допомоги.
            Надає запити до органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та житлово-комунальних організацій міста з питань щодо призначення всіх видів допомоги.
      У встановленому порядку готує справи окремих громадян на розгляд комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям  та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.     
      Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.         
4. Права.
      Одержувати безкоштовно від управлінь і відділів виконкому районної у місті ради, а         також від підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на сектор завдань.
      Вносити до управління соціального захисту населення пропозиції з питань, які входять до компетенції відділу.
      Сектор під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними       підрозділами, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об’єднаннями.

5. Структура.         
      Сектор прийняття заяв та документів -  9 шт.од., в тому числі:
завідувач сектору – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт.од.;
головний спеціаліст – координатор – 1 шт.од.;
провідний спеціаліст - інформатор – 1 шт.од.;
провідний спеціаліст – архіваріус – 1 шт. од.;
провіднийі спеціаліст –   4 шт.од;
      Всі спеціалісти сектору призначаються на посаду начальником управління праці та соціального захисту населення на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву, чи пройшли стажування.

6.      Посадова інструкція завідувача сектору прийняття заяв та документів

      Організовує роботу сектору. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань, а саме: впровадженню в дію основних напрямів соціальної політики України з соціального захисту малозабезпечених громадян, сімей з дітьми, інвалідів та інвалідів з дитинства.
      Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд спеціалістами сектору наказів, рішень, звернень вищестоящих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, рішень та розпоряджень голови районної у місті ради та її виконавчого комітету , наказів начальника Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту населення.
      Регулює роботу сектору щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами, що стосується діяльності сектору.
      Постійно аналізує стан роботи з питань призначення всіх видів соціальних державних допомог.
      Бере участь у роботі з підвищення кваліфікації спеціалістів сектору згідно із затвердженим планом.
      Веде особистий прийом громадян з питань надання всіх видів допомог.
      Перевіряє та контролює повноту поданих громадянами документів, правильність їх оформлення для призначення всіх видів допомоги.
      Аналізує роботу з розгляду листів, заяв, скарг громадян району стосовно призначення допомог.
      Контролює подання звітів та інформації щодо роботи сектору.
      Здійснює контроль за організацією діловодства, архівного зберігання документів у відділі та своєчасністю запитів особових справ з інших управлінь по заявам одержувачів допомог, які переїхали на постійне місце проживання до району.
      Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи сектору.
      Виконує інші доручення начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувача відділу.призначення соціальних допомог.
      Завідувач сектору підпорядковується безпосередньо завідувачу відділу призначення  соціальних допомог.
      На посаду завідувача сектору приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менш 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 5-ти років, володіє державною мовою.


Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                                                                 Н.Г.Погорєлова

            ПОГОДЖЕНО:
Заступник голови районної у місті ради                                                                 Л.П. Назаренко







П О Л О Ж Е Н Н Я
про сектор опрацювання заяв та прийняття рішень відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
Комсомольської районної у місті ради

1.      Загальне положення
      Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень відділу призначення соціальних допомог (надалі - сектор) є структурним підрозділом відділу призначення соціальних допомог   управління праці  та соціального захисту населення  районної у місті ради, яке є підзвітним і підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим її виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
      Сектор у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці та соціальної політики, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями сесій районної у місті ради та її виконавчого комітету, наказами начальника головного управління праці та соціального захисту населення області, начальника управління праці та соціального захисту населення і цим Положенням.
  1. Основні завдання.
      Впровадження в дію основних напрямів соціальної політики України щодо соціального захисту малозабезпечених громадян та сімей з дітьми, інвалідів з дитинства та інших громадян району.

3.Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
      Виконує завдання, що стосуються оформлення компенсаційних виплат на продукти харчування , оздоровлення, вартості проїзду міжміським транспортом громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші категорії громадян, на яких поширюється Закон України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
      Проводить обробку прийнятих заяв та документів для призначення усіх видів соціальної допомоги,
      Формування базу даних отримувачів допомоги.     
      Проводить розрахунок розмірів всіх видів допомоги та визначення термінів її надання, перевірку правильності нарахувань тощо.
      Приймає від організацій – надавачів житлово-комунальних послуг, пакет документів передбачених законодавством України, який дає право на правильне та своєчасне нарахування субсидій.
      Складає статистичну звітність.
      Видає переліки та формує супроводжувальну документацію організаціям.
      Повідомляє організації - надавачі послуг про порушення, допущені при розрахунках  з особами – користувачами субсидій, проводить консультативну роботу зі спеціалістами організацій.
      Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.         
4. Права.
      Одержувати безкоштовно від управлінь і відділів виконкому районної у місті ради, а         також від підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на сектор завдань.
      Вносити до управління соціального захисту населення пропозиції з питань, які входять до компетенції відділу.
      Сектор під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними       підрозділами, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об’єднаннями.

  1. Структура.
      Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень -  7 шт.од., в тому числі:
завідувач сектору – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт.од.;
головний спеціаліст – програміст – 1 шт. од.;
провідні спеціалісти –  4 шт.од;
      Всі спеціалісти сектору призначаються на посаду начальником управління праці та соціального захисту населення на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву, чи пройшли стажування.

6.      Посадова інструкція завідувача сектору опрацювання заяв та прийняття рішень

      Організовує роботу сектору. Забезпечує виконання покладених на сектор завдань, а саме: впровадженню в дію основних напрямів соціальної політики України з соціального захисту малозабезпечених громадян, сімей з дітьми, інвалідів та інвалідів з дитинства та інших громадян району.
      Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд спеціалістами сектору наказів, рішень, звернень вищестоящих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, рішень та розпоряджень голови районної у місті ради та її виконавчого комітету , наказів начальника Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту населення.
      Регулює роботу сектору щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами, що стосується діяльності сектору.
      Постійно аналізує стан роботи з питань призначення всіх видів соціальних державних допомог.
      Бере участь у роботі з підвищення кваліфікації спеціалістів сектору згідно із затвердженим планом.
      Веде особистий прийом громадян з питань надання всіх видів допомог.
      Аналізує роботу з розгляду листів, заяв, скарг громадян району стосовно призначення допомог.
      Контролює подання звітів та інформації щодо роботи сектору.
      Здійснює контроль за організацією діловодства, архівного зберігання документів у секторі.
      Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи сектору.                                           Завідувач сектору підпорядковується безпосередньо завідувачу відділу призначення допомог..
      На посаду завідувача сектору приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менш 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 5-ти років, володіє державною мовою.


Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                                                                 Н.Г.Погорєлова


            ПОГОДЖЕНО:
Заступник голови районної у місті ради                                                                 Л.П. Назаренко


                                                               ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ВІДДІЛ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО ОБЛІКУ ГРОМАДЯН ПІЛЬГОВИХ
 КАТЕГОРІЙ УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КОМСОМОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ  РАДИ

  1. Загальне положення.

        Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян (надалі-відділ) є структурним підрозділом управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради, яке є підзвітним  та підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
       Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці та соціальної політики, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови та голови районної у місті ради, наказами головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, а також Положенням про управління  та цим положенням.

2. Основні завдання.
       Створення Єдиного державного автоматизованого Реєстру (надалі-Реєстр) осіб, які мають право на пільги  та мешкають у межах району.
       Забезпечення включення до Реєстру інформації про осіб, які мають право на пільги.


  1. Відділ  відповідно до покладених на нього завдань:

      Оформляє компенсаційні виплати ветеранам війни, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, ветеранам військової служби та органам внутрішніх справ, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші категорії громадян, на яких поширюється Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, „Про соціальний захист дітей війни”, Закон України „Про жертви нацистських переслідувань”, Закон України “Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні”, Закон України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, Закон України “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку”.
      Організовує збирання, систематизацію і зберігання загальних відомостей про пільговиків, пов’язані з реалізацією ними права на пільги.
      Видає посвідчення і талони на пільговий проїзд відповідно до Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту, „Про жертви нацистських переслідувань”, “Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні”
      Оформляє документи громадянам, які мають право на пільги з оплати житлово-комунальних послуг, відповідно до чинного законодавства та розпоряджень місцевих органів влади.
      Веде облік пільговиків, багатодітних сімей шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової картки згідно з формою "1-пільга", в якій використовується індивідуальний ідентифікаційний номер пільговика у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків та інших обов’язкових платежів.
     Видає посвідчення багатодітним сім’ям.
     Складає та подає звітів  в установленому порядку, згідно встановлених форм.
     Розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції відділу, вживання заходів щодо усунення причин виникнення скарг.
     Вносить до Реєстру відповідні уточнення у разі визначення такими, що втратили чинність, чи зупинили дії законодавчих актів, на підставі яких пільговики отримують пільги.
     Готує матеріали з питань, що входять до компетенції відділу для висвітлення їх у засобах масової інформації.
     Супроводжує комп’ютерну архівну базу управління.

  1. Права.

      Отримувати від пільговиків інформацію та документи, що стосуються реалізації їх права на пільги.
      Проводити перевірку достовірності наданої інформації та поданих документів.
      Отримувати  відомості від пільговиків, органів виконавчої влади, де перебувають на обліку пільговики, підприємств та організацій, що надають послуги, а також від житлово-експлуатаційних організацій та державних органів реєстрації актів цивільного стану (в тому числі про осіб, які померли) для виконання покладених на відділ завдань
      Аналізувати стан справ і вносити начальнику управління праці та соціального захисту населення пропозиції з питань, які входять до компетенції відділу.
      Взаємодія з іншими структурними підрозділами управління  праці та соціального захисту населення, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями та  громадськими об’єднаннями.


5. Структура.

       Відділ  складається із  4 штатних одиниць ( далі – шт..од.):
  -  завідувач відділу       -  1 шт. од.;
  -  головний спеціаліст  -  1 шт. од,;
  -  провідний спеціаліст  – 2 шт. од.;
        Всі спеціалісти відділу призначаються на посаду  начальником управління на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву чи пройшли стажування.

       
6. Посадова інструкція завідувача відділу:

        Завідувач відділу персоніфікованого обліку громадян пільгових категорій організовує        роботу відділу.
        Забезпечує виконання покладених на відділ завдань, а саме: впровадження в дію основних напрямів соціальної політики України у сфері соціального захисту пільгових категорій громадян та малозахищених верств населення.
       Організовує,  контролює своєчасний розгляд та  виконання законодавчих і нормативних  актів, наказів, рішень вищестоящих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, рішень та розпоряджень районної у місті ради і виконкому, наказів начальника Головного управління праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації, начальника управління праці та соціального захисту населення.
       Регулює роботу з ефективної взаємодії  відділу з іншими структурними підрозділами управління, організаціями, установами, підприємствами при вирішенні питань, що належать до діяльності відділу.
      Постійно аналізує стан роботи з питань персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян.
    Веде особистий прийом громадян з питань персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян. 
     Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу, подає пропозиції керівництву управління про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень, сприяє підвищенню кваліфікації працівників. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку.
      Завідувач відділу підпорядковується безпосередньо начальнику управління.
      На посаду завідувача відділу приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менш 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 5-ти років, володіє державною мовою.


      



Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                                                                         Н.Г.Погорєлова




            ПОГОДЖЕНО:

Заступник голови районної у місті ради                                                              Л.П. Назаренко




                                                                ПОЛОЖЕННЯ
                            про відділ праці управління праці та соціального захисту населення
районної у місті ради

1.      Загальне положення
       Відділ праці (надалі-відділ) є структурним підрозділом управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради, яке є підзвітним  та підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
           Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, голови районної у місті ради, рішеннями сесій та виконавчого комітету районної у місті ради, наказами начальника Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту населення Комсомольської районної у м.Херсоні ради, положенням про відділ.
2.      Основні завдання.
      Забезпечення на території району в межах повноважень дотримання законодавства про працю, охорону праці,  зайнятості населення.
3.Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
 Бере участь у розробці програми зайнятості населення району та заходів, спрямованих на реалізацію державної політики розвитку трудового потенціалу, подає їх на затвердження районній у місті ради.
 Організовує виконання програми зайнятості населення району та заходів, спрямованих на реалізацію державної політики розвитку трудового потенціалу.
 Вивчає можливість проведення підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності оплачуваних громадських робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні, а також учнівської та студентської молоді у вільний від занять час.
 Аналізує стан справ з укладанням колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності.
 Забезпечує у межах своїх повноважень дотримання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин.
 Здійснює реєстрацію, облік, зберігання колективних договорів і угод, змін та доповнень до них.
 Здійснює контроль за забезпеченням соціального захисту працівників, у тому числі і зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці, на підприємствах, в установах, організаціях усіх форм власності.
 Контролює підприємства, установи, організації усіх форм власності щодо забезпечення працюючих засобами індивідуального захисту, лікувально-профілактичним харчуванням, молоком, миючими засобами, надання працівникам пільг та компенсацій, передбачених законодавством.
 Здійснює контроль за якісним проведенням атестації робочих місць із шкідливими та небезпечними умовами праці на підприємствах, в установах, організаціях усіх форм власності.
 Веде облік нещасних випадків невиробничого характеру, за результатами розслідування яких складаються акти за формою НТ.
 Здійснює контроль за поданням відповідно до чинного законодавства підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності відомостей про наявність вільних робочих місць (посад), інформує населення про потребу в працівниках.
 В порядку, встановленому законодавством, здійснює на підприємствах, в установах, організаціях усіх форм власності бронювання робочих місць, призначених для працевлаштування осіб, які відповідно до закону потребують соціального захисту і не спроможні конкурувати на ринку праці.
 За необхідністю готує проекти рішень про створення на підприємствах, в установах, організаціях усіх форм власності спеціальних робочих місць для осіб з обмеженою працездатністю, сприяє професійній підготовці цих осіб, погодженню ліквідації таких робочих місць. Здійснює моніторинг у сфері праці, зайнятості.
 Здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу, вживає відповідних заходів щодо усунення причин, які викликають скарги.
 Роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу.
 Організовує та виконує накази начальника та заступника начальника управління праці та соціального захисту населення в установлені терміни.
  
 4. Права.
 Одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів виконкому районної у місті ради, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
 Подавати органам державного нагляду за охороною праці пропозиції про притягнення до відповідальності працівників підприємств, установ та організацій, що мають шкідливі та небезпечні умови праці, які не дотримуються вимог нормативно-правових актів про охорону праці.
 Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів виконкому районної у місті ради, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до компетенції відділу.
 Перевіряти підприємства, установи та організації усіх форм власності з питань, що належать до компетенції відділу.
 Вносити у разі потреби пропозиції щодо покращення роботи відділу.
  
 5. Структура.
          Відділ має  4 штатні одиниці (далі- шт..од.) в тому числі:
-  заступник начальника управління праці та
   соціального захисту населення, завідувач відділу     – 1 шт. од.;
-  головний спеціаліст                                                       – 1 шт. од.;
-  провідний спеціаліст                                                     2 шт. од.;

         Всі спеціалісти відділу призначаються на посаду начальником управління праці та соціального захисту населення на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву, чи пройшли стажування.
           

Посадова інструкція

              заступника начальника управління праці та соціального захисту населення,
                                                   завідувача відділу праці
1.Загальні положення
Забезпечує реалізацію державної політики з питань, що відносяться до компетенції  управління праці  та соціального захисту населення, відділу праці. .
 Заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці районної у місті ради призначається на посаду у відповідності з законом України "Про службу в органах місцевого самоврядування", звільняється з посади відповідно до чинного законодавства.

На посаду заступника начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувача відділу праці районної у місті ради приймається особа, яка має вищу освіту, за освітньо-кваліфікаційним рівнем – магістр, спеціаліст. Стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування на посадах головного спеціаліста не менше 3 років, володіє державною мовою.
Заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці районної у місті ради безпосередньо  підпорядковується  начальнику управління праці  та соціального захисту населення районної у місті ради.
Заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці заміщує  на час  відсутності  у зв’язку з відпусткою, хворобою та іншими причинами  начальника управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради.
Заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, голови районної у місті ради, рішеннями сесій та виконавчого комітету районної у місті ради, наказами Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту населення, положенням про відділ праці та іншими нормативними документами.
2.Завдання  та обов’язки :
Розробляє плани роботи відділу на рік, місяць. Забезпечує організацію і виконання перспективних і поточних  планів роботи.
Визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками відділу.
Аналізує результати роботи кожного працівника і вносить пропозиції начальнику управління праці та соціального захисту населення про підвищення ділової кваліфікації спеціалістів відділу, про їх нагородження, заохочення, відзнаку, покарання.
Контролює дотримання співробітниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку.
Готує проекти нормативно-правових актів: рішень на сесії районної у місті ради, засідання виконкому районної у місті ради, розпоряджень голови районної у місті ради з питань, що відносяться до компетенції відділу.
Організовує, контролює підготовку і подання на затвердження районної у місті ради програми зайнятості населення району.
Організовує виконання програми зайнятості населення району.
Контролює роботу спеціаліста відділу, який займається питаннями зайнятості.
Контролює роботу спеціаліста відділу, який займається моніторингом у сфері праці, зайнятості.
Контролює роботу провідного спеціаліста відділу, який здійснює контроль за забезпеченням соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності, а також за якістю проведення атестації робочих місць, за умовами праці та надання працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в шкідливих умовах.
Контролює роботу головного спеціаліста,  який  займається  реєстрацією колективних договорів і угод, здійснює контроль за їх виконанням.
Організовує та контролює своєчасний та якісний розгляд спеціалістами відділу листів, заяв, звернень від органів виконавчої влади вищого рівня, підприємств, установ, організацій усіх форм власності, громадян з питань, що стосуються роботи відділу.
Вживає заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу.
Організовує та контролює розробку методичних матеріалів, пов’язаних з роботою відділу.
Проводить наради, навчання спеціалістів відділу. Постійно удосконалює свій професійний рівень.
Надає необхідну методичну допомогу спеціалістам відділу у виконанні завдань, доручень.
Організовує роботу з підготовки звітності, що стосується питань відділу.
Організовує та контролює своєчасну та якісну підготовку інформації на контрольні документи. Бере участь у роботі комісій виконкому районної у місті ради.
Проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю згідно делегованих повноважень.
  1. Права
Представляти інтереси управління праці та соціального захисту населення, що належать до його компетенції, в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності.
Одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів виконкому районної у місті ради, підприємств, установ та організацій усіх форм власності  інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання завдань.
Перевіряти підприємства, установи та організації усіх форм власності з питань, що належать до компетенції відділу.
Подавати органам державного нагляду за охороною праці пропозиції про притягнення до відповідальності працівників підприємств, установ, організацій усіх форм власності, що мають шкідливі та небезпечні умови праці, які не дотримують вимог нормативно-правових актів про охорону праці.
Брати участь у формуванні резерву кадрів та вирішенні кадрових питань.
Брати участь у нарадах, навчаннях, семінарах, конференціях.
Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу та управління про нагородження, заохочення, відзнаку, покарання підлеглих.
Покладання на заступника начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувача відділу праці районної у місті ради обов’язків, що не стосуються роботи відділу, управління та служби в органах місцевого самоврядування, не допускається.
4.                  Відповідальність
Показниками оцінки роботи є якість і своєчасність виконання  посадових  завдань, обов’язків, етика поведінки та дотримання обмежень передбачених  законодавством  про службу  в органах місцевого самоврядування.
Заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці районної у місті ради несе відповідальність за  неякісне та несвоєчасне виконання посадових завдань та обов’язків.



Начальник управління праці
та соціального захисту населення
районної у місті ради                                                                                                       Н. Г. Погорєлова


ПОГОДЖЕНО:
Заступник голови районної у місті ради                                                                      Л.П.Назаренко  



ПОЛОЖЕННЯ
ПРО СЕКТОР З ПИТАНЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНВАЛІДІВ, ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ
 ТА ПРАЦІ УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ  КОМСОМОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ



1. Загальне положення .

  Сектор з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці (надалі сектор) є структурним підрозділом управління праці та соціального захисту населенн  районної у місті ради, яке є підзвітним  та підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
        Сектор у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці та соціальної політики, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови та голови районної у місті ради, наказами головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, а також Положенням про управління праці та соціального захисту населення та цим положенням.


2. Основні завдання.

        Впровадження в дію основних напрямів політики України щодо соціального захисту  інвалідів, ветеранів війни та праці.
        Забезпечення здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення матеріально-побутових умов життя інвалідів війни та праці, військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома, влаштування в будинки-інтернати (пансіонати) громадян похилого віку, інвалідів, та дітей- інвалідів, які мають потребу в цьому.

  1. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

        Оформляє та забезпечує компенсаційні та інші виплати ветеранам війни та праці, інвалідам, членам сімей загиблих воїнів, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші категорії громадян,  на яких поширюється Закони України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; “Про основи соціальної захищеності інвалідів України”; “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку України”; “Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні”, „Про жертви нацистських переслідувань”,  „Про соціальний захист дітей війни”, “Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.
        Організовує матеріально-побутове обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші категорії громадян, їх санаторно-курортне лікування та здійснює відповідно до чинного законодавства грошові компенсації вартості санаторно-курортного лікування деяких категорій громадян.
        Оформляє в будинки-інтернати (пансіонати) громадян похилого віку, інвалідів, та дітей-інвалідів, які мають потребу в цьому.
        Проводить консультаційну та роз’яснювальну роботу серед населення з питань соціального захисту  інвалідів, ветеранів війни та праці.
        Проводить наповнення Центрального банку даних з проблем інвалідності.
        Проводить координацію діяльності центрів ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів, центрів професійної медичної та соціальної реабілітації інвалідів.
        В установлені терміни розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції сектору і вживає відповідних заходів.
        Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальних захист населення.
       Вирішує в установленому законодавством порядку питання опіки та піклування над інвалідами та особами похилого віку.
       Організовує надання матеріальної допомоги на поліпшення соціально-побутових умов та лікування.
       Вирішує питання про надання за рахунок коштів місцевих бюджетів ритуальних послуг у зв’язку з похованням,  визначених законом категорій громадян.
       Проводить роботу щодо виконання міських програм „Вдячність” та „Муніципальний хліб”.

  1. Права.

       Одержувати безкоштовно від управлінь і відділів виконкому районної у місті ради, а також від підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на сектор завдань.
        Вносити начальнику управління праці та соціального захисту населення пропозиції з питань, які входять до компетенції сектору.
        Залучати спеціалістів з інших структурних підрозділів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, об’єднань   громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції сектору.
         Взаємодія з іншими структурними підрозділами, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх обєднаннями.


5.Структура.
          Сектор складається із  2 штатних одиниць (далі – шт..од.):
- завідувач сектору      - 1 шт од.;
- провідний спеціаліст – 2 шт.од.;
Спеціалісти сектору призначаються на посади начальником управління на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву чи пройшли стажування.


6. Посадова інструкція завідувача сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці
      Організовує матеріально-побутове обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, їх санаторно-курортне лікування та здійснює відповідно до чинного законодавства грошові компенсації вартості санаторно-курортного лікування деяких категорій громадян.
       Забезпечує діяльність комісії у справах альтернативної (невійськової) служби та комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням статусу учасника війни.                    
       Проводить консультаційну та роз’яснювальну роботу серед населення з питань соціального захисту  інвалідів, ветеранів війни та праці.
       В установлені терміни розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції сектору і вживає відповідних заходів.
       Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальних захист населення.
       Вирішує в установленому законодавством порядку питання опіки та піклування над інвалідами та особами похилого віку. Здійснює контроль за діяльністю опікунів та піклувальників.
       Веде особистий прийом і консультує громадян і представників організацій, підприємств
 з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці.
      Організує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд спеціалістами сектора            звернень органів виконавчої влади, громадських об’єднань, підприємств, установ,  органі     зацій, громадян, а також готує за результатами їх аналізу проекти відповідних рішень.
       Виконує окремі доручення  начальника управління праці та соціального захисту населення, голови районної у місті ради та його заступників.
       Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи сектору, подає пропозиції керівництву управління про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівника сектору, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень, сприяє підвищенню кваліфікації працівника. Забезпечує дотримання працівниками сектору правил внутрішнього трудового розпорядку.
       Завідувач сектору підпорядковується безпосередньо начальнику управління праці та соціального захисту населення..
       На посаду завідувача сектору приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менш 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 5-ти років, володіє державною мовою.





Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                                                                   Н. Г. Погорєлова

       
Погоджено:
Заступник голови районної у місті ради                                                                    Л. П. Назаренко












Комментариев нет:

Отправить комментарий