Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

четверг, 3 сентября 2015 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області



П'ять тисяч херсонців офіційно стали платниками податків
Впродовж цього року в Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні  реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі - реєстраційний номер) отримали 11304 особи. При цьому половина виданих карток – первинні. Тобто більше 5 тис. херсонців і гостей міста вперше зареєструвалися в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та офіційно стали платниками податків.
Отримати реєстраційний номер громадяни можуть у Центрі обслуговування платників за своїм місцем проживання або за місцем отримання доходів. Для цього необхідно особисто або через законного представника подати заяву - Облікову картку за формою № 1ДР та пред’явити документ, що посвідчує особу. Подбати про реєстраційний номер дитини, яка не досягла 16-річного віку та не має паспорта, можуть її батьки (усиновителі, опікуни, піклувальники), які, крім вже перелічених документів, повинні пред’явити свідоцтво про народження такої дитини.
Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, надається протягом п’яти робочих днів із дня звернення громадянина до відповідного органу фіскальної служби. В Херсоні такий документ видають у Центрі обслуговування платників (вікно №2), який розташований по вул. І. Кулика,143а.

Херсонський бізнес і мешканці міста поповнили казну 885,7 млн грн
Така загальна сума податків і зборів, яка надійшла до бюджетів усіх рівнів за 8 місяців цього року. Зокрема, 474,1 млн грн податків та зборів були сплачені до місцевого бюджету, а 411,6 млн грн поповнили Державний бюджету України.
Зазначимо, що окрім бюджетів, херсонці поповнюють і соціальні фонди. Так, цього року 925,3 млн грн містяни перерахували на Казначейські рахунки у вигляді ЄСВ.
Фіскальна служба постійно удосконалюється, а податкове законодавство поступово гармонізується із європейським. Зростає кількість сервісів, в тому числі і електронних, що надаються платникам податків. Тож, очікуємо подальше збільшення податкових надходжень до бюджетів всіх рівнів та маємо надію вже в найближчій перспективі побачити соціально-економічне зростання нашої країни.

У серпні херсонці „скупились” на 100 млн грн більше, ніж зазвичай
Так, протягом серпня касові апарати, що використовуються суб’єктами господарювання у своїй діяльності „обслужили” херсонців на 442,4 млн гривень. Це при тому, що аналогічний середньорічні показник цього року був на рівні 316 млн гривень.
Наразі в ДПІ у м. Херсоні зареєстровано 2247 реєстраторів розрахункових операцій (РРО). Їх кількість збільшилась у зв’язку із законодавчими змінами, що зобов’язали спрощенців із обсягом доходу більше 1 млн гривень, а також  продавців пива застосовувати РРО під час проведення розрахунків за готівку.
Нагадаємо що РРО – це пристрої, які призначені для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з купівлі-продажу іноземної  валюти  та/або реєстрації  кількості  проданих товарів (наданих послуг).

Приємна новина платникам ПДВ: залишок коштів з електронного рахунку можна перерахувати на поточний
Відтепер Система електронного адміністрування податку на додану вартість (далі – СЕА) для платників податку передбачає механізм повернення суми коштів з електронного рахунку платника, відкритого в Казначействі для роботи в СЕА  (далі – електронний рахунок), до бюджету чи на його поточний рахунок.
Цей механізм не розповсюджується на додатковий електронний рахунок, відкритий для сільськогосподарських підприємств, що обрали спеціальний режим оподаткування.
Так, відповідно до підпункту 2001.6. статті 2001 Податкового кодексу України у разі, якщо на дату подання декларації з ПДВ сума коштів на електронному рахунку платника податку перевищує суму, що підлягає перерахуванню до бюджету відповідно до поданої декларації (далі – зайво зараховані кошти), платник податку має право подати до контролюючого органу у складі такої декларації заяву, згідно з якою такі кошти підлягають перерахуванню:
- або до бюджету в рахунок сплати податкових зобов'язань з податку;
- або на поточний рахунок такого платника податку, реквізити якого платник зазначає в заяві, у сумі залишку коштів, що перевищує суму податкового боргу з податку та суму узгоджених податкових зобов'язань з податку.
При цьому, перерахування коштів на поточний рахунок платника може здійснюватися у разі відсутності перевищення суми податку, зазначеної у податкових накладних, складених у звітному періоді та зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних, над сумою податкових зобов'язань з податку за операціями з постачання товарів/послуг, задекларованих у податковій звітності з ПДВ у такому звітному періоді.

Самозайнята особа у „юридичній площині”
Відповідно до норм Податкового кодексу України, самозайнята особа – це платник податку, який є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької діяльності чи незалежної професійної діяльності.
Незалежна професійна діяльність - участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою - підприємцем та використовує найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб.

Особливості обліку експортних операцій у херсонських аграріїв
При вивезенні сільськогосподарських товарів у митному режимі експорту сільсьгосппідприємство – виробник таких товарів/послуг має право на бюджетне відшкодування ПДВ, сплаченого (нарахованого) постачальникам товарів/послуг, вартість яких включається до складу виробничих факторів (ст. 209 Податкового кодексу України, далі – ПКУ). Таке відшкодування здійснюється в загальному порядку .
Зокрема, що у разі експорту сільськогосподарської продукції застосовується нульова ставка ПДВ.
Наказом Міністерства фінансів України від 23.09.2014 № 966, передбачено, що платники податку, які згідно зі ст. 209 ПКУ застосовують спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, крім подактової декларації з ПДВ з позначкою «0110», подають податкову декларацію з ПДВ з позначкою «0121»/«0122»/«0123» (далі – декларація 0121 - 0123), яка є невід’ємною частиною звітності за відповідний звітний період. До такої декларації включаються лише ті операції, що стосуються спеціального режиму, установленого указаною статтею.
Таким чином, операції з експорту сільськогосподарським підприємством – суб’єктом спеціального режиму оподаткування власновироблених сільськогосподарських товарів оподатковуються ПДВ за нульовою ставкою та відображаються у рядку 2.1 декларації 0121 - 0123, за умови підтвердження такого вивезення товарів за межі митної території України (експорту) належним чином оформленою митною декларацією.

Малий бізнес Херсона сплатив до бюджету 60,1 млн грн єдиного податку
Саме таку суму зазначеного податку додали до казни з початку цього року представники херсонського бізнесу, які обрали спрощену систему оподаткування. Це на 9,2 млн грн більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.
При цьому, дві третини надходжень - 41,5 млн грн, забезпечили  міські підприємці. Ще 19,3 млн грн сплатили юридичні особи.
Нагадаємо, що Наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №578, затверджена нова форма Податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи). Наказ набрав чинності 28.07.2015.
З огляду на те, що базовим податковим (звітним) періодом для юридичних осіб - платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал, то оновлену форму декларації, їм необхідно буде використовувати для складання звітності за 9 місяців 2015 року, у тому числі і для самостійного виправлення помилок, допущених у податковій звітності за попередні звітні (податкові) періоди.

Важливий нюанс подання повідомлення про прийняття на роботу працівника
Одним із механізмів легалізації зайнятості населення в Україні стало запровадження на початку літа цього року обов’язкового повідомлення суб’єктами господарювання органів фіскальної служби про прийняття працівників на роботу.
Відтак, відповідно до ст.24 Кодексу законів про працю працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення органу ДФС про прийняття працівника на роботу.
Наголошуємо на тому, що оскільки повідомлення подається до прийняття працівника на роботу, то дата наказу про прийняття працівника та дата його початку роботи не збігається.

Ліцензії на продаж алкоголю та цигарок додали до казни 7,4 млн грн
З початку року херсонські суб’єкти господарювання за придбані ліцензії на право торгівлі оптом і вроздріб алкогольними напоями та тютюновими виробами перерахували до місцевої скарбниці майже 7,4 млн гривень. Із цієї суми 2,5 млн гривень сплатили представники бізнесу, які займаються оптовим продажем алкоголю та тютюну.
Наразі представники херсонського бізнесу мають майже 1300 ліцензій на торгівлю спиртним та цигарками. При цьому кількість бажаючих торгувати алкоголем та тютюном майже однакова.
До слова, з 1 липня пиво визнано алкогольним напоєм. Відповідно для торгівлі цим пінистим напоєм теж необхідно придбати ліцензії. Враховуючи це, у липні в Херсоні з'явилося 47 нових суб'єктів господарювання, які отримали право на торгівлю цим популярним напоєм.

З 1 вересня школи та дошкільні заклади податки на нерухомість і
землю не сплачуватимуть
Напередодні свята Першого дзвоника в податковому законодавстві відбулися приємні зміни.
Так, з 1 вересня 2015 року будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг не являються об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Крім того, з першого дня осені від сплати земельного податку звільняються дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів. 
Такі зміни передбачені Законом України від 17.07.2015 №654-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо створення сприятливих умов для надання освітніх послуг дошкільними та загальноосвітніми навчальними закладами недержавної форми власності» (опублікований у газеті «Голос України» від 11.08.2015 №146).

Особливості електронного адміністрування ПДВ у аграріїв
У системі електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - ПДВ) сільськогосподарські підприємства використовують два електронних рахунки: основний та додатковий.
Основний електронний рахунок призначається для проведення розрахунків з бюджетом, зокрема, кошти перераховуються: до бюджету в рахунок погашення податкових зобов’язань сільгосппідприємства чи суми податкового боргу за несільськогосподарською діяльністю (за заявою платника); на поточний рахунок платника – кошти, що перевищують суму, яка підлягає перерахуванню до бюджету. Також на основний рахунок аграрні підприємства перераховують зі свого поточного рахунку кошти, необхідні для реєстрації податкових накладних по діяльності іншій, ніж сільськогосподарська.
Додатковий електронний рахунок призначається для перерахування коштів на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств. На цей рахунок сільгосппідприємством зараховуються кошти з поточного рахунку, необхідні для реєстрації податкових накладних, які складаються підприємством при постачанні сільсьгосптоварів/послуг у межах спеціального режиму оподаткування.
Звертаємо увагу на те, що сільгосппідприємство зобов’язане зазначати у податковій звітності з ПДВ реквізити спеціального рахунку (№ рахунку, дані банку/органу, в якому відкрито рахунок, ЄДРПОУ та МФО банку/органу, в якому відкрито рахунок).
До слова, зміни в системі електронного адміністрування ПДВ для сільськогосподарських підприємств детально розглянуто в листі ДФС України від11.08.2015 № 29560/7/99-99-19-03-02-17.

Центр обслуговування платників у Херсоні відвідали більше 140 тис. осіб
За 7 місяців цього року до Центру обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні (далі - ЦОП) завітали 140,3 тис. відвідувачів. Загалом, вони отримали майже 118,5 тис. інформаційних та понад 21,8 тис. адміністративних послуг.
Окрім прийому звітних податкових документів найбільш популярними залишаються послуги працівників Центру з видачі карток плавників податків - 12,7 тис., документів про взяття на облік - 863, реєстрації книг обліку розрахункових операцій  - 1351 та інші.
Також у Центрі обслуговування платників можна отримати консультації щодо формування й подання податкової звітності та звітності з єдиного внеску, дізнатися про реквізити рахунків для зарахування коштів в бюджети, отримати різноманітні довідки, зокрема, про доходи, наявність або відсутність податкового боргу,  подати для реєстрації Книгу обліку доходів і витрат, отримати витяг із Реєстру платників єдиного податку, ключі електронного цифрового підпису та інші послуги.

На паркові заробили 863 тис. гривень
З початку року до міського бюджету надійшло 863 тис. грн збору за місця для паркування транспортних засобів. Це на 123 тис. грн більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.
Нагадаємо, що наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2015 №636 затверджено нову форму податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів. З 18.08.2015 зазначений наказ набрав чинності.

Екологія ціною у 3,6 млн гривень
Цього року міські платники екологічного податку сплатили до бюджетів всіх рівнів майже 3,6 млн гривень. Це на 700 тис. грн більше ніж минулого року. Переважна частина коштів – 2,9 млн грн, поповнила місцеві бюджети. Ще 700 тис. грн надійшли до Державного бюджету України.
Зазначимо, що найбільше екологічного податку у Херсоні сплачують підприємства, що безпосередньо забруднюють водні об’єкти. Вони забезпечують 64% надходжень зазначеного податку.
До слова, з надходжень від екоподатку фінансуються заходи, спрямовані на захист навколишнього середовища та раціональне використання природних ресурсів.

Електронна звітність на часі
Цього року херсонські платники податків уклали 2769 договорів про визнання електронних документів. При цьому 928 херсонців вперше оцінили переваги електронного документообігу.
Зокрема, тільки в липні цього року було укладено 314 договорів про визнання електронних документів, із яких 124 вперше.
Зазначимо, що загалом з початку року до ДПІ у м. Херсоні надійшло 179,3 тис. звітних документів від міських платників податків. Переважна частина (72%) в електронному вигляді.
Зокрема, серед херсонських платників найбільше переваги електронного документообігу використовують платники ПДВ (100% звітів надано через е-mail) та ЄСВ (77% звітів надано в електронному вигляді). Крім того, майже 66% декларацій із податку на прибуток також надійшли засобами телекомунікаційного зв’язку.

Херсонські підприємства проштрафились на 8,1 млн гривень
Протягом січня-липня 2015 року аудитори ДПІ у м. Херсоні провели 199 документальних перевірок херсонських платників податків. За їх результатами порушникам податкового законодавства донараховано 15,9 млн грн грошових зобов’язань, а також зменшено на 31 тис. грн суму ПДВ, заявлену до відшкодування, та на 23 тис. грн від’ємне значення різниці між сумою податкового зобов’язання та податкового кредиту з ПДВ.
Як наслідок, протягом січня-липня цього року до бюджету вже надійшло 8,1 млн грн донарахованих порушникам податкового законодавства податків, зборів і штрафних санкцій.
Нагадаємо, що з метою руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань, виявлення та протидії діяльності підприємств по ухиленню від оподаткування до плану–графіку документальних податкових перевірок включаються виключно ризикові платники податків.

Антикорупційний сервіс «Пульс» інформацію приймає цілодобово
Суб’єкти господарювання мають можливість повідомляти Державну фіскальну службу України про неправомірні дії або бездіяльність працівників цього відомства та про можливі корупційні дії з їхнього боку, або про проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України за номером телефону (044)284-00-07 на сервіс «Пульс». Він працює цілодобово.
При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по - батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи), обов’язково зазначити назву органу фіскальної служби, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника відомства, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та викласти суть проблеми.
Про результати розгляду звернень клієнтів повідомляють невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. У разі, якщо інформація потребує додаткового розгляду - загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області



Комментариев нет:

Отправить комментарий