Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 22 сентября 2015 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області




Скільки в Херсоні мільйонерів?!
Цього року процес декларування мільйонних статків у Херсоні був активним, як ніколи. Зокрема, з початку року 21 херсонець задекларував минулорічні доходи у розмірі понад мільйон гривень. Загалом заможні містяни відзвітували про отримані у минулому році 115,2 млн грн доходів, та сплатили до бюджету майже 8 млн грн податку на доходи фізичних осіб (ПДФО).
Зазначимо, що у попередній деклараційній кампанії кількість мільйонерів була майже вдвічі меншою. Так, у минулому році у Херсоні нараховувалось лише 11 мільйонерів. Їх статки склали 32,6 млн грн, а бюджет отримав 3,5 млн грн ПДФО.

На особистий прийом до посадових осіб ДПІ у м. Херсоні
Цього року посадовими особами ДПІ у м. Херсоні проведено 22 особистих прийоми. Херсонці звертались переважно з питаннями щодо надання податкових роз’яснень, виконання судових рішень, реєстрації платником ПДВ, закриття ФОП тощо.
Зазначимо, що прийом громадян проводиться керівництвом відповідно до розподілу функціональних обов'язків, а у разі відсутності керівника – уповноваженими ним посадовими особами, керівниками та посадовими особами структурних підрозділів, до компетенції яких належать відповідні питання.
Інформація про графік особистого прийому громадян в ДПІ у м. Херсоні  розміщена субсайті Територіальних органів ДФС у Херсонській області та у ЦОП ДПІ у м. Херсоні.

На антикорупційний сервіс херсонці звертались 91 раз
Цього року на “Пульс” надійшло 91 звернення від херсонських платників податків. У переважній більшості телефонували представники юридичних осіб – 72 разів. Громадяни  та підприємці телефонували 17 разів. Ще один дзвінок був анонімним.
Зазначимо що у минулому році в аналогічний період “гаряча лінія” зафіксувала лише 42 звернення.
Основні питання, що хвилювали херсонців, стосувались подання електронної звітності, реєстрації податкових накладних, процесу проведення перевірки, надання довідок про доходи, а також податкових консультацій і роз’яснень. Всі звернення відпрацьовані, а відповіді надані у встановлений законодавством строк.
Нагадаємо, що “Пульс” це антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України. За номером телефону (044)284-00-07 херсонці мають можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби.


Що відноситься до стаціонарних джерел забруднення атмосфери в цілях оподаткування екологічним податком?
До стаціонарних джерел забруднення відносяться підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти. Також до стаціонарних джерел забруднення можна віднести генератори, міні електростанції, газозварювальне обладнання (установки), які працюють на пальному при спаленні якого утворюються та викидаються в атмосферне повітря забруднюючі речовини або суміш таких речовин, що є об’єктом та базою оподаткування екологічним податком за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами.

Про електронні сервіси для користувачів "Єдиного вікна подання електронної звітності"
Єдине вікно подання електронної звітності включає широкий перелік сервісних запитів для платників податків. Зокрема, через Єдине вікно можна подати реєстраційну заяву платника ПДВ; заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ; запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних, як покупцю так і продавцю; заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів; запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків; запит щодо отримання інформації в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ тощо.
Електронні сервіси ДФС значно полегшують життя платників податків. А Єдине вікно подання електронної звітності – це сервіс, який надає можливість в режимі реального часу отримати значний перелік послуг від ДФС не відходячи від власного комп’ютера.

Для херсонських страхувальників відкриті нові рахунки для сплати ЄСВ!
З 15 вересня суми ЄСВ необхідно сплачувати на нові рахунки, які розміщені в банері “Реєстри” на офiцiйному веб-порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/214641.html.
Перераховувати єдиний внесок необхідно виключно на рахунки, які відкриті територіальними органами ДФС відповідно до адміністративно-територіальних одиниць, на яких зареєстровані платники податків.
До слова, при заповненні банківських реквізитів для сплати ЄСВ поле “Призначення платежу” в платіжному дорученні заповнюється таким чином:
*;101; код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату; роз'яснювальна інформація про призначення платежу;;;.

Ігнорування норм законодавства дорого коштуватиме
 херсонському підприємству 
Днями аудитори ДПІ у м. Херсоні провели документальну перевірку ТОВ „ФФ”. За підсумками перевірки ревізори встановили необґрунтоване віднесення до складу операційних витрат вартості оренди виробничих приміщень.
Так, при перевірці ревізори виявили, що ТОВ „ФФ” та ТОВ „АА” уклали договір оренди приміщень на період з 30.12.2011 року по 31.12.2014 року загальною площею 1918,17 кв. м. Орендна плата складала 11,55 тис. грн на місяць із урахуванням ПДВ. Аби підтвердити вказану угоду, до перевірки орендар - ТОВ „ФФ” надав лише акти здачі-прийняття робіт (надання послуг), підписаний обома сторонами.
Водночас, нормами Цивільного кодексу України встановлено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладений на строк не менш ніж на 3 роки, підлягає державній реєстрації та  має бути нотаріально посвідченим.
Також, норми Податкового кодексу України (які діяли у перевіряємому періоді) дозволяли підприємствам для визначення об’єкта оподаткування податком на прибуток враховувати суми витрат, які підтверджені первинними документами та іншими документами, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку. Тож підприємство не змогло підтвердити факт укладення зазначеного договору документально.
Таким чином, протягом 2013 – 2014 років ТОВ „ФФ” завищило суми операційних витрат та податкового кредиту з ПДВ на 231 тис. гривень та 46 тис. гривень відповідно. Тож тепер підприємству доведеться сплатити донараховані податки на прибуток і ПДВ та ще й застосовані штрафні санкції.

Легалізація праці – на часі!
Легалізація заробітної плати – це одне із першочергових завдань, що постає перед державою у роботі по боротьбі із тіньовою економікою.
Заробітна плата, яка виплачується у «конвертах» – це лише тимчасове благо. Натомість майбутнє нелегальних працівників залишається „в тіні”, а працедавцю це вигідно.
Роботодавець, виплачуючи зарплату у „конвертах”, просто ухиляється від сплати податків, безсоромно обкрадає бюджет держави, позбавляючи людей похилого віку пенсій, хворих – лікарняних, а безробітних – грошової допомоги.
Тому звертаємось до приватних підприємців та керівників підприємств: легалізація заробітної плати – це надійний засіб залучення висококваліфікованих, порядних, не байдужих до майбутнього країни людей та ефективний спосіб боротьби із конкуренцією на ринку праці.
Нагадуємо, нормами Кодексу законів про працю встановлено, що у разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору до роботодавців застосовується штраф у 30-кратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення. Тобто, з вересня 2015 року - 41340 гривень.

Податківці зустрілися із представниками селищних рад
Сьогодні 21 вересня, в ДПІ у м. Херсоні відбулося засідання “круглого столу” з питань сплати земельного податку та орендної плати громадянами, а також погашення існуючої заборгованості. В обговоренні взяли участь представники податкової інспекції та приміських селищних рад.
Податківці звернули увагу присутніх на те, що завдяки реформуванню податкового та бюджетного законодавства місцеві бюджети отримали більше ресурсів для свого розвитку. Кошти, які надходять до бюджетів у вигляді земельного податку – це одне із основних джерел наповнення казни місцевих громад. Тому селищні ради також мають сприяти повноті та своєчасності сплати місцевих податків.
В ході проведення засідання розглядали питання щодо достовірності кола платників земельного податку. Це питання є актуальним, оскільки серед мешканців селищних рад є багато пільговиків. Проте пільга сама по собі не застосовується. Громадянам, які мають підстави для отримання пільг щодо сплати земельного податку, необхідно подати до органів фіскальної служби документи, що посвідчують їх право на пільгу.
Також на заході обговорювалися питання щодо об’єктів оподаткування,  ставок сплати за землю, орендної плати, строків сплати податку та застосування штрафних санкцій його несвоєчасну сплату.
Загалом “круглий стіл” пройшов у конструктивному діалозі та допоміг напрацювати напрямки подальшої співпраці фіскальної служби та селищних рад.

Офіційно: в Україні збільшилися розміри соціальних стандартів
Зміни відбулися завдяки прийняттю Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» від 17.09.2015 р. №704-VІІІ, який опубліковано в газеті “Голос України” №174 від 19 вересня 2015 року.
Відповідно до норм вказаного Закону з 1 вересня 2015 року мінімальна зарплата складає 1378 гривень на місяць (у погодинному розмірі - 8,29 гривні), прожитковий мінімум - 1330 гривень на одну особу на місяць. Прожитковий мінімум для основних соціальних і демографічних груп населення також зріс:
для дітей віком до 6 років - 1167 гривень;
для дітей віком від 6 до 18 років - 1455 гривень;
для працездатних осіб - 1378 гривень;
для осіб, які втратили працездатність - 1074 гривні.
Окрім того, дозволено органам влади здійснювати підвищення зарплати понад розміри, визначені відповідно до рішень КМУ, за рахунок та в межах власних коштів з урахуванням прийнятих рішень станом на 1 вересня 2015 року та можливостей, наданих ст. 101 Бюджетного кодексу України.

Про електронні рахунки сільгосппідприємств
Херсонські сільськогосподарські підприємства успішно адаптувались до роботи Системи електронного адміністрування (СЕА) ПДВ. Наведемо деякі роз’яснення, які стосуються механізмів функціонування електронних рахунків для таких платників податків.
У СЕА ПДВ основний електронний рахунок призначається для проведення розрахунків з бюджетом. На такий рахунок аграрії перераховують зі свого поточного рахунку кошти в сумах, необхідних для реєстрації податкових накладних по діяльності іншій, ніж сільськогосподарська.      
Додатковий електронний рахунок призначений для перерахування коштів на спеціальні рахунки с/г підприємств. На цей рахунок їм зараховуються кошти з поточного рахунку в сумі, необхідній для реєстрації податкових накладних, які складаються с/г підприємством при здійсненні операцій з постачання сільськогосподарських товарів/послуг у межах спеціального режиму оподаткування.  
З додаткового електронного рахунку кошти автоматично перераховуються  на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств протягом операційного дня, в якому кошти надійшли на такі електронні рахунки.     
Кошти, перераховані платником податку зі спеціального рахунку на основний або додатковий електронний рахунок з метою збільшення реєстраційної суми, вважаються такими, що використані не на виробничі цілі, тобто використані не за цільовим призначенням. Тому такі кошти підлягають стягненню до бюджету із застосуванням відповідних штрафних санкцій.
Більш детальна інформація стосовно використання електронних рахунків сільгосппідприємств надана в листі ДФС України від 11.09.2015 №33835/7/99-99-19-03-01-17.

Про „стани” підприємств у базі даних податківців
Взяття на облік у контролюючих органах, внесення змін до облікових даних юросіб здійснюється на підставі відомостей, що надаються із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі – ЄДР). Контролюючі органи отримують такі данні у порядку взаємообміну інформацією ЄДР та відомчих реєстрів Державної фіскальної служби України. Відомчим реєстром для юросіб є Єдиний банк даних про платників податків – юросіб. Він ведеться автоматизовано із використанням класифікаторів та довідників.     
Стани в Єдиному банку даних відображають реєстраційні дії або записи, внесені до ЄДР, або дії, проведені контролюючими органами стосовно платників податків.
Наприклад, у разі відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням органи ДФС можуть направити держреєстратору відповідне повідомлення. У подальшому його вносяться до Єдиного банку даних шляхом встановлення стану "9 – направлено повідомлення про відсутність за місцезнаходженням".       
Внесення до ЄДР запису про відсутність підтвердження відомостей або запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням проводиться держреєстратором. За результатами опрацювання цих відомостей з ЄДР в Єдиному банку даних встановлюється стан "7 – до ЄДР внесено запис про відсутність підтвердження відомостей" або "8 – до ЄДР внесено запис про відсутність за місцезнаходженням" відповідно.       
Більш детальні роз’ясненні з даних питань узагальнені у листі ДФСУ від 01.07.2015 р. № 1723/2/99-99-11-02-02-10.

Якими податками обкладається майно українців?
З початку цього року в Україні запроваджено податок на майно, який складається із податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (ст. 265 Податкового кодексу України).
Плата за землю – це обов’язковий платіж, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Транспортний податок справляється із власників легкових транспортних засобів із об’ємом двигуна понад 3 тис.  куб. см та строком використання до 5 років, які зареєстровані на території України.
Податок на нерухомість – це місцевий податок, що справляється із власників об’єктів житлової та не житлової нерухомості.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області



Комментариев нет:

Отправить комментарий