Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 14 сентября 2015 г.

Рішення виконкому - Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2015 року



Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
11 вересня 2015 р.                                                            № ________

Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2015 року


Керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з регламентом роботи виконавчого комітету районної у місті ради, затвердженим рішеннями виконкому районної у місті ради від 14.01.2011 р. № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», від 12.08.2011 р. № 126 «Про зміни до рішення виконкому від 14.01.2011 р. № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», розглянувши пропозиції управління, служби та відділів, виконком районної у місті ради
вирішив:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2015 року (додаток 1).
2. Рішення виконкому районної у місті ради від 13.03.2015р. № 30 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2015 р.» зняти з контролю по закінченню терміну дії як виконане.
3. Інформацію про стан виконання плану роботи виконкому за ІІ квартал 2015 р. прийняти до відома (додаток 2).
4. Керівникам управління, служби, відділів, відповідальним працівникам до 01.12.2015 р. внести пропозиції до плану роботи виконкому на 2016 рік.
5. Організаційно-контрольному відділу:
5.1. Систематично аналізувати й вивчати стан виконання плану роботи за поточний квартал. Підготувати довідку до 11.12.2015 р. про стан виконання  плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради за ІІІ квартал 2015 р.
5.2. До 11. 12.2015 р. підготувати проект плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради на 2016 рік.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Рижкову В.О.

Голова районної у місті ради                                   Л. Я. Третяк                        
Керуючий справами виконкому                              В. О. Рижкова

 




Додаток 1
до рішення виконкому               
від 11.09.2015 року  № ________
І.1. Засідання виконкому

ЖОВТЕНЬ
1. Про збір зернових культур в районі урожаю 2015 року.

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

2. Про стан готовності житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо- зимовий період 2015-2016 років.

Доповідає:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
ЛИСТОПАД
1. Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за 9 місяців 2015 року.

Доповідає:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
ГРУДЕНЬ
1. Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на 2016 рік.

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу

2. Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2016 року.

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу
3. Про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців з уточнення персональних даних виборців.

Доповідає:      завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців


І. 2. Рішення, хід виконання яких буде розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю
ЖОВТЕНЬ
1.     Про хід виконання Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам ».
Доповідає:    завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
ЛИСТОПАД
1. Про хід виконання рішення виконкому від 14.11.2014 р. № 123  «Про порядок контролю за виконанням документів у виконкомі районної у місті ради».

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу
ГРУДЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 10.10.2014 р. № 111 «Про стан роботи по наповненню та використанню інформаційної системи Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги».
Доповідає:  завідувач відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян управління праці та соціального захисту населення


ІІ. Організаційні заходи
ІІ.1. Наради
ІІ.1.1.  Апаратні наради:

      із заступниками голови районної у місті ради, керуючим справами виконкому, головою Комишанської селищної ради (за згодою) із питань стану справ на місцях (щодня 8-30 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками управління, служби та відділів виконкому (8-30 год., зал засідань, 1-ий, 2-ий, 3-ій вівторок щомісяця);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу (1-й вівторок);
завідувач організаційно-контрольного відділу
(2-й , 3-й вівторки)
Наради:
      із керівниками підприємств, установ та організації з питань економічного зростання, соціального забезпечення, утримання політичної стабільності та інше (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу; завідувач організаційно-контрольного відділу; відповідальні працівники (згідно запланованої наради)
      із працівниками управління, служби, відділів виконкому за участю заступника голови районної у місті ради (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками районного відділу міського управління МВС України, прокуратури (за потребою, каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник голови районної у місті ради;
завідувач загального відділу
      із представниками середнього та малого бізнесу з питань торгівлі, побутового обслуговування та          сфери послуг (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та  ринкових  відносин;
завідувач загального відділу
      засідання штабу з питань благоустрою та санітарному очищенню району (щочетверга, 16-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
      засідання штабу з питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період (щочетверга, 15-00 год., каб. № 205).
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району

ІІ.1.2. Наради, засідання, семінари та інші заходи, що проводять заступники голови районної у місті ради  та керуючий справами виконкому (відповідно до функціональних повноважень):

– апаратна нарада у керуючого справами виконкому з керівниками структурних підрозділів (щопонеділка, 9‑00 год. каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу
– оперативна нарада у керуючого справами виконкому з відповідальними за виконання контрольних рішень, розпоряджень вищих органів та власних (щопонеділка, 8-00 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу;
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
– засідання координаційної ради у справах дітей (перший четвер щомісяця, 14-00 год., каб. № 304);
Відповідальні за підготовку:
завідувач служби у справах дітей
– засідання конкурсної комісії (за потребою, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
головний спеціаліст з кадрової роботи
– засідання адміністративної комісії (щоп’ятниці, 10-00 год., каб. № 302);
Відповідальні за підготовку:
відповідальній секретар адмінкомісії
– засідання комісії з захисту прав дітей (перша п’ятниця щомісяця, 13-30 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому;
заступник завідувача служби у справах дітей
– засідання комісії по призначенню пенсії за особливі заслуги (по мірі надходження заяв, 14-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
начальник управління праці та соціального захисту населення
– засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат комісії з питань погашення заборгованості по виплаті заробітної плати (щочетверга, 14-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
– засідання комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям            (щовівторка, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
– засідання комісії з питань наповнення бюджету (третя середа щомісяця, 10-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин
ІІ.2. Засідання
ІІ.2 а. Перелік питань для розгляду на апаратних нарадах працівників райвиконкому, його управлінь,
служб та відділів (День контролю)
ЖОВТЕНЬ
1. Про здійснення контролю за цільовим використанням державних коштів, спрямованих на виплату державних соціальних допомог та субсидій згідно Положення про головного та державного соціальних інспекторів.

Доповідає:
державний соціальний інспектор управління праці та соціального захисту населення

2. Аналіз розгляду контрольних документів за вересень 2015 року

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
ЛИСТОПАД
1. Про хід виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21.05.2014 р. № 339 «Про посилення контролю за погашенням заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) та інших соціальних виплат».

Доповідає:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці

2. Аналіз розгляду контрольних документів за жовтень 2015 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
ГРУДЕНЬ
1.     Про внесення змін до Порядку забезпечення інвалідів автомобілями затвердженого постановою Кабінеті Міністрів України від 31.10.2012 р. № 1057.

Доповідає:
провідний спеціаліст сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення

2. Аналіз розгляду контрольних документів за листопад 2015 року

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу



ІІ.3. Особистий  прийом

Прізвище,
ім'я по батькові
Посада
Дата прийому
Часи
 прийому
Третяк Леонід Якович
голова районної у місті ради
1й, 5й понеділок місяця
каб. № 305
з 1400 до 1700
Кравченко Юрій Павлович
заступник голови районної
у місті ради
2й, 4й понеділок місяця
каб. №  205
з 1400 до 1700
Назаренко Леонід Павлович
заступник голови районної
у місті ради
1й, 3й понеділок місяця
каб. № 205
з 1400 до 1700
Рижкова Валентина Олегівна
керуючий справами виконкому
кожний вівторок
каб. № 315
з 1300 до 1700
Царюк Н.В.
завідувач відділу соціально-економічного розвитку
та ринкових відносин
кожний
понеділок, четвер
каб. № 310
з 900 до 1200
Зубенко Вікторія Едуардівна
завідувач служби
у справах дітей
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 309
з 1300 до 1700
з 900 до 1200
Ромадіна Ольга Миколаївна
заступник  начальника служби у справах дітей, завідувач сектора з питань опіки та піклування
кожний
вівторок
каб. №  113
з 1300 до 1800
Смирнова Олена Іванівна
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 213
з 800 до 1600
Глухова Лариса Володимирівна
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
кожний
понеділок, четвер
каб. № 115
з 1100 до 1800
з 0900 до 1400
Тележенко Тетяна Григорівна
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності, каса
кожний вівторок,
середа, четвер
каб. № 201
з 1300 до 1600
Погорєлова Надія Григорівна
начальник управління праці
та соціального захисту населення
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 119
з 800 до 1500
Соколова Любов Олексіївна
завідувач відділу праці,
заступник начальника УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. №  313
з 800 до 1500
Спільна Лариса Олександрівна
завідувач відділу призначення соціальних допомог УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 211
з 800 до 1500
Прокопчук Ольга Володимирівна
завідувач відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян  УПСЗН
кожний
понеділок,
п'ятниця
каб. № 121
з 800 до 1600
з 800 до 1500
Андрєєва Тетяна Пантеліївна
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 102
з 800 до 1500
Цвєтков Олександр Вікторович
юрисконсульт управління праці
та соціального захисту населення
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 111
з 800 до 1500
Щепелін  Ігор Григорович
завідувач юридичного відділу виконкому районної у місті ради
кожний
понеділок
каб. №.302
з 900 до 1200
Каргопольцева Інна Іванівна
директор територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 405
з 900 до 1600



ІІ.4. Навчання кадрів
ЖОВТЕНЬ
1. Про співпрацю служби у справах дітей з відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями різних форм власності при виконанні заходів із захисту прав, свобод і законних інтересів дітей.

Доповідає:
завідувач служби у справах дітей
ЛИСТОПАД
1. Про відповідальність батьків щодо виховання та утримання дітей.

Доповідає:
заступник завідувача служби у справах дітей, завідувач сектору з питань опіки та піклування
ГРУДЕНЬ
1. Про основні методи роботи органів місцевого самоврядування з підприємствами та організаціями району.
Доповідає:   завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин
ІІІ. Інформаційно-аналітична робота
1.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради щодо економічного аналізу роботи агропромислового комплексу (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових  відносин
2.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради стосовно фінансового стану району (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
3.        Організувати зустрічі керівництва району у колективах підприємств, установ, організацій.

Відповідальний за підготовку:
керуючий справами виконкому;
завідувач організаційно-контрольного відділу
4.        Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для управління внутрішньої політики міськвиконкому (за підсумками проведених заходів).

Відповідальний за підготовку:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу




Керуючий справами виконкому                                                                            В. О. Рижкова



Додаток 2
до рішення виконкому               
від 11.09.2015 року  № ________
ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконання плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради
за ІІ квартал 2015 року

У ІI кварталі 2015 року робота посадових осіб та виконавчого комітету районної у місті ради здійснювалась відповідно до плану роботи, затвердженого рішенням виконкому від 13.03.2015р. № 30 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2015 року».
Аналіз заходів, проведених посадовими особами та виконавчим комітетом в ІІ кварталі 2015 року, свідчить, що плани виконані.
У звітному періоді на засіданні виконавчого комітету розглянуті питання:
o  Про надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого палива, скрапленого газу, та надання компенсацій додаткових виплат на оплату комунальних послуг, у зв`язку з підвищенням цін і тарифів на послуги..
o  Про підсумки роботи житлово-комунального господарства району в осінньо-зимовий період 2014-2015 р.р. та заходи щодо підготовки району до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 р.р.
o  Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за І квартал 2015 року.
o  Про стан роботи по благоустрою та санітарному дотриманню території району.
o  Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2015 року.
Рішення, хід виконання яких було розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю:
o  Про хід виконання Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку».
o  Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 16.05.2014 року № 54 «Про хід виконання програми «Про діяльність громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону».
o  Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 11.06.2010 року № 93 «Про хід виконання в районі муніципальної благодійної програми «Вдячність».
Аналіз заходів, проведених посадовими особами та виконавчим комітетом на ІІ квартал 2015 р., свідчать, що плани виконані.
Відділом  призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення у 2014 році прийнято 3405 заяв для призначення житлових субсидій та компенсацій.
Станом на 01.01.2015 р. перебувають на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення як одержувачі житлових субсидій    4579  осіб та компенсацій – 9.
Для мешканців району створено пункти прийому громадян з питань призначення субсидій:
-          по вул..Лавреньова,7 (ЖКП ЖЕК-11);
-          по вул..Патона,4-а (ПП «Жилсервіс»);
-          сел. Комишани (приміщення селищної ради).
     Підготовка об’єктів житлово-комунального господарства, підприємств та організацій, розташованих на території району до роботи в осінньо-зимовий період, у відповідності до рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 21.10.2014 року № 273 „Про початок опалювального періоду 2014/15 років» та розпорядження міського голови  № 944-р від 24.10.2014, розпочато вчасно.
Проведено 9 засідань районних штабів з питання організації та підготовки господарського комплексу району до роботи в осінньо-зимовий період 2014 - 2015 років. Активну участь у проведенні районних штабів приймали МКП «Херсонтеплоенерго», МКП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства м. Херсона», голови об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та керівники відомчих будинків.
На засіданнях штабу розглядались питання запобігання утворенню аварійних ситуацій на повітряних теплових мережах та транзитних тепломережах, а також внутрішньобудинкових системах опалення. Приділялась увага питанню вчасної подачі теплоносія, температурного графіка та прискорення проведення процедури перевірки приборів обліку, які встановлено на житлових будинках.
На території  Комсомольського району станом на жовтень 2014 року було зареєстровано 63 об’єднання співвласників багатоквартирних будинків.
Всі  об’єднання співвласників багатоквартирних будинків провели згідно графіка поточні ремонти покрівель, фасадів, внутрібудинкових мереж опалення, гарячої та холодної води, а також ремонт під’їздів.
З 27.10.2014 року по 09.11.2014 року було проведено пусконалагоджувальні роботи на котельнях та розпочато безперебійну подачу тепла до всіх житлових будинків.
          Відповідними службами райвиконкому щотижнево проводились виїзні  комісії з питання перевірки стану готовності будинків до опалювального періоду та отримання якісного теплоносія.            
Для поліпшення загального стану та благоустрою району, керуючись статтею  55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  з  02.03.2015р. по 08.05.2015р. в районі проводився двомісячник по благоустрою та санітарному очищенню території району (розпорядження голови районної ради та виконкому від 02.03.2015р. № 16-р по цьому питанню). 
Керівники підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності та відомчої належності організовували прибирання прилеглих територій до підприємств, проводили висадку дерев, кущів на закріплених та прилеглих територіях.       
          Для прибирання скверів, парків, зелених зон були залучені навчально-освітні заклади району.
          У період двомісячника проводився комплекс заходів, спрямованих на поліпшення стану довкілля, озеленення, благоустрою міста, прилеглих до підприємств територій. 
          Чистоту у мікрорайонах району, на відповідному рівні, підтримують 6 житлових організацій (КП «Центр», ТОВ „Шумен”, ТОВ „Україна”, ПП „Жилсервіс”,  ПП „Жилтранс”, ЖЕК-1 Суворовського району), 66 об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, 8 житлово-будівельних кооперативів та 19 відомчих будинків.       
       Вивозом твердих побутових відходів в індивідуальній забудові району займається ТОВ „Херсонавтокомунсервіс” (д. Комаров С. М.)  -  обслуговує 29 органів самоорганізації населення. Загалом ліквідовано 8 звалищ,  на міський полігон вивезено 94 м3  сміття. Співробітниками виконкому за участю курсантів Морехідного училища, підрядної організації ТОВ «Херсонавтокомунсервіс» та двох керівників ОСН 16.04.2015 року проведено День благоустрою на території Забалківського кладовища. Цвинтар та прилеглі ділянки приведені до належного санітарного стану, вивезено 4 м³ сміття. Роботи з благоустрою в районі тривають.         
      З метою посилення соціального захисту окремих категорій громадян спеціалісти сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради( надалі – сектор) проводять заходи щодо реалізації в районі муніципальної благодійної програми «Вдячність», яка є складовою частиною комплексної міської програми «Соціальний захист», затвердженої рішенням Херсонської міської ради від 25.10.2005 р. №932.
У рамках дії даної програми окремим категоріям громадян (інвалідам Великої Вітчизняної війни, учасникам бойових дій,  вдовам загиблих у Великій Вітчизняній війні, померлих ветеранів війни, визнаних за життя інвалідами, інвалідам по зору 1 та 2 групи, опікунам дітей - сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування) надаються пільгові побутові послуги з оплатою 30% від вартості послуг.
            Вищезазначені категорії громадян можуть скористатися наступними побутовими послугами :
великий ремонт взуття – один раз на рік; середній ремонт взуття – один раз на квартал; великий  ремонт одягу – один раз на рік; середній ремонт одягу - один раз на рік; прання білизни – один раз на квартал; перукарські послуги - один раз на квартал .
На території міста діють 4 підприємства, які надають перелічені послуги користувачам програми, вартість послуг 70%- оплачуються за рахунок місцевого бюджету.
 Станом на 01.05.2015 року спеціалістами сектору було видано  97 талонів, в тому числі:
інвалідам ВВВ – 33 талонів; учасникам бойових дій – 15 талони; вдовам померлих ветеранів війни – 14 талонів; інвалідам по зору 1 та 2 групи - 29 талони; опікунам дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування – 6 талонів.
За   1 квартал  2015 року до загального фонду районного  у місті бюджету надійшло – 3288742,98 грн. доходів при  уточнених планових показниках на   відповідний період – 3698841,00грн. або 88,91 %.    
    Власні доходи КДК 21081100 виконано на 257,83% ( план – 2300,00грн., надійшло 5930,18грн.), інша додаткова дотація КДК 41020900  надійшла на 100% (план - 15685142,00грн., надійшло – 1685142,00грн.), інша субвенція КДК 41035000 надійшла на 50,2% (план – 94547,00грн., надійшло 47418,00грн.), субвенція КДК 41030800 надійшла  на 81,16%     (план -1871517,00грн., надійшло - 1519003,00грн.), субвенція  КДК 41035800  надійшла на 97,42% (план - 32077,00грн., надійшло – 31249,80грн.), субвенція КДК 41031000  у 1 кварталі не надходила .
Напрями використання бюджетних коштів повністю відповідають повноваженням районної ради, затверджених рішенням міської ради .





Завідувач організаційно-контрольного відділу                                                                Л.В.Чайка



Комментариев нет:

Отправить комментарий