Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 16 декабря 2013 г.

Рішення виконкому - Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2014 року

Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
13 грудня 2013 р.                                                                                     №

Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2014 року

         Керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з регламентом роботи виконавчого комітету районної у місті ради, затвердженим рішеннями виконкому районної у місті ради від 14.01.2011 року № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», від 12.08.2011 р. № 126 «Про зміни до рішення виконкому від 14.01.2011 року № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», розглянувши пропозиції управління, служби та відділів, виконком районної у місті ради
вирішив:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2014 року (додаток 1).
2. Рішення виконкому районної у місті ради від 14.06.2013 р. № 63 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал  2013 року» зняти з контролю по закінченню терміну дії як виконане.
3. Інформацію про стан виконання плану роботи виконкому за ІІІ квартал 2013 р. прийняти до відома (додаток 2).
4. Керівникам управління, служби, відділів, відповідальним працівникам до 01.02.2014 р. внести пропозиції до плану роботи виконкому на ІІ квартал 2014 р.
5. Організаційно-контрольному відділу:
5.1. Систематично аналізувати й вивчати стан виконання плану роботи за поточний квартал. Підготувати довідку до 14.02.2014 р. про стан виконання  плану роботи виконавчого комітету районної ради за ІV квартал 2013 р.
5.2. До 14.02.2014 р. підготувати проект плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2014 р.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Рижкову В.О.

Голова районної у місті ради                                                          Л. Я. Третяк

Керуючий справами виконкому                                                      В. О. Рижкова



Додаток 1
до рішення виконкому               
13 грудня 2013 року  № ________

І.1. Засідання виконкому
СІЧЕНЬ
1. Про виконання делегованих повноважень щодо дотримання законодавства в індивідуальному будівництві.

Доповідає:
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
ЛЮТИЙ
1. Інформація про виробництво промислової продукції в 2014 році, згідно наданих пропозицій від підприємств району.

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

2. Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за 2013 рік.

Доповідає:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності

3. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2013 рік.

Доповідає:
завідувач загального відділу

4. Про роботу адміністративної комісії за 2013 рік.

Доповідає:
завідувач юридичного відділу

5. Про виконання пропозицій та критичних зауважень відмічених при звіті виконкому за 2013 рік на ХХХ сесії районної у місті ради VI скликання.

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу
БЕРЕЗЕНЬ
1. Про стан підготовки сільгоспвиробників району до весняно-польових робіт.

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

2. Про проведення атестації робочих місць із шкідливими і важкими умовами праці на підприємствах району у 2013 році.

Доповідає:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці

3. Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2014 року.

Доповідає:
завідувач організаційно – контрольного відділу

І. 2. Рішення, хід виконання яких буде розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю
СІЧЕНЬ
1. Про хід виконання Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам ».

Доповідає:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
ЛЮТИЙ
1. Про хід виконання районної Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання на 2012-2016 роки за 2013 рік.

Доповідає:
завідувач служби у справах дітей

2. Про хід виконання рішення ХХVІI сесії районної у місті ради VI від 31 травня 2013 року № 176 «Про затвердження пропозицій до Програми соціального, економічного і культурного розвитку міста на 2013 рік по виробництву і реалізації в районі промислової та сільськогосподарської продукції».

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

3. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 13.01.2012 року № 1 «Про проект Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2013-2017 роки» у 2013 році.

Доповідає:
заступник завідувача управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
БЕРЕЗЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 08.02.2013 р. № 6 «Про усунення критичних зауважень, відмічених при звіті виконкому за 2012 рік на XХІІI сесії районної у місті ради VI скликання».

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу






ІІ. Організаційні заходи
ІІ.1. Наради
ІІ.1.1.  Апаратна нарада:
–      із заступниками голови районної у місті ради, керуючим справами виконкому, головою Комишанської селищної ради (за згодою) із питань стану справ на місцях (щодня 8-30 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
–      із керівниками управління, служби та відділів виконкому (8-30 год., зал засідань, 1-ий, 2-ий, 3-ій вівторок щомісяця);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
(1-й вівторок);
завідувач організаційно-контрольного відділу
(2-й , 3-й вівторки)
Наради:
–      із керівниками підприємств, установ та організації з питань економічного зростання, соціального забезпечення, утримання політичної стабільності  та інше (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу; завідувач організаційно-контрольного відділу; відповідальні працівники (згідно запланованої наради)
–      із працівниками управління, служби, відділів виконкому за участю заступника голови районної у місті ради (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
–      із керівниками районного відділу міського управління МВС України, прокуратури (за потребою, каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник голови районної у місті ради;
завідувач загального відділу
–      із представниками середнього та малого бізнесу з питань торгівлі, побутового обслуговування та          сфери послуг (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та  ринкових  відносин;
завідувач загального відділу
–      засідання штабу з питань благоустрою та санітарному очищенню району (щочетверга, 16-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
–      засідання штабу з питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період (щочетверга, 15-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району

ІІ.1.2. Наради, засідання, семінари та інші заходи, що проводять заступники голови районної у місті ради  та керуючий справами виконкому (відповідно до функціональних повноважень):

– апаратна нарада у керуючого справами виконкому з керівниками структурних підрозділів (щопонеділка, 9‑00 год. каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу
– оперативна нарада у керуючого справами виконкому з відповідальними за виконання контрольних рішень, розпоряджень вищих органів та власних (щопонеділка, 8-00 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу;
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
– засідання координаційної ради у справах дітей (перший четвер щомісяця, 14-00 год., каб. № 304);
Відповідальні за підготовку:
начальник служби у справах дітей
– засідання конкурсної комісії (за потребою, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
головний спеціаліст з кадрової роботи
– засідання адміністративної комісії (щоп’ятниці, 10-00 год., каб. № 302);
Відповідальні за підготовку:
відповідальній секретар адмінкомісії
– засідання комісії з захисту прав дітей (перша п’ятниця щомісяця, 13-30 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому;
заступник  начальника служби у справах дітей
– засідання комісії по призначенню пенсії за особливі заслуги (по мірі надходження заяв, 14-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
начальник управління праці та соціального захисту населення
– засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат комісії з питань погашення заборгованості по виплаті заробітної плати (щочетверга, 14-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
– засідання комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям            (щовівторка, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
– засідання комісії з питань наповнення бюджету (третя середа щомісяця, 10-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин
–      засідання комісії з питань розрахунків за енергоносії (третя середа щомісяця, 10-00 год., каб. № 305).
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин


ІІ.2. Засідання
ІІ.2 а. Перелік питань для розгляду на апаратних нарадах працівників райвиконкому, його управлінь,
служб та відділів (День контролю)
СІЧЕНЬ
1. Про захист прав та інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що проживають в родинах опікунів.

Доповідає:
заступник завідувача служби у справах дітей, завідувач сектору з питань опіки та піклування

2. Аналіз розгляду контрольних документів за грудень 2013 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
ЛЮТИЙ
1. Про роботу адміністративної комісії у 2013 році.

Доповідає:
головний спеціаліст юридичного відділу

2. Аналіз розгляду контрольних документів за січень 2014 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
БЕРЕЗЕНЬ
1. Про хід виконання районної Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання на 2012-2016 роки у 2013 році.

Доповідає:
завідувач служби у справах дітей

2. Аналіз розгляду контрольних документів за лютий 2014 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу

ІІ.3. Особистий  прийом
Прізвище,
ім'я по батькові
Посада
Дата прийому
Часи
 прийому
Третяк Леонід Якович
голова районної у місті ради
1й, 5й понеділок місяця
каб. № 305
з 1400 до 1700
Кравченко Юрій Павлович
заступник голови районної
у місті ради
2й, 4й понеділок місяця
каб. №  205
з 1400 до 1700
Назаренко Леонід Павлович
заступник голови районної
у місті ради
1й, 3й понеділок місяця
каб. № 205
з 1400 до 1700
Рижкова Валентина Олегівна
керуючий справами виконкому
кожний вівторок
каб. № 315
з 1300 до 1700
Великих Любов Василівна
завідувач відділу економіки
та ринкових відносин
кожний
понеділок, четвер
каб. № 310
з 900 до 1200
Мішукова Олена Миколаївна
заступник начальника відділу економіки та ринкових відносин
кожний
вівторок, п’ятниця 
каб. № 301
з 1300 до 16.00
з 9 00 до 12.00
Зубенко Вікторія Едуардівна
завідувач служби
у справах дітей
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 309
з 1300 до 1700
з 900 до 1200
Ромадіна Ольга Миколаївна
заступник  начальника служби у справах дітей, завідувач сектора з питань опіки та піклування
кожний
вівторок
каб. №  113
з 1300 до 1800
Смирнова Олена Іванівна
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
кожний
понеділок, п'ятниця каб. № 213
з 800 до 1600
Глухова Лариса Володимирівна
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
кожний
понеділок, четвер
каб. № 115
з 1100 до 1800
з 0900 до 1400
Тележенко Тетяна Григорівна
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності, каса
кожний вівторок,
середа, четвер
каб. № 201
з 1300 до 1600
Погорєлова Надія Григорівна
начальник управління праці
та соціального захисту населення
кожний
понеділок, п'ятниця каб. № 119
з 800 до 1500
Соколова Любов Олексіївна
завідувач відділу праці,
заступник начальника УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця каб. №  313
з 800 до 1500
Спільна Лариса Олександрівна
завідувач відділу призначення соціальних допомог УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця каб. № 110
з 800 до 1500

завідувач відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян  УПСЗН
кожний
понеділок,
п'ятниця
каб. № 108
з 800 до 1600
з 800 до 1500
Андрєєва Тетяна Пантеліївна
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 102
з 800 до 1500
Щепелін  Ігор Григорович
завідувач юридичного відділу
кожний
понеділок
каб. №.302
з 900 до 1200
Каргопольцева Інна Іванівна
директор територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 405
з 900 до 1600


ІІ.4. Навчання кадрів
СІЧЕНЬ
1. Про формування районного бюджету на 2014 рік.

Доповідає:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
ЛЮТИЙ
1. Про декларування доходів посадових осіб місцевого самоврядування.

Доповідає:
головний спеціаліст з кадрової роботи
БЕРЕЗЕНЬ
1. Про основні засади ведення Державного реєстру виборців.

Доповідає:
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців

ІІІ. Інформаційно-аналітична робота
1.       Забезпечити інформування голови районної у місті ради щодо економічного аналізу роботи агропромислового комплексу (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових  відносин
2.       Забезпечити інформування голови районної у місті ради стосовно фінансового стану району (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
3.       Організувати зустрічі керівництва району у трудових колективах підприємств, установ, організацій.

Відповідальний за підготовку:
керуючий справами виконкому;
завідувач організаційно-контрольного відділу
4.       Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для управління внутрішньої політики міськвиконкому (за підсумками проведених заходів).

Відповідальний за підготовку:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу




Керуючий
справами виконкому                                                            В. О. Рижкова


Комментариев нет:

Отправить комментарий