Як вірно скласти податкову накладну при виїзній
торгівлі
У разі здійснення постачання товарів (послуг) за
готівку кінцевому споживачеві (який не є платником ПДВ) податкова накладна
виписується у двох примірниках продавцем – платником ПДВ за щоденними
підсумками операцій (якщо її не виписали на ці операції). Обидва примірники
такої накладної залишаються в особи, яка її виписала, і зберігаються в порядку
та протягом строку, передбаченого законодавством для зобов’язань зі сплати
податку.
У верхній лівій частині оригіналу такої накладної
ставиться відповідна помітка «Х» та зазначається тип причини “11” – виписана за
щоденними підсумками операцій. Зазначена податкова накладна не реєструється в
Єдиному реєстрі податкових накладних.
До того ж, у разі повернення покупцем (кінцевим
споживачем) товару, а продавцем – коштів - розрахунок коригування до податкової
накладної, виписаної за щоденним підсумком операцій з постачання товарів за
готівку кінцевому споживачеві, не виписується.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонскій області
Комментариев нет:
Отправить комментарий