Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 25 декабря 2013 г.



Як вірно скласти податкову накладну при виїзній торгівлі

У разі здійснення постачання товарів (послуг) за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником ПДВ) податкова накладна виписується у двох примірниках продавцем – платником ПДВ за щоденними підсумками операцій (якщо її не виписали на ці операції). Обидва примірники такої накладної залишаються в особи, яка її виписала, і зберігаються в порядку та протягом строку, передбаченого законодавством для зобов’язань зі сплати податку.
У верхній лівій частині оригіналу такої накладної ставиться відповідна помітка «Х» та зазначається тип причини “11” – виписана за щоденними підсумками операцій. Зазначена податкова накладна не реєструється в Єдиному реєстрі податкових накладних.
До того ж, у разі повернення покупцем (кінцевим споживачем) товару, а продавцем – коштів - розрахунок коригування до податкової накладної, виписаної за щоденним підсумком операцій з постачання товарів за готівку кінцевому споживачеві, не виписується.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонскій області

Комментариев нет:

Отправить комментарий