Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 4 декабря 2013 г.



Міжвідомча нарада в прокуратурі міста Херсон

Нещодавно у прокуратурі Херсона за участі прокурора міста Віктора Чауса, представників органів місцевого самоврядування, профспілок, суб'єктів господарювання, контролюючих органів, зокрема, начальників ДПІ у м. Херсоні, міського Управління пенсійного фонду України, Територіальної державної інспекції з питань праці у Херсонській області та засобів масової інформації відбулася нарада з питань додержання вимог законодавства у сфері оплати праці. Предметом обговорення на нараді було питання додержання вимог законодавства у сфері оплати праці, зокрема, своєчасність виплати заробітної плати найманим працівникам і перспективи погашення існуючої заборгованості підприємствами міста. Свою точку зору щодо порушених на нараді питань висловили майже всі учасники наради.
За словами Сергія Олефіренка -  начальника ДПІ у м. Херсоні - взаємодія між органами контролю, місцевого самоврядування та роботодавцями суттєво покращить стан додержання законодавства про оплату праці. Тільки завдяки спільним заходам органів Міндоходів, прокуратури та місцевого самоврядування, спрямованих на утвердження верховенства закону та зміцнення правопорядку, ми досягнемо позитивних результатів у питанні контролю за додержанням законодавства про оплату праці.
За результатами міжвідомчої наради, прийнято відповідну постанову та розроблено низку заходів, з метою активізації роботи на вказаному напрямку.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Комментариев нет:

Отправить комментарий