Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 17 декабря 2013 г.

РІШЕННЯ ХХХІ сесії районної у місті ради VІ скликання - Про внесення змін до структури Комсомольської районної у м. Херсоні ради та її виконавчих органів



КОМСОМОЛЬСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ХЕРСОНІ РАДА

                                                                      РІШЕННЯ

      ХХХІ сесії районної у місті  ради VІ скликання

13 грудня 2013                                                                                  № 214


Про внесення змін до структури
Комсомольської районної у м. Херсоні
ради та її виконавчих органів

                 Відповідно до статтей 41, 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", на виконання рішення ІІІ сесії Херсонської міської ради VІ скликання від 28.12.2010 року « Про визначення обсягу і меж повноважень районних у місті Херсоні рад та їх виконавчих органів », рішення V сесії районної у місті ради VІ скликання від 25 січня 2011 року № 23 «Про затвердження  структури Комсомольської районної у м. Херсоні ради та її виконавчих органів», районна у місті рада

В И Р І Ш И Л А:
1.  Внести зміни до структури  Комсомольської  районної  у  м. Херсоні  ради  та  її виконавчих  органів, затвердженої рішенням VІ (позачергової) сесії районної у місті ради VІ скликання від 28.02.2011 р. № 34 « Про внесення змін до структури Комсомольської районної у м. Херсоні ради та її виконавчих органів», а саме:
 1.1  вивести зі структури відділу соціально – економічного розвитку та ринкових відносин посаду провідного спеціаліста – 1 шт. од.
1.2  перейменувати посади:
·        заступника завідувача відділу соціально – економічного розвитку та ринкових відносин на посаду головного спеціаліста даного відділу.
·        спеціаліста І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності на посаду провідного спеціаліста даного відділу.
1.3   ввести до структури відділу з питань життєдіяльності району посаду головного спеціаліста – 1 шт. од.
1.4   Затвердити чисельність відділу з питань життєдіяльності району у кількості 5 штатних одиниць, у тому числі:
·        Завідувач відділу – 1 шт. од.;
·        Головний спеціаліст – 4 шт. од.
2. Затвердити структуру та чисельність працівників  апарату виконавчих органів Комсомольської районної у місті ради, згідно внесених змін.                         
                                                                                                                  (Додаток1, 2)
3.  Затвердити Положення:
Ø     про відділ з питань життєдіяльності району (додається);
Ø     про відділ соціально – економічного розвитку та ринкових відносин (додається).
4. Додатки 1, 2 до рішення районної у місті ради від 28.02.2011 року № 34 вважати такими, що втратили чинність.
5. Положення про відділ соціально – економічного розвитку та ринкових відносин, затверджене рішенням районної у місті ради від 25.01.2011 року       № 23,  вважати таким, що втратило чинність.
6. Положення про відділ з питань життєдіяльності району, затверджене рішенням районної у місті ради від 28.02.2011 року № 34,  вважати таким, що втратило чинність.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної у місті ради  Назаренка Л.П.   та постійну комісію з питань планування,  бюджету та фінансів  ( Балабанова І.О.).
 
                                                                                                                                                                                                                                                

      Голова районної у місті ради                                              Л.Я.Третяк                                               




Затверджено
рішенням  ХХХІ сесії
районної у місті  ради VІ скликання
від 13 грудня 2013 року № 214

                                                                         ПОЛОЖЕННЯ

про відділ соціально-економічного розвитку та
ринкових відносин  Комсомольського райвиконкому

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


1.1 Відділ  соціально-економічного розвитку та ринкових відносин є структурним підрозділом виконавчого комітету Комсомольської районної  у місті ради, створюється  районною радою, з метою здійснення керівництва у сфері соціально-економічного розвитку Комсомольського району, є підзвітним і підконтрольним районній раді, підпорядкованим її виконавчому комітету та голові районної ради.
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями сесії Комсомольської районної у місті ради,  розпорядженнями голів міської та  районної  у місті ради , а також цим Положенням.

                                                       2.ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ

 2.1.Основними завданнями відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин є:
     -  Реалізація державної економічної політики в районі.
     -  Сприяння комплексному соціально-економічному розвитку району.
     -  Контроль за реалізацією заходів по забезпеченню життєдіяльності населення району.
 2.2. Виходячи з повсякденних завдань,   відділ соціально-економічного розвитку та ринкових відносин виконує такі функції:
     -  Внесення пропозицій до програм соціально-економічного та культурного розвитку міста,
      підготовка цільових програм, подання їх на затвердження раді, організація їх виконання,
      подання раді звітів про хід і результати виконання цих програм .                                               
     - Подання до міської, обласної рад необхідних показників та внесення пропозицій до програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідно міста, області .
     -  Внесення пропозицій до планів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на території району , з питань, пов’язаних із соціально-економічним та культурним розвитком території, задоволенням потреб населення .
     - Проведення і використання в роботі необхідного аналізу основних техніко-економічних показників господарської діяльності підприємств усіх форм власності, розташованих на території району.
     - Вжиття заходів з реалізації економічних реформ на території району, сприяння розвитку ринкової інфраструктури і впровадження організаційно-економічного механізму ринкових перетворень .
     -  Попередній розгляд планів використання природних ресурсів місцевого значення на  території району, внесення  до відповідних органів виконавчої влади пропозицій з цих питань розміщення, спеціалізації та розвитку підприємств і організацій незалежно від форм власності.
     - Залучення на договірних засадах фахівців підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі в комплексному соціально-економічному розвитку району, міста, координація цієї роботи на відповідній території .
    - Розміщення на договірних засадах замовлень на виробництво продукції, виконання робіт (послуг), необхідних для територіальної громади району, на підприємствах, в установах та організаціях .
   -  Розгляд і погодження планів підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, здійснення яких може викликати негативні соціальні, демографічні, екологічні та інші наслідки, підготовка до них висновків і внесення пропозицій до відповідних органів .
  - Встановлення, за погодженням з власниками, зручного для населення режиму роботи розташованих на території району підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності .
  - Участь в організації ярмарків, сприяння розвитку всіх форм торгівлі .
  - Регулювання основних напрямків розвитку аграрного сектора економіки, розробка проектів, планів і програм виробництва сільськогосподарської продукції, контроль за їх виконанням .
  - Сприяння органам державної статистики, подання їм та отримання від них передбачених законодавством звітів.
 - Контроль за станом погашення заборгованості до бюджету, до Пенсійного фонду, за енергоносії підприємств, організацій та установ району.
 - У разі стихійного лиха, екологічних катастроф, епідемій, пожеж інших надзвичайних ситуацій вжиття необхідних заходів щодо забезпечення життєдіяльності підприємств, установ, організацій, збереження матеріальних цінностей .
 - Узагальнення практики застосування законодавства з питань, що відносяться до компетенції відділу.
 - Згідно з бюджетом і планом соціально-економічного розвитку території визначення витрат на виконання цільових програм районних у місті рад .

3. СТРУКТУРА
Структура  відділу має 3 штатні одиниці:.
      Завідувач відділу - 1 шт. од.
     Головний спеціаліст - 1 шт. од.
      Головний спеціаліст - 1 шт. од.

      Завідувач та спеціалісти відділу призначаються на посаду та звільняються згідно чинного законодавства України.
Обов’язки і права працівників відділу визначаються посадовими інструкціями.

4. ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ЗАВІДУВАЧА ВІДДДІЛУ
4.1. Загальні положення
- Основна мета діяльності завідувача відділу - забезпечення виконання покладених на відділ        завдань у реалізації державної політики в сфері економіки.
- Завідувач відділу  призначається на посаду відповідно до Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, звільняється відповідно до Кодексу законів про працю чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством.  
- Кваліфікаційні вимоги: вища освіта економічного спрямування, стаж роботи за фахом у державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років.
- В  своїй роботі завідувач відділу безпосередньо підпорядковується голові районної ради та  виконкому, а в разі його відсутності – заступнику голови районної ради та виконкому. На час відсутності в зв’язку з відпусткою, хворобою, відрядженням та іншими причинами, обов’язки завідувача відділу покладаються на головного спеціаліста відділу.
- В своїй роботі завідувач відділу керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради, указами та розпорядженнями Президента України, рішеннями та постановами  Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голів обласної державної адміністрації, міської ради, районної у місті ради та виконкому, положенням про відділ соціально-економічного розвитку та ринкових відносин, іншими нормативними актами
4.1. Завдання та обов’язки
- Здійснює  безпосереднє керівництво діяльністю відділу і персонально відповідає за виконання покладених на відділ завдань. 
- Бере участь у розробці проектів програм соціально-економічного та культурного роз                             витку міста, цільових програм та організовує їх виконання . Здійснює контроль за виконанням квартальних і річних програм по виробництву товарної продукції промисловими підприємствами району .
- Вносить пропозиції до планів підприємств, установ та організацій незалежно від форм                                              власності, розташованих на території району, з питань, пов’язаних із соціально-економічним та культурним розвитком території, задоволенням потреб населення .  
- Готує проекти  рішень, розпоряджень виконкому за напрямами діяльності відділу.
- Бере участь у попередньому розгляді планів використання природних ресурсів місцевого значення на території району, подає пропозиції щодо розміщення, спеціалізації та розвитку підприємств, організацій незалежно від форм власності.
- Вносить пропозиції щодо залучення на договірних засадах спеціалістів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі в комплексному соціально-економічному розвитку району, міста.
- Бере участь у розгляді і погодженні планів підприємств, організацій та установ, що не належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, здійснення яких може викликати негативні соціальні, демографічні, екологічні та інші наслідки; підготовці до них висновків і внесенні пропозицій до відповідних органів .
-  Бере участь в організації ярмарків, сприяє  розвитку всіх форм торгівлі .
- Здійснює регулювання основних напрямків розвитку аграрного сектора економіки,  контроль за виконанням проектів, планів і програм виробництва сільськогосподарської продукції.
- Здійснює контроль за станом погашення заборгованості до бюджету, до Пенсійного фонду, за енергоносії  підприємств та організацій району незалежно від форм власності.
- Проводить і використовує в роботі необхідний аналіз основних техніко-економічних показників господарської діяльності підприємств усіх форм власності, розташованих на території району,  аналізує стан соціально-економічного розвитку району, вносить пропозиції щодо усунення негативних та закріплення позитивних тенденцій.
 -  Бере участь у роботі комісій виконкому в межах компетенції.
 - Регулює роботу відділу щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами, суміжними сферами, організаціями з питань, що стосуються діяльності відділу.
 -  Виконує завдання і доручення керівництва виконавчого комітету районної у місті ради.

 4. 3. ПРАВА

 Завідувач відділу має право:
  - За дорученням керівництва представляти відділ в інших органах виконавчої влади з  питань, що належать до його компетенції. Організовувати ділове листування з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями у межах наданих повноважень.
- За дорученням керівництва брати участь у нарадах, семінарах, конференціях з питань, що належать до його компетенції.
 -У встановленому порядку готувати запити на безкоштовне отримання від органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань необхідних статистичних та оперативних даних, звітів з питань, що стосуються діяльності відділу.
 - Здійснювати перевірку підприємств, організацій, установ згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень.
 - Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу, району.

4. 4.  ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

       Завідувач відділу  несе відповідальність за  неякісне та несвоєчасне виконання покладених на відділ завдань, порушення норм етики поведінки, правил  внутрішнього трудового розпорядку згідно чинного законодавства.

         
            ПОГОДЖЕНО:

Голова районної у місті ради                                                                                  Л.Я.Третяк


Затверджено                                                                
рішенням  ХХХІ сесії
районної у місті  ради
VІ скликання
від 13 грудня 2013 року № 214

Положення про відділ
                                       з питань життєдіяльності району
І.       Загальні положення
1.            Відділ життєдіяльності району ( у подальшому –відділ ) є структурним підрозділом виконкому районної в м. Херсоні ради.
2.     Відділ утворюється районною радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
3.     Відділ є підзвітним і підконтрольним районній раді, підпорядкованим виконавчому комітету, голові районної у місті ради.
4.     Завідувач та працівники відділу призначаються на посади та звільняються згідно чинного законодавства.
II.     Основні завдання відділу
1.           Реалізація державної політики у сфері житлово-комунального господарства на території району.
2.     Координація роботи, пов'язаної з наданням населенню району житлово-комунальних послуг.
3.     Забезпечення роботи виконкому з питань утворення, утримання та координації діяльності органів самоорганізації населення і об'єднань співвласників багатоквартирних житлових будинків.
4.     Організація благоустрою і забезпечення належного санітарного стану сектору індивідуальної забудови, контроль за благоустроєм та санітарним станом територій, прилеглих до підприємств, установ і організацій.
5.           Забезпечення оперативного та об'єктивного розгляду скарг та звернень громадян з питань, віднесених до повноважень відділу.
6.     Участь у здійсненні заходів, пов’язаних із цивільною обороною на відповідних територіях.
III Обов’язки відділу:
-        проведення    роботи    стосовно    створення    об'єднань    співвласників багатоквартирних будинків, реєстрація статутів та організація їх роботи, надання консультативно-методичної допомоги в їх діяльності за рахунок коштів цільових програм, затверджених районною у місті Херсоні радою;
-        участь у контролі за виконанням капітального ремонту за рахунок коштів міського та державного бюджетів житлових будинків, що перебувають у комунальній власності міської територіальної громади, ОСББ та ЖБК;
-        внесення пропозицій щодо капітального ремонту будинків комунальної власності, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків за рахунок коштів міського бюджету та участь у контролі за їх використанням;
-             складання протоколів про адміністративні порушення правил благоустрою щодо фізичних та  юридичних  осіб;
-            контроль за об'єктами житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, транспорту та зв'язку, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста, відомчого підпорядкування, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню;
-           організація    благоустрою    і    забезпечення    санітарного    стану    сектору
      індивідуальної забудови, а також контролю за благоустроєм і забезпеченням
      санітарного   стану   територій,   прилеглих   до   підприємств, установ   і          організацій,   залучення  на  договірних  засадах коштів, трудових   та   матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ організацій, незалежно від форм власності, а також коштів населення для організації озеленення, охорони зелених насаджень;
-        контроль   за   дотриманням   власниками   рекламних   носіїв   на
      території району правил благоустрою;
-        організація, в тому числі і за рахунок цільових коштів місцевого бюджету,
      зовнішнього благоустрою району (ремонт тротуарів та доріг у секторі
      індивідуальної  забудови,   участь   у   відновленні   вуличного   освітлення,
      виготовлення та встановлення лавок, урн, поточне утримання пам'ятників
      тощо за рахунок коштів цільових програм, затверджених районною радою;
-        сприяння у проведенні робіт щодо благоустрою парків та скверів на
      території району;
-        участь    у    забезпеченні    організації    робіт,    пов'язаних    з    обрізкою,
      проріджуванням та поваленням дерев;
-        організація  ліквідації  стихійних  сміттєзвалищ  на  території району  за
     рахунок коштів районного бюджету;
-        вирішення  питань  збирання  та  вивезення  побутових  відходів  сектору
     приватної забудови;
IV. Права відділу
Для реалізації своїх обов 'язків відділ має право:
1.  Отримувати в установленому порядку від органів місцевого самоврядування, установ та організацій інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання завдань відділу.
2.               Залучати спеціалістів структурних підрозділів виконкому, установ, організацій, об'єднань громадян для розгляду та реалізації питань, що належать до його компетенції.
3.               Складати протоколи про порушення КпАП та направляти їх на розгляд до адміністративної комісії виконкому.
4.         Вимагати відповідно до чинного законодавства відповідей та реагувати на подані запити.
V. Структура

Структура відділу має 5 штатних одиниць:
1.     Завідувач відділу – 1 шт. од.
2.      Головний спеціаліст – 4 шт. од.


VI. Посадова інструкція завідувача відділу
                  Завідувач відділу з питань життєдіяльності району забезпечує виконання             покладених на відділ завдань, а саме:
         контролює роботу по створенню об'єднань співвласників багатоквартирних    будинків, органів самоорганізації населення, організовує штаби з благоустрою району, об'єкти житлово-комунального господарства, підготовку району до роботи в осінньо-зимовий період, організовує проведення нарад з головами об'єднань багатоквартирних будинків, житлово-будівельними кооперативами, керівниками відомчого житла, головами органів самоорганізації населення.
        Завідувач відділу призначається на посаду відповідно до Закону України  "Про службу в органах місцевого самоврядування" та звільняється з посади у відповідності до чинного законодавства.
        На посаду завідувача відділу приймається особа, що має вищу освіту, стаж роботи в органах місцевого самоврядування не менше 3 років, або за фахом 5 років,  володіє держаною мовою.
       Завідувач    відділу   підпорядковується    безпосередньо   заступнику   голови  районної у місті ради.
      Завідувачу відділу підпорядковуються головні спеціалісти. На час відсутності завідувача відділу його заміщує головний спеціаліст відділу.
  Завідувач відділу з питань життєдіяльності району у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Постановами Верховної Ради України, Указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, цим Положенням та іншими нормативними актами.





Погоджено:

Заступник голови районної у місті ради                                        Л. П. Назаренко









Комментариев нет:

Отправить комментарий