Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 25 декабря 2013 г.



Нова форма запиту для отримання публічної інформації від Міндоходів
Міндоходів затвердило власний Порядок складання та подання запитів на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів доходів і зборів України, та форми подання запиту на отримання такої інформації.
Інформація на запит надається безкоштовно. Запит може бути в усній чи письмовій формі, поданий особисто чи надісланий поштою, факсом, електронною поштою тощо.
Письмовий запит подається в довільній формі та повинен містити: прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є); загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання письмового запиту.
Запит в електронному вигляді заповнюється на офіційному веб-порталі Міндоходів України або на субсайтах органів доходів і зборів.
Відповідь на запит надається не пізніше п’яти робочих днів з дня його отримання. Але, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, цей строк може бути продовжено до 20 робочих днів.
Звертаємо увагу, що нині чинний наказ Мінфіну «Про затвердження Порядку складання та подання запитів на отримання публічної інформації, форм подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні Державної податкової служби України» від 25.11.2011 № 1491 невдовзі буде скасовано відповідно до наказу Мінфіну від 07.11.2013 № 920.
Обидва накази наберуть чинності з дня офіційного опублікування.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонскій області

Комментариев нет:

Отправить комментарий