Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

пятница, 11 декабря 2015 г.

Рішення виконкому - Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2016 року




Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
11 грудня 2015 р.                                                                       № ________

Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2016 року

Керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з регламентом роботи виконавчого комітету районної у місті ради, затвердженим рішеннями виконкому районної у місті ради від 14.01.2011 року № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», від 12.08.2011 р. № 126 «Про зміни до рішення виконкому від 14.01.2011 року № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», розглянувши пропозиції управління, служби та відділів, виконком районної у місті ради
вирішив:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2016 року (додаток 1).
2. Рішення виконкому районної у місті ради від 12.06.2015 р. № 59 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал  2015 року» зняти з контролю по закінченню терміну дії як виконане.
3. Інформацію про стан виконання плану роботи виконкому за ІІІ квартал 2015 р. прийняти до відома (додаток 2).
4. Керівникам управління, служби, відділів, відповідальним працівникам до 01.02.2016 р. внести пропозиції до плану роботи виконкому на ІІ квартал 2016 р.
5. Організаційно-контрольному відділу:
5.1. Систематично аналізувати й вивчати стан виконання плану роботи за поточний квартал. Підготувати довідку до 13.02.2016 р. про стан виконання  плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради за ІV квартал 2015 р.
5.2. До 13.02.2016 р. підготувати проект плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2016 р.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Рижкову В.О.


Голова районної у місті ради                                                               Н. Чорненька

Керуючий справами виконкому                                                               В. Рижкова





Додаток 1до рішення виконкому               
11 грудня 2015 року  № ________



І.1. Засідання виконкому

СІЧЕНЬ
1. Про надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого палива, скрапленого газу відповідно до Постанови КМУ від 21.10.1995 р. №848 (зі змінами)..

Доповідає:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення.
ЛЮТИЙ
1. Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за 2015 рік.

Доповідає:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності

2. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2015 рік.

Доповідає:
завідувач загального відділу

3. Про роботу адміністративної комісії за 2015 рік.

Доповідає:
завідувач юридичного відділу
БЕРЕЗЕНЬ
1. Про обсяги виробництва і реалізації продукції промислового комплексу району в 2016 році.

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

2. Про стан підготовки аграріїв району до весняно-польових робіт у 2016 році.
Доповідає: завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин
3.     Про проведення атестації робочих місць із шкідливими і важкими умовами праці на підприємствах району у 2015 році.

Доповідає:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці

4. Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2016 року.

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу







І. 2. Рішення, хід виконання яких буде розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю

СІЧЕНЬ
1. Про хід виконання делегованих повноважень щодо  дотримання законодавства в індивідуальному будівництві.

Доповідає:
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва.
ЛЮТИЙ
1. Про хід виконання районної Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання на 2012-2016 роки за 2015 рік.

Доповідає:
завідувач служби у справах дітей

2. Про хід виконання рішення виконкому від 12.03.2015 року № 26 «Про обсяги виробництва і реалізації продукції промислового комплексу району в 2015 році».

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

3. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 13.01.2012 року № 1 «Про проект Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2013-2017 роки» у 2015 році.

Доповідає:
заступник завідувача управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
БЕРЕЗЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 13.02.2015 року № 12 «Про усунення критичних зауважень, відмічених при звіті виконкому за 2014 рік на ХLI сесії районної у місті ради VI скликання».

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу















ІІ. Організаційні заходи
ІІ.1. Наради
ІІ.1.1.  Апаратні наради:

      із заступниками голови районної у місті ради, керуючим справами виконкому, головою Комишанської селищної ради (за згодою) із питань стану справ на місцях (щодня 8-30 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками управління, служби та відділів виконкому (8-30 год., зал засідань, 1-ий, 2-ий, 3-ій вівторок щомісяця);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу (1-й вівторок);
завідувач організаційно-контрольного відділу
(2-й , 3-й вівторки)
Наради:
      із керівниками підприємств, установ та організації з питань економічного зростання, соціального забезпечення, утримання політичної стабільності та інше (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу; завідувач організаційно-контрольного відділу; відповідальні працівники (згідно запланованої наради)
      із працівниками управління, служби, відділів виконкому за участю заступника голови районної у місті ради (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками районного відділу міського управління МВС України, прокуратури (за потребою, каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник голови районної у місті ради;
завідувач загального відділу
      із представниками середнього та малого бізнесу з питань торгівлі, побутового обслуговування та          сфери послуг (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та  ринкових  відносин;
завідувач загального відділу
      засідання штабу з питань благоустрою та санітарному очищенню району (щочетверга, 16-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
      засідання штабу з питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період (щочетверга, 15-00 год., каб. № 205).
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району

ІІ.1.2. Наради, засідання, семінари та інші заходи, що проводять заступники голови районної у місті ради  та керуючий справами виконкому (відповідно до функціональних повноважень):

– апаратна нарада у керуючого справами виконкому з керівниками структурних підрозділів (щопонеділка, 9‑00 год. каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу
– оперативна нарада у керуючого справами виконкому з відповідальними за виконання контрольних рішень, розпоряджень вищих органів та власних (щопонеділка, 8-00 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу;
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
– засідання координаційної ради у справах дітей (перший четвер щомісяця, 14-00 год., каб. № 304);
Відповідальні за підготовку:
завідувач служби у справах дітей
– засідання конкурсної комісії (за потребою, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
головний спеціаліст з кадрової роботи
– засідання адміністративної комісії (щоп’ятниці, 10-00 год., каб. № 302);
Відповідальні за підготовку:
відповідальній секретар адмінкомісії
– засідання комісії з захисту прав дітей (перша п’ятниця щомісяця, 13-30 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому;
заступник завідувача служби у справах дітей
– засідання комісії по призначенню пенсії за особливі заслуги (по мірі надходження заяв, 14-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
начальник управління праці та соціального захисту населення
– засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат комісії з питань погашення заборгованості по виплаті заробітної плати (щочетверга, 14-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
– засідання комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям            (щовівторка, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
– засідання комісії з питань наповнення бюджету (третя середа щомісяця, 10-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин


ІІ.2. Засідання
ІІ.2 а. Перелік питань для розгляду на апаратних нарадах працівників райвиконкому, його управлінь,
служб та відділів (День контролю)

СІЧЕНЬ
1. Про внесення змін до Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення.

Доповідає:
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

2. Аналіз розгляду контрольних документів за грудень 2016 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
ЛЮТИЙ
1. Про роботу адміністративної комісії у 2015 році.

Доповідає:
головний спеціаліст юридичного відділу

2. Аналіз розгляду контрольних документів за січень 2016 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
БЕРЕЗЕНЬ
1. Про підсумки роботи промислового комплексу району за 2015 року.
Доповідає: завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин









ІІ.3. Особистий  прийом

Прізвище,
ім'я по батькові
Посада
Дата прийому
Часи
 прийому
Чорненька Наталія Євгенівна
голова районної у місті ради
1й, 5й понеділок місяця
каб. № 305
з 1400 до 1700
Кравченко Юрій Павлович
заступник голови районної
у місті ради
2й, 4й понеділок місяця
каб. №  205
з 1400 до 1700
Назаренко Леонід Павлович
заступник голови районної
у місті ради
1й, 3й понеділок місяця
каб. № 205
з 1400 до 1700
Рижкова Валентина Олегівна
керуючий справами виконкому
кожний вівторок
каб. № 315
з 1300 до 1700
Царюк Наталя Володимирівна
завідувач відділу соціально-економічного розвитку
та ринкових відносин
кожний
понеділок, четвер
каб. № 310
з 900 до 1200
Зубенко Вікторія Едуардівна
завідувач служби
у справах дітей
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 309
з 1300 до 1700
з 900 до 1200
Котько Світлана Вікторівна
 завідувач сектора з питань опіки та піклування
кожний
вівторок
каб. №  113
з 1300 до 1800
Смирнова Олена Іванівна
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
кожний
понеділок, п'ятниця каб. № 213
з 800 до 1600
Глухова Лариса Володимирівна
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
кожний
понеділок, четвер
каб. № 115
з 1100 до 1800
з 0900 до 1400
Тележенко Тетяна Григорівна
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності, каса
кожний вівторок,
середа, четвер
каб. № 201
з 1300 до 1600
Погорєлова Надія Григорівна
начальник управління праці
та соціального захисту населення
кожний
понеділок, п'ятниця каб. № 119
з 800 до 1500
Соколова Любов Олексіївна
завідувач відділу праці,
заступник начальника УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця каб. №  313
з 800 до 1500
Спільна Лариса Олександрівна
завідувач відділу призначення соціальних допомог УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця каб. № 211
з 800 до 1500
Прокопчук Ольга Володимирівна
завідувач відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян  УПСЗН
кожний
понеділок,
п'ятниця
каб. № 121
з 800 до 1600
з 800 до 1500
Андрєєва Тетяна Пантеліївна
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 102
з 800 до 1500
Щепелін  Ігор Григорович
завідувач юридичного відділу
кожний
понеділок
каб. №.302
з 900 до 1200
Каргопольцева Інна Іванівна
директор територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 405
з 900 до 1600


ІІ.4. Навчання кадрів

СІЧЕНЬ
1. Про порядок формування бюджету району у місті.

Доповідає:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
ЛЮТИЙ
1. Про організацію роботи для подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за 2015 році.

Доповідає:
головний спеціаліст з кадрової роботи
БЕРЕЗЕНЬ
1. Про дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності на території приватної забудови Комсомольського району м. Херсона .

Доповідає:
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва









ІV. Інформаційно-аналітична робота
1.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради щодо економічного аналізу роботи народногосподарського комплексу (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових  відносин
2.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради стосовно фінансового стану району (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
3.        Організувати зустрічі керівництва району у трудових колективах підприємств, установ, організацій.

Відповідальний за підготовку:
керуючий справами виконкому;
завідувач організаційно-контрольного відділу
4.        Підготувати інформаційно-аналітичні матеріали для управління внутрішньої політики міськвиконкому (за підсумками проведених заходів).

Відповідальний за підготовку:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу



Керуючий
справами виконкому                                                                                             В. Рижкова


Додаток 2
до рішення виконкому               
11 грудня 2015 року № ________


ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконання плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради
за І І І квартал 2015 року
У III кварталі 2015 року робота посадових осіб та виконавчого комітету районної у місті ради здійснювалась відповідно до плану роботи, затвердженого рішенням виконкому від 12.06.2015 р. № 59 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІII квартал 2015 року».
Аналіз заходів, проведених посадовими особами та виконавчим комітетом в ІII кварталі 2015 року, свідчить, що плани виконані.
У звітному періоді на засіданні виконавчого комітету розглянуті питання:
·     Про перевірку особових справ одержувачів державних соціальних допомог, субсидій, перевірку майнового стану та довідок, які надають підприємства та зацікавлені організації, згідно Положення про головного та державного соціальних інспекторів.
·     Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2015 року.
·     Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за І півріччя 2015 року.
·     Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2015 року.
Рішення, хід виконання яких було розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю:
·     Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 11.07.2014 року № 78 «Про співпрацю служби у справах дітей з правоохоронними, медичними, освітніми та іншими організаціями і установами району щодо вчасного виявлення та надання всебічної допомоги сім`ям і дітям, які опинились в складних життєвих обставинах».
·     Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 12.12.2008 року №170 «Про виконання Закону України» «Про Державний реєстр  виборців».
·     Про обсяги виробництва та реалізації товарної продукції промислового комплексу району по підсумкам роботи першого півріччя 2015 року.
·       Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 13.01.2012 року № 1 «Про проект Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2013-2017 роки» у І півріччі 2015 року.
За підсумками роботи І півріччя 2015 року промисловий комплекс району виконав завдання на 81,0 відсоток за рахунок шести галузей: машинобудівної, металургійної, хімічної і нафтохімічної, целюлозно-паперової, оброблення деревини, виробництво іншої неметалевої мінеральної продукції.
Відповідно статистичним даним з початку року промисловими підприємствами району вироблено і реалізовано товарної продукції на суму 785,5 млн. грн., що складає 81,0 відсоток від річного завдання.
Виконання завдання досягнуто у шести галузях: машинобудівній, металургійній, хімічній і нафтохімічній, целюлозно-паперовій, оброблення деревини, виробництво іншої неметалевої мінеральної продукції. В повному обсязі виконали завдання чотирнадцять підприємств району. Поряд з тим, шість підприємств району не випускали продукцію з початку року.
У  І півріччі 2015 року у Херсонському міському центрі зайнятості (далі - міський центр зайнятості) на обліку по місту в якості безробітних всього перебувало 6193 особи, у тому числі молоді до 35 років 2891 особа.
Протягом 6 місяців поточного року міським центром зайнятості: працевлаштовано 1812 незайнятих громадян  тому числі молоді до 35 років – 875осіб.
За направленнями міського центру зайнятості на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності міста працевлаштовано 74 особи з обмеженими фізичними можливостями, із них проходили профнавчання 10 осіб.
        За звітний період на тимчасових роботах працювало 229 чол. Громадські роботи не проводилися у зв’язку з тим, що міська рада не виділила кошти на їх проведення.
Одержали в установленому законом порядку одноразову допомогу по безробіттю для організації підприємницької діяльності 118 безробітних.
Протягом І півріччя 2015 року на основі аналізу попиту робочої сили у міському центрі зайнятості пройшли перенавчання 367 безробітних.
За звітний період 9007 незайнятих громадян скористалися профорієнтаційними послугами.
З метою перевірки цільового використання одноразової допомоги при народженні дитини, забезпечення належних умов на утримання та виховання дітей, на яких виплачуються кошти, в 2014 році здійснено 500 обстежень сімей.
При здійсненні контролю за призначенням соціальних допомог і субсидій та з метою підтвердження права сімей на їх призначення протягом 2014 року державними соціальними інспекторами проведено 700 обстежень та складено відповідні акти.
Керуючись Положенням про головного державного соціального інспектора та державного соціального інспектора, перевірено достовірність та повноту інформації про доходи та майновий стан осіб, які входять до складу сім’ї шляхом запитів до державних органів та підприємств. Всього протягом 2014 року здійснено 7550 запитів.
Також державними соціальними інспекторами винесено питання щодо призначення державних соціальних допомог та субсидій на районну комісію з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. За рішенням комісії призначено допомогу 7782 сім’ям та 2328 субсидії; відмовлено 22 сім’ям.
Протягом 2014 року державними соціальними інспекторами виявлено 9 сімей, які отримали надміру виплачені кошти та порушено питання у районному суді щодо повернення надміру виплачених коштів. На рахунок управління соціальної політики міськвиконкому повернуто надміру виплачених коштів на загальну суму 134 043,00 грн.
Важливу роль у соціалізації дитини, її гармонійному розвитку відіграє родина. Сучасні сім'ї різноманітні, і від того, в якій родині живе дитина, залежить, яким змістом наповнюється процес формування її особистості.  
На обліку служби у справах дітей станом на 01.07.2015 року перебуває               103 дитини, що опинилися в складних життєвих обставинах, з них: 4 - схильних до систематичного самовільного залишення місць постійного проживання, 99 – проживають у сім'ях, де батьки або особи, які їх заміняють, ухиляються від виконання батьківських обов’язків.
Налагоджено співпрацю з сектором кримінальної міліції у справах дітей, кримінально-виконавчою інспекцією, Комишанською селищною радою, районним управлінням юстиції у м.Херсоні, загальноосвітніми школами, дитячими поліклініками району,  головами органів самоорганізації населення.
Станом на 01.07.2015 року проведено 34 рейда, в результаті чого 20 дітей поставлено на облік служби у справах дітей, які опинилась у складних життєвих обставинах, проведено 152 обстеження матеріально-побутових та санітарно-гігієнічних умов проживання дітей.
Службою у справах дітей постійно подаються пропозиції щодо притягнення до відповідальності батьків за невиконання своїх обов’язків згідно вимог статті 184 КпАП України. Станом на 01.07.2015 року надано 48 пропозицій.
З метою підвищення ефективності захисту прав і законних інтересів дітей даної категорії, вдосконалення системи взаємодії органів і структур, на які законодавством покладено здійснення заходів з охорони прав дітей, службою у справах дітей організовано і проведено 2 координаційні ради. На них розглядались вказані питання.





Завідувач організаційно-контрольного відділу                             Л. В. Чайка

Комментариев нет:

Отправить комментарий