Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

пятница, 25 декабря 2015 г.

Комсомольський район Херсона відзначив свій ювілей.




Комсомольський район Херсона відзначив свій ювілей.

         50 років тому
Указом Президії Верховної Ради Української РСР від 04.01.1965  було прийнято постанову про утворення трьох районів обласного центру, в тому числі і Комсомольського.
  
       Урочисті заходи з цього приводу проходили у великий залі міської ради. Біля входу гостей зустрічала фотовиставка, на якій розповідалось про славне минуле району та людей, які внесли свій внесок у його розвиток.
         З вітальним словом виступив голова Херсонської обласної ради Андрій Путілов: «Я виріс в Херсоні і пам'ятаю вулиці свого дитинства на Шуменському, Острові. Я захоплювався нашим містом і зараз прекрасно розумію, що ми втратили. Ми жили просто в раю! На жаль ми втратили колишню славу наших батьків, але ми будемо робити все, щоб її відродити. Перлина нашого міста - це Комсомольський район. До нього входить Шуменскій мікрорайон, Житлоселище, Забалка, мікрорайон Острів.   Мікрорайон Острів та суднобудівний завод побудовані завдяки легендарному Всеволоду Заботіну, пам'ять про якого треба дбайливо зберігати і розповідати про нього молодому поколінню. Сьогодні треба забути політичні розбіжності і працювати на благо городян. Давайте разом робити місто затишним і теплим, комфортним для нас та наших дітей». Після виступу, народний хоровий ансамбль «Радість» подарував гостям «Дніпровський вальс».
         Наступним на сцену вийшов народний депутат Верховної ради Андрій Г
ордєєв: «Хотілося б сказати велике спасибі району, який мене свого часу прихистив. Сьогодні я хочу віддати борг рідному краю і разом з головою обласної ради, Андрієм Путіловим, та мером міста, Володимиром Миколаєнко, ми будемо робити все, щоб зробити Комсомольський район і наш Херсон краще. Комсомольський район - це не тільки статистичні цифри. Це знамениті на всю Україну такі підприємства, як: «Паллада», Суднобудівний завод, «Комінтерн», які свого часу прославляли наше місто своїми досягненнями. І я бажаю голові районної ради та її команді примножити славу району. За 50 років існування району були злети та падіння, але я вірю, що наступні 50 років будуть роками розквіту і розвитку».
         Міський голова Херсона Володимир Миколаєнко у своєму виступі зазначив: «Коли я очолив місто, то мені наполегливо рекомендували, що не треба районів, районні ради треба розпустити. Краще зробити районні адміністрації,  призначати туди людей і це буде набагато комфортніше. Але я ніколи не погоджувався на це. Ці традиції були створені нашими батьками і вони повинні бути збережені, тому що райради та їх депутати найбільш близькі до народу. І саме до них приходять люди із своїми проблемами. У нашого міста прекрасна перспектива і вас я вітаю з цим ювілеєм, з цим святом!».
         Голова Комсомольської районної у місті ради Наталія Чорненька привітала всіх з ювілеєм: "Добігає до кінця 2015 рік, який став для нашого району ювілейним. І обраний депутатський корпус разом з виконкомом вирішили відзначити цю історичну дату. Я хочу побажати всім щасливих новорічних свят, міцного здоров'я, невичерпного оптимізму, впевненості у завтрашньому дні. І нехай звучить щасливий дитячий сміх херсонських дітей».
         Підприємець Станіслав Путілов: «49 років тому мене прихистив рідний Комсомольський район. 49 років я працюю на підприємствах району. Починав на суднобудівному заводі, а сьогодні продовжую на механічному. Я учень Всеволода Заботіна, якому вдячний за школу життя. Я працював практично з усіма керівниками району, які знаходяться в цьому залі. Я, хоч один з найстаріших працівників району, але тим не менш хочу відзначити з вами столітній ювілей. Комсомольський район - це гордість міста Херсона. Я вітаю всіх зі святом, а особливо керівника району Наталю Чорненьку. Зі святом друзі !!!».
         Перед гостями урочистості виступили: голова Комишанської селищної ради, Олександр Фатєєв, головний лікар, Леонід Ремига, колишній голова Комсомольського райради, Валентина Щербина. Кращі працівники райради були нагородженні грамотами та подяками.
         Не забули й про ветеранів Великої Вітчизняної війни. Дмитру Перетяпко, Володимиру Степаненко, Якову Станіславчуку і Геннадію Лазареву вручили квіти.
         Музичні вітання гостям свята подарували артисти театру Куліша - заслужена та народна артистка України Олена Галл-Савальська і Наталія Вишневська, народний артист України Олександр Толок і Микола Савчук, вокальний ансамбль «Орхідея», художній ансамбль танцю «Орхідея» та інші.
         Під завісу відбулося вшанування колишніх голів райради, які очолювали його у різні роки. Кожному були вручені пам'ятні медалі та зроблено пам'ятне фото.



Комментариев нет:

Отправить комментарий