Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 1 декабря 2015 г.

Ми працюємо для вас




Ми працюємо для вас

4 роки тому, 26 жовтня 2011 року, на базі трьох управлінь Фонду у м. Херсоні -  Дніпровського, Комсомольського та Суворовського районів, був створений новий єдиний підрозділ – управління Пенсійного фонду України в місті Херсоні, перед яким постало відповідальне завдання - забезпечити якісне та своєчасне обслуговування  100 тисяч пенсіонерів міста.
Завдяки зусиллям Пенсійного фонду України, головного управління Пенсійного фонду України  в  Херсонській  області  управління знаходиться у власній 5-ти поверховій будівлі, де створено всі належні комфортні умови як для відвідувачів, так  і для працівників управління. Особливу увагу, в першу чергу, приділено громадянам з обмеженими фізичними можливостями, яким створено всі умови доступності до громадської приймальні для вирішення будь-яких питань пенсійного забезпечення.
З березня 2012 року в управлінні впроваджено нову організаційно-технологічну систему обслуговування громадян за принципом “єдиного вікна”. В громадській приймальні ведеться прийом 27 громадян одночасно, що дало змогу уникнути черг та зняти суспільну напругу. Люди пенсійного віку отримують весь спектр якісних послуг в одному місці за короткий час.
При прийомі громадян всі відвідувачі обслуговуються лише на першому поверсі адмінбудівлі управління. Робочі місця спеціалістів відкриті та прозорі для відвідувачів. Поруч розміщено куточки банківських установ, де пенсіонери за бажанням можуть відкрити вкладні рахунки в банках.
З часу створення управління Пенсійного фонду України в місті Херсоні в громадській приймальні прийнято більше 350 тис. осіб.
         Обслуговування ведеться як стаціонарно, так і на виїзних прийомах в приміських селищних і сільських радах, при зустрічах в трудових колективах підприємств, установ та організаціях. З початку року проведено 33 виїзних прийоми для 1377 осіб, 223 зустрічі з трудовими колективами, де отримали роз’яснення і консультації 3136 мешканців міста.
Також обслуговуються громадяни дистанційно, в тому числі шляхом надання електронних послуг (Інтернет, Skype-зв’язок, СМС - повідомлення).
В управлінні діє багатоканальний номер “гарячої лінії”, яким за 10 місяців цього року скористалися  більше 22 тис. громадян.
Для комфортного обслуговування громадян функціонує сторінка власного веб-сайту управління (ks.pfu.gov.ua), на якій постійно висвітлюються зміни в пенсійному законодавстві, новини в роботі управління Фонду та інші події, які можуть зацікавити як пенсіонерів, так і всіх платників єдиного соціального внеску.
В управлінні постійно оновлюються матеріали на інформаційних стендах з необхідними актуальними матеріалами пенсійного спрямування. Є також 2 стенди “Візьміть з собою!” з роздатковими матеріалами для відвідувачів управління, завдяки яким з початку року було розповсюджено 14,5 тис. листівок та буклетів з питань змін та нововведень в пенсійному забезпеченні громадян, легалізації трудових відносин, інформації для працюючих пенсіонерів, вимушених переселенців із зони АТО тощо.
         З квітня 2015 року в управлінні Фонду створено новий підрозділ – сектор по роботі з майбутніми пенсіонерами. Як доповіла завідувач зазначеного сектору Ганна Уманська, на даний час послугами сектору вже скористалося  більше 1000 громадян та створено 400  підготовчих пенсійних справ майбутніх пенсіонерів.  
         Спеціалісти сектору приймають від майбутніх пенсіонерів наявні документи, здійснюють їх  правову оцінку, надають допомогу у витребуванні додаткових документів. У разі необхідності консультують щодо здійснення доплати до мінімального  страхового внеску та з інших питань застосування законодавства, регулюючого пенсійне забезпечення. Після закінчення підготовчої роботи з оформлення документів для призначення пенсії фахівці сектору надсилають повідомлення майбутньому пенсіонеру не пізніше ніж за місяць до виповнення пенсійного віку або нагадують заявнику про необхідність надання заяви про призначення пенсії, надіславши sms-повідомлення чи зателефонувавши.
         Сьогодні в управлінні не зупиняються на досягнутому, а весь час працюють над впровадженням нових сучасних підходів задля зручності людей. Фахівці постійно вдосконалюють свою роботу по наданню послуг, крокуючи назустріч людям, кінцевою метою якої є повне задоволення відвідувачів.


Управління Пенсійного фонду України в місті Херсоні

Комментариев нет:

Отправить комментарий