Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 22 декабря 2015 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області


Як херсонці сплачували податок на “квадратні метри” у 2015 році
З початку року херсонські платники податку на майно в частині податку на нерухомість, перерахували до міського бюджету та бюджетів селищних рад 3,3 млн гривень.
Переважну частину сплатили міські підприємства та організації – 3 млн гривень. Ще 300 тис. грн надійшли від мешканців міста – власників оподатковуваної нерухомості.
Нагадаємо, що у 2015 році херсонці сплачували податок на нерухомість за 2014 рік. Підприємства - власники нерухомості сплачують податок за поточний 2015 рік авансовими платежами щокварталу.

Херсонські парковки поповнюють бюджет міста
Протягом січня-листопада 2015 року до міського бюджету надійшло 1,3 млн грн  збору за місця для паркування транспортних засобів, що на 130 тис. грн більше, ніж торік.
Нагадаємо, що наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2015 №636 затверджено нову форму податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів. З 18.08.2015 зазначений наказ набрав чинності.

Відсотки за депозитами до доходів спрощенця не включаються
Доходом підприємця, що застосовує спрощену систему оподаткування є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі.
При цьому до доходу не включаються отримані такою фізичною особою пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності.
Детально із цим та іншим роз'ясненням можна ознайомитись в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі, який розміщено на веб-порталі Державної фіскальної служби України.

Стосується херсонських „бізнес-вумен”, що перебувають на спрощеній системі оподаткування
Реєстрація підприємця як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку (далі - реєстр). Зокрема, до вказаного реєстру вносяться відомості щодо: прізвища, ім’я, по батькові підприємця, реєстраційного номеру облікової картки платника податків або серії та номеру паспорта (для громадян, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відповідну відмітку у паспорті).
Якщо підприємець-платник єдиного податку змінив прізвище, ім'я, по батькові, то він зобов'язаний подати заяву встановленої форми до територіального органу ДФС. Заява подається протягом місяця з дня виникнення таких змін.
У такі ж терміни подається заява приватним підприємцем – платником єдиного податку при зміні серії та номера паспорта (для громадян, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків).

Припиняєте діяльність – подайте до податкової необхідні документи
За 11 місяців цього року ревізори ДПІ у м. Херсоні перевірили 77 підприємств, які вирішили припинити свою діяльність внаслідок ліквідації. У такому разі мораторій на перевірки не розповсюджується і підставою для їх проведення є саме початок процедури припинення.
Однак ревізори не завжди можуть своєчасно приступити до проведення перевірки адже деякі підприємства, які розпочали процедуру ліквідації, мають відкриті рахунки в банках, найманих працівників, забувають надати звіт про фінансові результати та декларацію з податку на прибуток (звіт про використання коштів неприбуткових організацій, декларацію платника єдиного податку) показники яких вказують на відсутність діяльності. Це може свідчити про те, що підприємство продовжує здійснювати господарську діяльність. У таких випадках податківці змушені надсилати заперечення до Реєстраційної палати та повідомляти про неможливість проведення перевірки.
Є й такі підприємства, які фактично не здійснюють господарську діяльність, закрили банківські рахунки, однак не знаходяться за податковою адресою. Аби таким підприємствам вирішити питання щодо припинення їх як платників податків без проведення перевірки, вони повинні повідомити ДПІ у м. Херсоні про відсутність господарської діяльності. Так, рішення про непроведення документальної позапланової перевірки цьогоріч було прийнято по 34 юридичним особам.
Детальну інформацію щодо здійснення перевірок у разі проведення процедури припинення представники юридичних осіб, які подали держреєстратору заяви на припинення, можуть отримати в управлінні податкового аудиту ДПІ у м. Херсоні каб. 501, тел. 32-74-62.

На антикорупційний сервіс „Пульс” херсонці звертались 130 разів
З початку року на антикорупційний сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби (ДФС) за вирішенням проблемних ситуацій херсонські платники податків зверталися  130 разів.
Серед дозвонювачів були 11 підприємців, 108 представників юридичних осіб, 8 громадян. Ще 3 дзвінка були анонімними.
У переважній більшості випадків платники податків телефонували на «Пульс» аби вирішити проблемні питання, які виникали при поданні електронної звітності, реєстрації податкових накладних та укладанні договору про визнання електронних документів.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів. Інформація приймається цілодобово за номером телефону (044) 284-00-07.

Як виправити помилку в повідомленні про прийняття на роботу
Пунктом 2 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 р. № 413 "Про порядок повідомлення Державної фіскальної служби та її територіальних органів про прийняття працівника на роботу" встановлено тип повідомлення:
- "початкове" – подання інформації про прийняття працівника на роботу;
- "скасовуюче" – подається у разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу.
У разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу подається повідомлення типу "скасовуюче" з помилковими даними і одночасно повідомлення типу "початкове" з правильними даними.

На військову реформу херсонці віддали 60 мільйонів гривень
Від платників Херсона за 11 місяців 2015 року до Державного бюджету надійшло 59,6 млн грн військового збору. Тільки у листопаді бюджет отримав 6,4 млн грн цього збору, що на 300 тис. грн більше, ніж у жовтні. До слова кошти, які надходять до бюджету у вигляді військового збору, спрямовуються на фінансування реформ у Збройних силах України.
Варто зазначити, що 11 червня та 9 липня 2015 року набрали чинності Закони України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо військового збору» та «Про внесення зміни до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування військовим збором грошового забезпечення військовослужбовців та інших осіб, які беруть безпосередню участь в АТО». Зокрема, законами скасовано військовий збір на операції фізичних осіб з валютними цінностями, в тому числі на конвертацію валютних переказів, валютно-обмінні операції та операції з банківськими металами, а також тимчасово, на період проведення АТО, не підлягають оподаткуванню військовим збором доходи у вигляді грошового забезпечення осіб на період їх безпосередньої участі в антитерористичній операції.

Новий електронний сервіс від ДФС - «Управління ЕЦП»
Саме такий сервіс запровадила минулого місяця Державна фіскальна служба. Він надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо сертифікатів відповідальних осіб (у межах строку дії сертифікату такої відповідальної особи). Також у повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера.
Для формування та подання платниками інформації щодо електронних цифрових підписів (далі - ЕЦП) в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено новий електронний формат Повідомлення за кодом J(F)1391102.
До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб.
Звертаємо увагу, що сформоване Повідомлення обов’язково підписується керівником ЕЦП, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.

Публічна інформацію від ДПІ у м. Херсоні
Відкритість та доступність публічної інформації є свідченням прозорої роботи органів державної влади. Це стосується і Державної фіскальної служби. Доступ до публічної інформації фіскальних органів сприяє збільшенню довіри суспільства та підвищенню іміджу ДФС.
Цього року до ДПІ у м. Херсоні надійшло 104 запита на публічну інформацію. Це на 43 запита більше, ніж у минулому році.
У переважній більшості дописувачі запитували інформацію про контрагентів. Деякі запити стосувались прохання надати копії звітів та різних довідок. Відповіді на всі запити надані в установлений законодавством строк.
Зазначимо, що вимоги щодо надання публічної формації в Україні регулюються Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Цього року податківці провели 260 перевірок
Протягом 10 місяців цього року аудитори ДПІ у м. Херсоні провели 260 документальних перевірок херсонських підприємств. За їх результатами податківці донарахували порушникам податкового законодавства 18,2 млн грн податків і штрафів. Окрім цього, деяким підприємствам довелося коригувати й інші фінансові показники. Зокрема, від’ємні значення об’єкта оподаткування податком на прибуток і різниці між сумою податкового зобов’язання та податкового кредиту з ПДВ зменшили на 36,4 млн грн і 758 тис. грн відповідно.
Наразі перевірені херсонські підприємства вже сплатили до бюджету 17,2 млн грн донарахованих їм платежів, що на 2,4 млн грн перевищує аналогічні показники минулого року.
Нагадаємо, що з метою руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань, виявлення та протидії діяльності підприємств по ухиленню від оподаткування до плану–графіку документальних податкових перевірок включаються виключно ризикові платники податків.

Зареєструвати бізнес можна протягом 24 годин
Постійне удосконалення обслуговування платників податків значно спростило процес відкриття та ведення бізнесу в Україні. Зокрема, нині можна зареєструвати бізнес всього за 24 години.
Так, наказом Міністерства фінансів України від 31.08.2015 № 747 внесено зміни до Порядку обліку платників податків і зборів і встановлено, що взяття на облік платників податків та передача до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі – ЄДР) даних про взяття їх на облік у контролюючих органах здійснюється у день отримання відомостей з ЄДР.
Такими змінами забезпечено реєстрацію бізнесу протягом 24 годин.
Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, за винятком реєстраційних номерів облікових карток платників податків, відомостей про відкриття та закриття рахунків, накладення та зняття арештів на рахунки та майно.
Дані з ЄДР доступні через банери «Дані про взяття на облік платників податків» і «Реєстр страхувальників», розміщенні на офіційному порталі ДФС України.

Податковий календар на 21 грудня 2015 року
Відповідно до норм Податкового кодексу України 21 грудня 2015 року – останній день подання:
- податкової декларації з ПДВ за листопад платниками, в яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;
- звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів (форма №Д4 (місячна)) за листопад;
- заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування з I кварталу 2016 року;
- декларації акцизного податку за листопад;
- податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за листопад платниками, які обрали місячний період для звітування, та за нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі у листопаді;
- податкової декларації зі збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за листопад;
Крім того,  цей день є останнім днем сплати:
- доплати (за потреби) податкового зобов’язання з акцизного податку на тютюнові вироби після реалізації тютюнової продукції;
- єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування роботодавцями за листопад (крім гірничих підприємств).
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області

Комментариев нет:

Отправить комментарий