Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

четверг, 10 декабря 2015 г.

Нова технологічна система обслуговування громадян





Нова технологічна система обслуговування громадян

Важливим кроком у напрямку подальшого реформування пенсійної системи в Україні є забезпечення якості обслуговування громадян на самому високому рівні.     
         З цією метою Пенсійний фонд України вживає заходів щодо оптимізації своєї роботи, для чого вже з початку 2016 року буде запроваджено централізовану систему нарахування та виплати пенсій. Для впровадження нової системи обслуговування громадян створено пілотний проект, в якому будуть задіяні чотири області (Київська, Вінницька, Донецька, Херсонська).
         До пілотного  проекту серед інших органів Пенсійного фонду України в Херсонській області ввійшло також і наше управління в місті Херсоні, на базі якого буде відпрацьовуватися технологія оцифрування єдиних стандартів обслуговування.
          Нова система дозволить за 10-15 хвилин провести призначення та перерахунок пенсій громадянам, значно зменшить кількість необхідних для цього документів, усуне вплив людського фактору на процес нарахування пенсії. Сьогодні процес призначення пенсій у нас відбувається до 10 днів. При цьому слід зазначити, що у новій системі обслуговування, що запроваджується, громадяни можуть звертатися за призначенням пенсій в будь-який орган Пенсійного фонду України, незалежно від місця реєстрації громадянина.
Для цього  9 грудня 2015 року управління Пенсійного фонду в місті Херсоні відвідала робоча група Пенсійного фонду України у складі радника Голови правління Пенсійного фонду України  Віктора Колбуна, заступника директора Департаменту інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів Пенсійного фонду України Валентини Боршовської, а також запрошених представників агентства з міжнародного розвитку USAID (США). Гості оглянули зали обслуговування громадян, побували в структурних підрозділах, цікавилися умовами праці та технічним забезпеченням працівників, заслухали роз’яснення керівництва щодо організації роботи управління.
Під час обговорення члени робочої групи детально роз’яснили  механізм практичного впровадження централізованої системи призначення та виплати пенсій, ознайомили фахівців управління з процесом ведення електронних пенсійних справ, порядком дій підрозділів з обслуговування громадян в нових умовах централізованого призначення та виплати пенсій.
         Результатом проведеної роботи буде те, що громадяни, які будуть звертатися до  органів Пенсійного фонду, відчують відразу переваги нової системи обслуговування громадян на високому рівні.


Управління Пенсійного фонду України в місті Херсоні

Комментариев нет:

Отправить комментарий