Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 7 июля 2014 г.

ПРОГРАМА розвитку фізичної культури та спорту в Комсомольському районі м. Херсоні на 2011 – 2015 роки



                                                                                                                                      Затверджено
                                     рішенням районної у місті
  ради VІ скликання
                                                             від 10 червня 2011 року № 66


ПРОГРАМА
розвитку фізичної культури та спорту
                                             в Комсомольському районі м. Херсон 
                                                             на  2011 – 2015  роки                                     

Загальні питання.

В сучасних умовах ситуацію зі станом здоров’я населення на Херсонщині можна визнати критичною. Рівень захворюваності на серцево-судинні, інсультів та туберкульоз в області найвищий. Існує тенденція погіршення показників інвалідності, у тому числі працездатних громадян.
Низький рівень оздоровчої рухової активності населення стримує підвищення життєздатності систем і функцій організму людини – фундаменту профілактики захворювань. Загострення екологічного становища, вади соціального захисту, проблеми медицини та низький рівень фізичної культури населення зумовлюють напружену демографічну ситуацію.
Особливе занепокоєння викликає погіршення здоров’я дітей та підлітків. Як і раніше, значна їх кількість має суттєві відхилення у фізичному розвитку та стані здоров’я. Різко прогресують у підростаючого покоління ревматичні хвороби, захворювання серця, гіпертонія, неврози, артрити, сколіози ожиріння тощо. Ситуація загострюється через зростаючу популярність у молодіжному середовищі таких привабливих видів нефізичної діяльності, як ігрові автомати, комп’ютерні ігри тощо. У зв’язку з відсутністю традицій здорового та активного дозвілля гострими проблемами є широке розповсюдження паління, зловживання алкоголем, вживання наркотичних засобів, психотропних речовин і, як наслідок, зростання антигромадських проявів та загострення криміногенної ситуації, особливо у молодіжному середовищі.
Світовий досвід свідчить, що рухова активність людини протягом усього життя сприяє профілактиці захворювань та зміцненню здоров’я. За інтегральним показником здоров’я населення, яким є середня очікувана тривалість життя людини, область посідає одне з останніх місць в Україні.
Найбільш актуальним є питання недостатнього фінансування фізкультурно – спортивних, оздоровчих заходів в навчальних закладах та спортивних школах. Через фінансові проблеми, слабку матеріально-технічну базу та вади кадрового забезпечення знижується якість навчально-тренувальної роботи як  в дитячо-юнацьких спортивних школах так і в навчальних закладах.
Серед стримуючих чинників розвитку фізичної культури та спорту в районі особливе місце посідають:
- відсутність спортивних баз,  залів та спеціального інвентарю, які відповідають  сучасним світовим стандартам;
- недостатність впровадження в фізкультурно – спортивний та змагальний процеси новітніх наукових технологій;
- низький рівень соціальної захищеності спортсменів та фізкультурно – спортивних працівників;
- недостатня кількість інструкторів з фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності, низький рівень заробітної плати;
-  недостатнє бюджетне фінансування, неефективне залучення  коштів з інших джерел, незначний обсяг інвестицій;.
- недостатнє пропагування серед населення району здорового способу життя;
Програма розвитку фізичної культури та спорту в Комсомольському районі на 2011-2015 роки ( далі Програма) є складовою частиною Державної, обласної та міської програм і розроблена відповідно до Закону України „Про фізичну культуру і спорт”.

Основними завданнями Програми є:

- забезпечення позитивного впливу на стійкий розвиток суспільства, сприяння духовному і фізичному розвитку молоді, виховання у неї почуття громадянської свідомості, утвердження загальнолюдських цінностей;
- створення умов для оптимальної рухової активності кожної особистості, досягнення нею достатньої фізичної та функціональної підготовленості, сприяння духовному і соціальному благополуччю, підвищенню рівня здоров’я,  здійсненню профілактики різних захворювань і фізичної реабілітації;
- виховання у населення району відповідних мотиваційних та поведінкових характеристик, активної соціальної орієнтації на здоровий спосіб життя;
- розвиток спорту вищих досягнень для задоволення видовищних та розважально-емоційних запитів населення, ствердження національної ідентифікації та гордості співгромадян, посилення авторитету району Херсона у всеукраїнському та світовому спортивному русі.
            - активізація фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи в усіх навчальних закладах району, за місцем проживання, роботи та у місцях масового відпочинку громадян;
- впровадження нових ефективних форм, методів і засобів фізкультурно-спортивної діяльності з урахуванням місцевих особливостей, традицій, економічних факторів, умов праці та вільного часу населення;
- збереження та розвиток мережі спортивних споруд з урахуванням запитів різних соціальних, професійних, демографічних груп, їх фізкультурно-спортивних інтересів, рівня спортивної підготовленості;-
- формування багатоканальної системи фінансування галузі фізичної культури і спорту – бюджетні кошти, благодійні та спонсорські внески, кошти, отримані від населення за надані послуги, надходження від здійснення фінансово-економічної діяльності тощо;
- удосконалення системи морального і матеріального заохочення працівників галузі, підвищення престижу праці у сфері фізичної  культури і спорту, стимулювання досягнення високих спортивних результатів;
- оптимізація процесу визначення потреби у фахівцях галузі з урахуванням місцевих запитів, здійснення підбору кадрів, виходячи з їх фахового рівня, досвіду роботи, уміння працювати в нових економічних умовах;
- забезпечення фізкультурно-оздоровчої, реабілітаційної роботи та розвиток спорту серед інвалідів і  ветеранів.

Фінансове забезпечення Програми:

        
            Основним  завданням фінансового забезпечення галузі є створення умов для системного і раціонального поєднання бюджетного фінансування та позабюджетних надходжень.
            Основними пріоритетами впровадження фінансової політики у сфері фізичної культури і спорту є:
            - стимулювання приватних структур для залучення коштів на розвиток фізкультурної та спортивної роботи, здійснення контролю за ефективністю їх використання, встановлення відповідності витрачених ресурсів досягнутим результатам;
            - визначення стратегічних напрямків для першочергового спрямування фінансових потоків;
            - максимальне використання власного потенціалу фізкультурно-спортивних суб’єктів для самозабезпечення.
           

Очікувані результати реалізації Програми:

- підвищення рівня охоплення громадян фізкультурно-оздоровчою та спортивно-масовою роботою до 20 % від загальної чисельності населення району;
- забезпечення доступності, якості, різноманітності та ефективності форм оздоровчих,   спортивних послуг для різних соціальних груп населення, особливо інвалідів та дітей – сиріт;
- утвердження у громадській думці та суспільній практиці пріоритетності та високої ефективності оздоровчої рухової активності з метою профілактики захворювань та асоціальної поведінки;
- зменшення чисельності дітей, учнівської та студентської молоді, яка має відхилення у фізичному розвитку;
- зупинення розповсюдження наркоманії, алкоголізму, паління, підвищення рівня соціальної стабільності в районі;
- створення належних умов для розвитку пріоритетних видів спорту в районі;
- - створення цивілізованих умов для соціальної адаптації та реабілітації інвалідів та осіб з уродженими вадами фізичного і розумового розвитку.
- створення ефективного механізму залучення коштів з інших джерел та збільшення обсягів видатків місцевого бюджету на сферу фізичної-культури і спорту, зокрема на поліпшення ( збереження, ремонт та реконструкцію ) матеріально-технічної бази, учбово-спортивну роботу;



































           
                                                         Додаток 1



                                                                ЗАХОДИ
                                         у розвитку фізичної культури і спорту
                                                          на  2011 – 2015 роки

                                1. Фізичне виховання та фізкультурно – спортивна робота  у
                                      навчально виховній сфері    

1.1. Забезпечити проведення багатоступеневих спортивно-масових заходів в усіх навчальних закладах („Тато, мама, я – спортивна сім’я”, „Козацький гарт” тощо).
Управління освіти і науки обласної державної адміністрації, міської ради та  Козацький Кіш (за згодою)
2011-2015 роки

1.2. Проводити поетапно районі комплексні спортивні змагання: спартакіади дошкільних навчальних закладів, учнів загальноосвітніх шкіл та професійно-технічних училищ,  студентів вищих навчальних закладів.
Управління освіти і науки обласної державної адміністрації, міської ради
Щороку

1.3.  Залучати до занять фізичною культурою і спортом на пільгових умовах дітей – сиріт, дітей – інвалідів, дітей із малозабезпечених та багатодітних сімей.
Управління освіти і науки обласної державної адміністрації, міської ради та міськвиконком (за згодою)
Постійно

2. Фізкультурно-оздоровча робота у виробничій та
соціально-побутовій сферах

2.1.  Проводити роботу по  впровадженню механізмів морального та матеріального стимулювання людей з високим рівнем фізичної підготовленості, заохочення ініціативи громадян щодо активного відпочинку, створення ними спортивних об’єднань, сприяти активації роботи колективів фізичної культури та спортивних клубів у виробничій сфері, що діють у структурі профспілкових комітетів підприємств, установ і організацій
Управління у справах сім’ї, молоді та спорту обласної державної адміністрації, міськвиконком (за згодою) спільно з обласними організаціями фізкультурно-спортивних товариств і федераціями з видів спорту, обласним відділенням Національного Олімпійського комітету України
2011-2015 роки


3. Спортивна діяльність

       3.1. Надавати допомогу у проведенні спортивних заходів за програмою юнацьких, молодіжних, спортивних ігор та забезпечувати участь збірних команд району у відповідних міських, обласних та  всеукраїнських змаганнях. Вжити заходів щодо збільшення чисельності дівчат у дитячо-юнацьких спортивних школах.

Управління обласної державної адміністрації: у справах сім’ї, молоді та спорту, освіти і науки, міськвиконкоми (за згодою) спільно  з обласними організаціями фізкультурно-спортивних товариств, федераціями з видів спорту, обласним відділенням Національного Олімпійського комітету України
Щороку


4. Фізкультурно-оздоровча, реабілітаційна та спортивна
діяльність серед інвалідів

  4.1. Сприяти вирішенню питання щодо надання на пільгових умовах спортивних споруд, незалежно від форм власності, для проведення фізкультурно-оздоровчих, реабілітаційних занять інвалідів та обладнання цих об’єктів спеціальними приладами для проведення відповідної роботи.
Управління справах сім’ї, молоді та спорту обласної державної адміністрації, Головне управління праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації, міськвиконкоми (за згодою)
                                                  2011-2015  роки

   4.2. Надавати допомогу у  підготовці збірної району для участі у міських, обласних змаганнях за програмою спартакіади „Повір у себе” та участь у відповідних всеукраїнських стартах.
Управління у справах сім’ї, молоді та спорту обласної державної адміністрації, міськвиконкоми (за згодою)
2011-2015  роки


                                                                             
5. Фінансове  забезпечення.

  5.1. Сприяти формуванню багатоканальної системи фінансування сфери фізичної культури і спорту – кошти державного та місцевого бюджетів, благодійні та спонсорські внески, гранти, субсидії, кредитні ресурси банківських установ, членські внески, кошти, отримані від населення за надання відповідних послуг, надходження від здійснення суб’єктами господарювання економічної діяльності.
Управління у справах сім’ї, молоді та спорту обласної державної адміністрації, міськвиконком (за згодою)
2011-2015 роки

5.2. Стимулювати надходження інвестицій від юридичних і фізичних осіб у розвиток фізичної культури і спорту в районі.
Управління у справах сім’ї, молоді та спорту обласної державної адміністрації, міськвиконком (за згодою)
2011-2015 роки
        

6. Інформаційне  забезпечення.

         6.1. Забезпечувати висвітлення у засобах масової інформації оперативної інформації про основні події спортивного життя району.
Управління у справах сім’ї, молоді та спорту обласної державної адміністрації, міськвиконком (за згодою)
2011-2015 роки

6.2. Сприяти, шляхом публікацій та обговорення,  виробленню у населення бажання, мотивування і попиту на оздоровчі, рекреаційні та видовищні послуги, а також на відповідні товари сфери фізичної культури і спорту.
Управління у справах сім’ї, молоді та спорту обласної державної адміністрації, обласна державна телерадіокомпанія (за згодою), міськвиконком (за згодою)
2011-2015 роки

7. Управління Програмою

         Безпосередній контроль за виконанням програми покладається на постійну комісію з питань науки та освіти, молоді та спорту, яка у встановлені терміни звітує перед депутатами Комсомольського району у місті Херсоні ради про хід реалізації даної програми.
        

                                                                                                     Затверджено
                                     рішенням районної у місті
 ради VІ скликання
                                                              від  10 червня 2011 року №  66


Фінансування   Програми на 2011-2015 роки


           
№ п/п
Зміст заходу
Термін проведення
Кошти          на захід
Примітка
(інші джерела)
1
2
3
4
5
1
Фізичне виховання та фізкультурно-спортивна робота у навчально виховній сфері

щороку

5500.00

часткове
   1.1 багатоступневі спортивно-масові заходи у навчальних закладах     
   1.2 районі комплексні змагання дошкільних, загально                      освітніх, професійно-технічних та вищих навчальних  закладах                                                                                     -                                                                            
  1.3 залучення до занять фізичною культурою і спортом дітей: сиріт, інвалідів, малозабезпечених і багатодітних сімей -

на весь термін

1200.00
часткове

         щороку

1700.00

часткове

щороку

2600.00

часткове

2
Фізкультурно-оздоровча робота у виробничій та соціально-побутовій сфері

щороку

9600.00

часткове
3
   Спортивна діяльність
на весь термін
33400.00
частково
3.2      комплексні заходи за програмою юнацьких, молодіжних ігор                                                               -
3.5.робота районного фонду підтримки пріоритетних видів спорту: -
   а)  відкритий турнір з вільної боротьби пам яті  козака                   Херсонщини  -  Олександра  Гарковенко                            
  б)  відкрита першість ОДЮСШ ХОО ФСТ «Спартак» з вільної боротьби присвячений юним визволителям Херсонщини  « Хлопчаки з Карантинного»                  
  в)  відкрита першість ОДЮСШ ХОО ФСТ «Спартак» з важкої атлетики                                                                         
  г)  відкрита першість ігрової ДЮСШ ХОО ФСТ «Спартак» з гандболу серед дівчат                                                                  
  д)  відкрита першість ігрової ДЮСШ ХОО ФСТ «Спартак» з міні футболу серед юнаків                               


щороку

4400.00


на весь термін
29000.00
частково



7000.00



 

6000.00




5000.00




5000.00




6000.00

4
Фізкультурно-оздоровча та спортивна діяльність серед інвалідів

на весь термін

8000.00

4.2     підготовка збірної району до змагань «Повір у себе» -


щороку

8000.00

 5.3  будівництво спортмайданчиків зі штучним покриттям, реконструкція та ремонт спортзалів ДЮСШ на території району                                                                                      -

щороку


12000.00

частково
6
Фінансове забезпечення
на весь термін
Згідно кошторису

7
Інформаційне забезпечення
постійно
6000.00

8
Управління Програмою



                                                  Щорічно на Програму потрібно  - 62 500.00 грн.


































                 
























                                                                                                              





Комментариев нет:

Отправить комментарий