Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 7 июля 2014 г.

Положення про відділ з питань життєдіяльності району



Затверджено                                                                
рішенням  ХХХІ сесії
районної у місті  ради
VІ скликання
від 13 грудня 2013 року № 214

Положення про відділ
                                       з питань життєдіяльності району
І.       Загальні положення
1.            Відділ життєдіяльності району ( у подальшому –відділ ) є структурним підрозділом виконкому районної в м. Херсоні ради.
2.     Відділ утворюється районною радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
3.     Відділ є підзвітним і підконтрольним районній раді, підпорядкованим виконавчому комітету, голові районної у місті ради.
4.     Завідувач та працівники відділу призначаються на посади та звільняються згідно чинного законодавства.
II.     Основні завдання відділу
1.           Реалізація державної політики у сфері житлово-комунального господарства на території району.
2.     Координація роботи, пов'язаної з наданням населенню району житлово-комунальних послуг.
3.     Забезпечення роботи виконкому з питань утворення, утримання та координації діяльності органів самоорганізації населення і об'єднань співвласників багатоквартирних житлових будинків.
4.     Організація благоустрою і забезпечення належного санітарного стану сектору індивідуальної забудови, контроль за благоустроєм та санітарним станом територій, прилеглих до підприємств, установ і організацій.
5.           Забезпечення оперативного та об'єктивного розгляду скарг та звернень громадян з питань, віднесених до повноважень відділу.
6.     Участь у здійсненні заходів, пов’язаних із цивільною обороною на відповідних територіях.
III Обов’язки відділу:
-        проведення    роботи    стосовно    створення    об'єднань    співвласників багатоквартирних будинків, реєстрація статутів та організація їх роботи, надання консультативно-методичної допомоги в їх діяльності за рахунок коштів цільових програм, затверджених районною у місті Херсоні радою;
-        участь у контролі за виконанням капітального ремонту за рахунок коштів міського та державного бюджетів житлових будинків, що перебувають у комунальній власності міської територіальної громади, ОСББ та ЖБК;
-        внесення пропозицій щодо капітального ремонту будинків комунальної власності, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків за рахунок коштів міського бюджету та участь у контролі за їх використанням;
-             складання протоколів про адміністративні порушення правил благоустрою щодо фізичних та  юридичних  осіб;
-            контроль за об'єктами житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, транспорту та зв'язку, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста, відомчого підпорядкування, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню;
-           організація    благоустрою    і    забезпечення    санітарного    стану    сектору
      індивідуальної забудови, а також контролю за благоустроєм і забезпеченням
      санітарного   стану   територій,   прилеглих   до   підприємств, установ   і          організацій,   залучення  на  договірних  засадах коштів, трудових   та   матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ організацій, незалежно від форм власності, а також коштів населення для організації озеленення, охорони зелених насаджень;
-        контроль   за   дотриманням   власниками   рекламних   носіїв   на
      території району правил благоустрою;
-        організація, в тому числі і за рахунок цільових коштів місцевого бюджету,
      зовнішнього благоустрою району (ремонт тротуарів та доріг у секторі
      індивідуальної  забудови,   участь   у   відновленні   вуличного   освітлення,
      виготовлення та встановлення лавок, урн, поточне утримання пам'ятників
      тощо за рахунок коштів цільових програм, затверджених районною радою;
-        сприяння у проведенні робіт щодо благоустрою парків та скверів на
      території району;
-        участь    у    забезпеченні    організації    робіт,    пов'язаних    з    обрізкою,
      проріджуванням та поваленням дерев;
-        організація  ліквідації  стихійних  сміттєзвалищ  на  території району  за
     рахунок коштів районного бюджету;
-        вирішення  питань  збирання  та  вивезення  побутових  відходів  сектору
     приватної забудови;
IV. Права відділу
Для реалізації своїх обов 'язків відділ має право:
1.  Отримувати в установленому порядку від органів місцевого самоврядування, установ та організацій інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання завдань відділу.
2.               Залучати спеціалістів структурних підрозділів виконкому, установ, організацій, об'єднань громадян для розгляду та реалізації питань, що належать до його компетенції.
3.               Складати протоколи про порушення КпАП та направляти їх на розгляд до адміністративної комісії виконкому.
4.         Вимагати відповідно до чинного законодавства відповідей та реагувати на подані запити.
V. Структура

Структура відділу має 5 штатних одиниць:
1.     Завідувач відділу – 1 шт. од.
2.      Головний спеціаліст – 4 шт. од.


VI. Посадова інструкція завідувача відділу
                  Завідувач відділу з питань життєдіяльності району забезпечує виконання             покладених на відділ завдань, а саме:
         контролює роботу по створенню об'єднань співвласників багатоквартирних    будинків, органів самоорганізації населення, організовує штаби з благоустрою району, об'єкти житлово-комунального господарства, підготовку району до роботи в осінньо-зимовий період, організовує проведення нарад з головами об'єднань багатоквартирних будинків, житлово-будівельними кооперативами, керівниками відомчого житла, головами органів самоорганізації населення.
        Завідувач відділу призначається на посаду відповідно до Закону України  "Про службу в органах місцевого самоврядування" та звільняється з посади у відповідності до чинного законодавства.
        На посаду завідувача відділу приймається особа, що має вищу освіту, стаж роботи в органах місцевого самоврядування не менше 3 років, або за фахом 5 років,  володіє держаною мовою.
       Завідувач    відділу   підпорядковується    безпосередньо   заступнику   голови  районної у місті ради.
      Завідувачу відділу підпорядковуються головні спеціалісти. На час відсутності завідувача відділу його заміщує головний спеціаліст відділу.
  Завідувач відділу з питань життєдіяльності району у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Постановами Верховної Ради України, Указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, цим Положенням та іншими нормативними актами.





Погоджено:

Заступник голови районної у місті ради                                        Л. П. Назаренко




Комментариев нет:

Отправить комментарий