Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 7 июля 2014 г.

Положення про відділ з питаннь життєдіяльності району



Загальні положення
1.            Відділ життєдіяльності району ( у подальшому -Відділ) є структурним підрозділом виконкому районної в м. Херсоні ради.
2.     Відділ утворюється районною радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні у межах, затверджених нею структури і штатів.
3.     Відділ є підзвітним і підконтрольним районній раді, підпорядкованим її виконавчому комітету, голові районної ради.
4.     Завідувач та працівники Відділу призначаються на посади та звільняються розпорядженням голови районної ради.
II.     Основні завдання відділу
1.           Реалізація державної політики у сфері житлово-комунального господарства на території району.
2.     Координація роботи, пов'язаної з наданням населенню району житлово-комунальних послуг.
3.     Забезпечення роботи виконкому з питань утворення, утримання та координації діяльності органів самоорганізації населення і об'єднань співвласників багатоквартирних житлових будинків.
4.     Організація благоустрою і забезпечення належного санітарного стану сектора індивідуальної забудови, контроль за благоустроєм та санітарним станом територій, прилеглих до підприємств, установ і організацій.
5.           Забезпечення оперативного та об'єктивного розгляду скарг та звернень громадян з питань, віднесених до повноважень Відділу.
6.     Участь у здійсненні заходів, пов’язаних із цивільною обороною на відповідних територіях.

III Обов’язки відділу:
проведення    роботи    стосовно    створення    об'єднань    співвласників багатоквартирних будинків, реєстрація статутів та організація їх роботи, надання консультативно-методичної допомоги в їх діяльності за рахунок коштів цільових програм, затверджених районною у місті Херсоні радою;
 участь у контролі за виконанням капітального ремонту за рахунок коштів міського та державного бюджетів житлових будинків, що перебувають у комунальній власності міської територіальної громади, ОСББ та ЖБК;
 внесення пропозицій щодо капітального ремонту будинків комунальної власності, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків за рахунок коштів міського бюджету та участь у контролі за їх використанням;
 складання       протоколів       та       притягнення       до       адміністративної відповідальності   фізичних  та  юридичних  осіб  за  порушення  правил благоустрою міста;

участь у контролі за об'єктами житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, транспорту і зв'язку, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста, відомчого підпорядкування, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню.
організація    благоустрою    і    забезпечення    санітарного    стану    сектора
індивідуальної забудови, а також контроль за благоустроєм І забезпеченням
санітарного   стану   територій,   прилеглих   до   підприємств,   установ   І
організацій,   залучення  на  договірних  засадах   із  цією  метою  коштів,
трудових   та   матеріально-технічних   ресурсів   підприємств,   установ   та
організацій, незалежно від форм власності, а також коштів населення для
організації озеленення, охорони зелених насаджень;

участь   у   контролі   за   дотриманням   власниками   рекламних   носіїв   на
території району правил благоустрою;

організація, в тому числі і за рахунок цільових коштів місцевого бюджету,
зовнішнього благоустрою району (ремонт тротуарів та доріг у секторі
індивідуальної  забудови,   участь   у   відновленні   вуличного   освітлення,
виготовлення та встановлення лавок, урн, поточне утримання пам'ятників
тощо за рахунок коштів цільових програм, затверджених районною радою;
складання протоколів та притягнення до адміністративної відповідальності
фізичних та юридичних осіб за порушення правил благоустрою міста;

сприяння у проведенні робіт щодо благоустрою парків та скверів на
території району;


участь    у    забезпеченні    організації    робіт,    пов'язаних    з    обрізкою,
проріджуванням та поваленням дерев;

організація  ліквідації  стихійних  сміттєзвалищ  на  території району  за
рахунок коштів районного бюджету;

вирішення  питань  збирання  та  вивезення  побутових  відходів  сектора
приватної забудови;


IV. Права відділу
Для реалізації своїх обоє 'язків відділ має право:
1.  Отримувати в установленому порядку від органів місцевого самоврядування, установ та організацій інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього обов'язків.
2.               Залучати спеціалістів структурних підрозділів виконкому, установ, організацій, об'єднань громадян для розгляду та реалізації питань, що належать до його компетенції.
3.               Складати протоколи про порушення КпАП та направляти їх на розгляд адміністративної комісії виконкому.
4.               Вимагати відповідно до чинного законодавства відповідей та реагувати на подані запити.




V Структура

 Завідувач відділу- 1 шт. од. Головний спеціаліст - 3 шт.од.
VI Посадові інструкції завідувача відділу
Завідувач відділу з питань життєдіяльності району забезпечує виконання покладених на відділ завдань, а саме:
контролює роботу по створенню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, органів самоорганізації населення, організовує штаби по благоустрою району та приймає участь у контролі за об' єктами житлово-комунального господарства, підготовка району до роботи в осінньо-зимовий період, організовує проведення нарад з головами об'єднань багатоквартирних будинків, житлово-будівельними кооперативами, керівниками відомчого житла, головами органів самоорганізації населення.
 Завідувач відділу призначається на посаду у відповідності із Законом України "Про службу в органах місцевого самоврядування" та звільняється з посади згідно КЗпП України чи за Іншою процедурою у відповідності до чинного законодавства.
На посаду завідувача відділу приймається особа, що має вищу освіту стаж роботи в органах місцевого самоврядування не менше ніж 3 років, або за фахом 5 років, яка володіє держаною мовою та має навички роботи з ПК.
Завідувач    відділу   підпорядковується    безпосередньо   заступнику   голови районної у місті ради.
Завідувачу відділу підпорядковуються головні спеціалісти. На час відсутності завідувача відділу його заміщує головний спеціаліст житлово-комунального господарства та благоустрою.
Завідувач відділу життєдіяльності району у своїй діяльності керується Конституцією України. Законами України, Постановами Верховної Ради України, Указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, цим Положенням та іншими нормативними актами, відповідальними рішеннями та розпорядженнями обласної державної адміністрації, міськвиконкому, райвиконкому.









Погоджено:

Заступник голови районної у місті ради                                        Л. П. Назаренко


Виконуючий обов’язки завідувача відділу
 життєдіяльності району                                                                     І.І. Нагаєв

Комментариев нет:

Отправить комментарий