Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 7 июля 2014 г.

П О Л О Ж Е Н Н Я ПРО ВІДДІЛ ПРИЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КОМСОМОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ



1.      Загальне положення
    Відділ призначення соціальних допомог (надалі - відділ) являється складовою частиною    управління праці  та соціального захисту населення  районної у місті ради, яке є підзвітним і підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим її виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
        Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці та соціальної політики, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями сесій районної у місті ради та її виконавчого комітету, наказами начальника головного управління праці та соціального захисту населення області, начальника управління праці та соціального захисту населення і цим Положенням.
2. Основні завдання.
          Впровадження в дію основних напрямів соціальної політики України щодо соціального захисту малозабезпечених громадян та сімей з дітьми, інвалідів з дитинства, громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.
3.Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
          Приймає від громадян заяви та інші необхідні документи, на підставі яких забезпечує:
Ø             призначення державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми згідно Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», 
Ø             призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям згідно Закону України “ Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям”;
Ø             призначення державної соціальної  допомоги інвалідам з дитинства по Закону України “Про державну  соціальну допомогу інвалідам з дитинства”;
Ø             призначення соціальної допомоги малозабезпеченій особі, яка здійснює догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за Постановою Кабінету Міністрів України  “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за висновком лікарської комісії медичного закладу, потребує постійного стороннього догляду за ним”.
Ø             призначення субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива.
Ø             призначення допомоги відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам”;
Ø             призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
Ø             призначення і виплата грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною”, а також сплата грошових внесків на загальнообов’язкове державне страхування за батьків-вихователів і прийомних батьків.
Ø             призначення і виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.
Ø             Призначення компенсаційних виплат на продукти харчування , оздоровлення, вартості проїзду міжміським транспортом громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші категорії громадян, на яких поширюється Закон України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
         Надає методичну допомогу підприємствам, організаціям, установам та громадянам в оформленні документів для призначення соціальних допомог.
          Впроваджує автоматизовану обліково-інформаційну систему «Адресна соціальна допомога» по розділам “Соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми”, “Соціальна допомога інвалідам з дитинства”, “Соціальна допомога малозабезпеченій особі”.
          Приймає участь в розробці пропозицій щодо надання сім’ям з дітьми та малозабезпеченим пенсіонерам соціальної допомоги та інших видів допомог.
        Проводить роз’яснювальну роботу серед населення з питань соціального захисту сімей з дітьми, використовуючи для цього засоби масової інформації.
        Проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують допомогу.
         В установлені терміни розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції відділу і вживає відповідних заходів.
         Здійснює перерахунок раніше призначених допомог.
         Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.         
4. Права.
          Одержувати безкоштовно від управлінь і відділів виконкому районної у місті ради, а         також від підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на відділ завдань.
          Вносити до управління соціального захисту населення пропозиції з питань, які входять до компетенції відділу.
          Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними       підрозділами, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об’єднаннями.
5. Структура.
          Відділ має  17 штатних одиниць (далі- шт..од.) в тому числі:
завідувач відділу – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – програміст – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – координатор – 1 шт.од.;
провідний спеціаліст - інформатор – 1 шт.од.;
провідний спеціаліст – архіваріус – 1 шт. од.;
*  сектор прийняття заяв та документів -  6 шт.од., в тому числі:
завідувач сектору – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт.од.;
провідні спеціалісти –  4 шт.од;
*  сектор опрацювання заяв і прийняття рішень - 6  шт. од., в тому числі:
завідувач сектору – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт. од.;
провідні спеціалісти – 4 шт.од.;
         Всі спеціалісти відділу призначаються на посаду начальником управління праці та соціального захисту населення на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву, чи пройшли стажування.

6.      Посадова інструкція завідувача відділу призначення соціальних допомог.
          Організовує роботу відділу. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань, а саме: впровадженню в дію основних напрямів соціальної політики України з соціального захисту малозабезпечених громадян, сімей з дітьми, інвалідів та інвалідів з дитинства.
          Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд спеціалістами відділу наказів, рішень, звернень вищестоящих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, рішень та розпоряджень голови районної у місті ради та її виконавчого комітету , наказів начальника Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту населення.
          Регулює роботу відділу щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами, що стосується діяльності відділу.
          Постійно аналізує стан роботи з питань призначення державних допомог сім’ям з дітьми, надання державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, призначення субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива, грошових допомог малозабезпеченим особам, які здійснюють догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, призначення компенсацій непрацюючим громадянам, які доглядають інвалідів І групи та громадян похилого віку.
           Бере участь у роботі з підвищення кваліфікації спеціалістів відділу згідно із затвердженим планом.
           Веде особистий прийом громадян з питань надання допомог сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства, малозабезпеченим сім’ям, надання субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива,
           Аналізує роботу з розгляду листів, заяв, скарг громадян району стосовно призначення всіх видів допомог.
           Контролює подання звітів й інформації щодо роботи відділу та роботи з кадрами по формі статистичної звітності.
           Здійснює контроль за організацією діловодства, архівного зберігання документів у відділі та своєчасністю запитів особових справ з інших управлінь по заявам одержувачів допомог, які переїхали на постійне місце проживання до району.
           Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу, подає пропозиції керівництву управління про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень, сприяє підвищенню кваліфікації працівників. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку.
          Завідувач відділу підпорядковується безпосередньо начальнику управління.
          На посаду завідувача відділу приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менш 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 5-ти років, володіє державною мовою.

Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                                                                 Н.Г.Погорєлова

            ПОГОДЖЕНО:
Заступник голови районної у місті ради                                                                 Л.П. Назаренко

                                                                                                             ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням VI сесії районної
у місті ради VI скликання
від  28 лютого  2011 р. №



П О Л О Ж Е Н Н Я
про сектор прийняття заяв та документів відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
Комсомольської районної у місті ради

1.      Загальне положення
      Сектор прийняття заяв та документів відділу призначення соціальних допомог (надалі - сектор) є структурним підрозділом відділу призначення соціальних допомог   управління праці  та соціального захисту населення  районної у місті ради, яке є підзвітним і підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим її виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
      Сектор у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці та соціальної політики, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями сесій районної у місті ради та її виконавчого комітету, наказами начальника головного управління праці та соціального захисту населення області, начальника управління праці та соціального захисту населення і цим Положенням.
  1. Основні завдання.
      Впровадження в дію основних напрямів соціальної політики України щодо соціального захисту малозабезпечених громадян та сімей з дітьми, інвалідів з дитинства та інших громадян району.

3.Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
      Здійснює прийняття від громадян заяв та інших необхідних документів для:
- призначення державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми згідно Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”;
- призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям згідно Закону України “ Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям”;
- призначення державної соціальної  допомоги інвалідам з дитинства по Закону України “Про державну  соціальну допомогу інвалідам з дитинства”;
- призначення соціальної допомоги малозабезпеченій особі, яка здійснює догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за Постановою Кабінету Міністрів України  “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за висновком лікарської комісії медичного закладу, потребує постійного стороннього догляду за ним”;
- призначення субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива.
- призначення допомоги відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам”;
- призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною”;
- призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.
      Проводить співбесіди із громадянами, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги або потребують спеціальної консультації.
      Здійснює реєстрацію заяв і документів на призначення соціальної допомоги, компенсаційних виплат, які визначені законодавчими і нормативно-правовими актами
      За результатами співбесіди із заявниками визначає необхідність (доцільність) проведення обстеження сім'ї чи особи державним соціальним інспектором.
      Формує особові справи з призначення всіх видів соціальної допомоги, компенсаційних виплат.
      Здійснює перевірку достовірності та повноти поданої громадянами інформації, яка використовується при призначенні всіх видів  соціальної допомоги.
            Надає запити до органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та житлово-комунальних організацій міста з питань щодо призначення всіх видів допомоги.
      У встановленому порядку готує справи окремих громадян на розгляд комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям  та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.     
      Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.          
4. Права.
      Одержувати безкоштовно від управлінь і відділів виконкому районної у місті ради, а         також від підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на сектор завдань.
      Вносити до управління соціального захисту населення пропозиції з питань, які входять до компетенції відділу.
      Сектор під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними       підрозділами, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об’єднаннями.

5. Структура.         
      Сектор прийняття заяв та документів -  6 шт.од., в тому числі:
завідувач сектору – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт.од.;
провіднийі спеціаліст –   4 шт.од;
      Всі спеціалісти сектору призначаються на посаду начальником управління праці та соціального захисту населення на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву, чи пройшли стажування.

6.      Посадова інструкція завідувача сектору прийняття заяв та документів

      Організовує роботу сектору. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань, а саме: впровадженню в дію основних напрямів соціальної політики України з соціального захисту малозабезпечених громадян, сімей з дітьми, інвалідів та інвалідів з дитинства.
      Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд спеціалістами сектору наказів, рішень, звернень вищестоящих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, рішень та розпоряджень голови районної у місті ради та її виконавчого комітету , наказів начальника Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту населення.
      Регулює роботу сектору щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами, що стосується діяльності сектору.
      Постійно аналізує стан роботи з питань призначення всіх видів соціальних державних допомог.
      Бере участь у роботі з підвищення кваліфікації спеціалістів сектору згідно із затвердженим планом.
      Веде особистий прийом громадян з питань надання всіх видів допомог.
      Перевіряє та контролює повноту поданих громадянами документів, правильність їх оформлення для призначення всіх видів допомоги.
      Аналізує роботу з розгляду листів, заяв, скарг громадян району стосовно призначення допомог.
      Контролює подання звітів та інформації щодо роботи сектору.
      Здійснює контроль за організацією діловодства, архівного зберігання документів у відділі та своєчасністю запитів особових справ з інших управлінь по заявам одержувачів допомог, які переїхали на постійне місце проживання до району.
      Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи сектору.
      Виконує інші доручення начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувача відділу.призначення соціальних допомог.
      Завідувач сектору підпорядковується безпосередньо завідувачу відділу призначення  соціальних допомог.
      На посаду завідувача сектору приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менш 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 5-ти років, володіє державною мовою.


Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                                                                 Н.Г.Погорєлова

            ПОГОДЖЕНО:
Заступник голови районної у місті ради                                                                 Л.П. Назаренко




















ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням VI сесії районної
у місті ради VI скликання
від  28 лютого  2011 р. №



П О Л О Ж Е Н Н Я
про сектор опрацювання заяв та прийняття рішень відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
Комсомольської районної у місті ради

1.      Загальне положення
      Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень відділу призначення соціальних допомог (надалі - сектор) є структурним підрозділом відділу призначення соціальних допомог   управління праці  та соціального захисту населення  районної у місті ради, яке є підзвітним і підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим її виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
      Сектор у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці та соціальної політики, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями сесій районної у місті ради та її виконавчого комітету, наказами начальника головного управління праці та соціального захисту населення області, начальника управління праці та соціального захисту населення і цим Положенням.
  1. Основні завдання.
      Впровадження в дію основних напрямів соціальної політики України щодо соціального захисту малозабезпечених громадян та сімей з дітьми, інвалідів з дитинства та інших громадян району.

3.Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
      Виконує завдання, що стосуються оформлення компенсаційних виплат на продукти харчування , оздоровлення, вартості проїзду міжміським транспортом громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші категорії громадян, на яких поширюється Закон України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
      Проводить обробку прийнятих заяв та документів для призначення усіх видів соціальної допомоги,
      Формування базу даних отримувачів допомоги.     
      Проводить розрахунок розмірів всіх видів допомоги та визначення термінів її надання, перевірку правильності нарахувань тощо.
      Приймає від організацій – надавачів житлово-комунальних послуг, пакет документів передбачених законодавством України, який дає право на правильне та своєчасне нарахування субсидій.
      Складає статистичну звітність.
      Видає переліки та формує супроводжувальну документацію організаціям.
      Повідомляє організації - надавачі послуг про порушення, допущені при розрахунках  з особами – користувачами субсидій, проводить консультативну роботу зі спеціалістами організацій.
      Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.         
4. Права.
      Одержувати безкоштовно від управлінь і відділів виконкому районної у місті ради, а         також від підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на сектор завдань.
      Вносити до управління соціального захисту населення пропозиції з питань, які входять до компетенції відділу.
      Сектор під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними       підрозділами, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об’єднаннями.

  1. Структура.
      Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень -  6 шт.од., в тому числі:
завідувач сектору – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт.од.;
провідні спеціалісти –  4 шт.од;
      Всі спеціалісти сектору призначаються на посаду начальником управління праці та соціального захисту населення на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву, чи пройшли стажування.

6.      Посадова інструкція завідувача сектору опрацювання заяв та прийняття рішень

      Організовує роботу сектору. Забезпечує виконання покладених на сектор завдань, а саме: впровадженню в дію основних напрямів соціальної політики України з соціального захисту малозабезпечених громадян, сімей з дітьми, інвалідів та інвалідів з дитинства та інших громадян району.
      Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд спеціалістами сектору наказів, рішень, звернень вищестоящих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, рішень та розпоряджень голови районної у місті ради та її виконавчого комітету , наказів начальника Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту населення.
      Регулює роботу сектору щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами, що стосується діяльності сектору.
      Постійно аналізує стан роботи з питань призначення всіх видів соціальних державних допомог.
      Бере участь у роботі з підвищення кваліфікації спеціалістів сектору згідно із затвердженим планом.
      Веде особистий прийом громадян з питань надання всіх видів допомог.
      Аналізує роботу з розгляду листів, заяв, скарг громадян району стосовно призначення допомог.
      Контролює подання звітів та інформації щодо роботи сектору.
      Здійснює контроль за організацією діловодства, архівного зберігання документів у секторі.
      Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи сектору.                                           Завідувач сектору підпорядковується безпосередньо завідувачу відділу призначення допомог..
      На посаду завідувача сектору приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менш 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 5-ти років, володіє державною мовою.



Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                                                                 Н.Г.Погорєлова


            ПОГОДЖЕНО:
Заступник голови районної у місті ради                                                                 Л.П. Назаренко
































            ЗАТВЕРДЖУЮ
Начальник управління праці та соціального захисту населення
                                                                                    ________________Н.Г.Погорєлова
                                                                          


ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
провідного спеціаліста архіваріуса відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
Комсомольської районної у місті Херсоні ради

1. Загальні положення

1.1. Забезпечує збереження особових справ отримувачів державних соціальних допомог та архівних особових справ.
1.2 Провідний спеціаліст архіваріус призначається на посаду у відповідності до Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, звільняється відповідно до Кодексу Законів про працю чи з іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством.
1.3. На посаду провідного спеціаліста архіваріуса призначається особа, що має повну вищу освіту відповідного професійного спрямування  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорії не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 2 років, володіє державною мовою, має навички роботи на ПК.
1.4. Архіваріус підпорядковується безпосередньо завідувачу відділу призначення соціальних допомог.
1.5. На час відсутності у зв’язку з відпусткою, хворобою та іншими причинами архіваріуса заміщує координатор .
1.6. Архіваріус у своїй діяльності керується Конституцією України, актами законодавства, що стосуються державної служби в органах самоврядування, Указами Президента, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства праці та соціальної політики України та іншими законодавчими актами, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови, голови районної у місті ради, наказами начальника головного управління праці та соціального захисту населення, начальника управління праці та соціального захисту населення, положенням про управління та положенням про відділ призначення допомог.
                                      2. Завдання та обов’язки

2.1  Дотримується термінів зберігання архівних справ відповідно до чинних нормативно-правових актів.
2.2    Видає особові справи спеціалістам з прийому для призначення всіх видів допомоги на підставі запитів, наданих координатором .
2.3  Готує проекти рішень про закриття особових справ відповідно до чинного законодавства. Рішення про закриття особових спра направляє до центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат.
2.4. Формує особові справи для передачі в архів.
2.5. Веде журнал архівних справ.
2.6.           Зберігає журнали реєстрації спеціалістів відділу, передані в архів.
2.7.          Організовує та проводить доставку особових справ одержувачів всіх видів допомоги до центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат.
2.8.          Здійснює проведення інвентаризації особових справ та особових рахунків всіх видів допомог.
2.9.          Виконує інші доручення завідувача відділу та начальника управління.


3.       Права


3.1.Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів районної умісті ради , а також підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на відділ завдань.
3.2.За дорученням начальника управління представляти інтереси управління в  інших органах виконавчої влади з питань діяльності управління.
3.3.У встановленому порядку використовувати відповідну інформацію та інші дані, необхідні для виконання посадових обов’язків.
3.4.Вносити начальнику управління пропозиції щодо вдосконалення роботи.

4. Відповідальність

Архіваріус несе відповідальність:
4.1. За неякісне та несвоєчасне виконання посадових завдань та обов’язків.
4.2. За бездіяльність або невикористання наданих йому прав.
4.3. За дотримання  етики поведінки та обмежень, передбачених законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.


З посадовою інструкцією ознайомлена:                                       
Провідний спеціаліст архіваріус                                                               О.В.Лещенко

Комментариев нет:

Отправить комментарий