Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 7 июля 2014 г.

П О Л О Ж Е Н Н Я ПРО ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КОМСОМОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ



I.                   Загальне положення

     Відділ бухгалтерського обліку та звітності (надалі - відділ) являється складовою частиною    управління праці  та соціального захисту населення  районної у місті ради, яке є підзвітним і підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим її виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
          Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці та соціальної політики, рішеннями Херсонської обласної та міської рад, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями сесій районної у місті ради та її виконавчого комітету, наказами начальника головного управління праці та соціального захисту населення області, начальника управління праці та соціального захисту населення, цим Положенням та іншими нормативними актами, що регламентують фінансово – господарську діяльність установи, а також організацію обліку та звітності щодо виконання кошторисів.

  1. Основні завдання.
         Забезпечення ведення  бухгалтерського обліку в виконавчому комітеті Комсомольської районної у місті ради, дотримуючись  єдиних методологічних засад, установлених Законом  України " Про бухгалтерський облік  та фінансову  звітність в Україні", "Бюджетним кодексом України" та іншими  законодавчими  актами та нормативними документами.
         Забезпечення  контролю  за наявністю і рухом майна, використанням матеріальних і фінансових ресурсів .


3.Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

        Отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження рішенням сесії  районної у місті ради про районний бюджет.
        Забезпечує цільове використання бюджетних коштів.
        Складає кошториси видатків та розрахунки до них, іншу кошторисну документацію, відповідно до виділених обсягів бюджетних призначень.
       Проводить  інвентаризації грошових коштів, розрахунків  і матеріальних цінностей.
          Забезпечує контроль  і відображає  на рахунках  бухгалтерського обліку  всіх господарських операцій, надання оперативної  інформації, складання і подання  у встановлені терміни фінансової звітності.
          Складає та подає на затвердження кошторисів та планів асигнувань, в установленому порядку, внесення змін і доповнень  до районного бюджету .
          Одержує від відділів у складі управління належним чином оформлені документи на здійснення своєчасного фінансування видатків, відповідно до затверджених призначень, у межах наявних фінансових ресурсів.
          Розробляє бюджетний запит управління та надає його у встановлені терміни до  відділу бухгалтерського обліку та звітності районної у місті ради та фінансового управління міської ради.
          Розробляє штатний розпис управління, своєчасно вносить до нього відповідні зміни.
          Нараховує та забезпечує в установлені терміни виплату заробітної плати працівникам управління.
          Одержує  від уповноважених  підприємств, установ та організацій документи для забезпечення  виплати державної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною”, а також сплата страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за батьків-вихователів і прийомних батьків; виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги; виплати державної допомоги на придбання твердого палива і скрапленого газу особам, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства; компенсаційні виплати громадянам, які постраждали від наслідків аваріїї на ЧАЕС; виплати матеріальної допомоги на поліпшення соціально-побутових умов, лікування та на поховання деяким категоріям громадян.
          Проводить своєчасні розрахунки з підприємствами, установами, організаціями, що виникають у процесі виконання кошторисів та діяльності управління.
          Здійснює аналіз фінансово-господарської діяльності управління з метою ефективного планування та витрачання бюджетних коштів.
          Проводить інвентаризацію коштів, розрахунків, інших активів, своєчасно і правильно визначає результати  інвентаризації та відображає їх в обліку.
          Своєчасно складає фінансову та бухгалтерську звітність та подає її в установлені терміни до відповідних органів.


4. Права.
        Одержувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на відділ завдань.
        Залучати  спеціалістів інших відділів управління, підрозділів виконавчих органів районної у місті ради, організацій і установ (за погодженням з їх керівниками)  для розгляду, опрацювання та перевірки питань, що належать до компетенції відділу.
        Здійснювати внутрішній контроль за ефективністю планування та витрачання бюджетних коштів.
        Одержувати від відділів у складі управління матеріали та розрахунки для складання бюджетного запиту.
        Вносити начальнику управління пропозиції з питань, які входять до компетенції відділу.
        Брати участь у нарадах  та інших заходах  з питань бухгалтерського обліку, бюджетного процесу.
        
5. Структура.

        Відділ має 3 шт.од. в тому числі:
завідувач відділу, головний бухгалтер – 1 шт.од.;
головні спеціалісти – 2 шт.од.
       Всі спеціалісти відділу призначаються на посаду начальником управління праці та соціального захисту населення на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву, чи пройшли стажування.


6.     Посадова інструкція завідувача відділу бухгалтерського обліку та звітності.

       Організовує роботу відділу. Несе персональну відповідальність за виконання  покладених на відділ завдань, вживає заходи щодо підвищення її ефективності, встановлює ступінь відповідальності спеціалістів відділу за доручений об’єм роботи.                     
       Забезпечує дотримання  встановлених  єдиних   методологічних  основ    бухгалтерського  обліку,  бюджетного процесу .
       Здійснює керівництво  діяльністю відділу, розподіляє обов’язки  між працівниками, очолює та контролює  їх роботу.
        Вимагає від  усіх підрозділів, служб та працівників   забезпечення неухильного  дотримання порядку оформлення та подання до обліку  первинних документів.
        Організовує контроль за  відображенням  на  рахунках  бухгалтерського обліку всіх господарських операцій .
        Забезпечує складання  на основі  даних бухгалтерського обліку, фінансової  звітності, підписання  її та подання  в установлені терміни  міському Державному казначейству, міському департаменту бюджету та фінансів, Пенсійному фонду,  міській податковій  інспекції, Статуправлінню, ФСС від нещасного випадку  на виробництві .
        Здійснює заходи  щодо надання  повної, правдивої  та неупередженої  інформації  про фінансовий стан, результати діяльності  та рух  коштів   районного бюджету.
        За погодженням  начальника управління забезпечує  перерахування  податків і зборів, передбачених законодавством, проводить розрахунки  з іншими   кредиторами відповідно до договірних  зобов’язань.
        Здійснює контроль за веденням касових операцій, раціональним  та ефективним  використанням  матеріальних  і  фінансових ресурсів.
        Забезпечує планування та розробку  розрахунків до районного бюджету, поточних  планів  асигнувань, кошторисів витрат, організовує фінансування головного розпорядника коштів на соціальний захист.
        Організовує роботу  з упровадження автоматизованої  системи оброблення даних бухгалтерського обліку.     
        Сприяє  підвищенню  професійного рівня  працівників відділу, знайомить з нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які стосуються  їх діяльності, також  зі  змінами  в чинному законодавстві.
       Регулює роботу відділу щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами, що стосується діяльності відділу.
       Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу, подає пропозиції керівництву управління про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень, сприяє підвищенню кваліфікації працівників. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку.
        Завідувач відділу підпорядковується безпосередньо начальнику управління.
        На посаду завідувача відділу приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менш 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 5-ти років, володіє державною мовою.





Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                                                     Н.Г.Погорєлова




            ПОГОДЖЕНО:
Заступник голови районної у місті ради                                                      Л.П. Назаренко



Комментариев нет:

Отправить комментарий