Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 7 июля 2014 г.

П О Л О Ж Е Н Н Я про юридичний відділ виконавчих органів Комсомольської районної у місті ради



  ЗАТВЕРДЖЕНО
         рішенням V сесії районної
         у місті ради VІ скликання
         від 25 січня  2011 р. № 23

П О Л О Ж Е Н Н Я
про юридичний відділ виконавчих органів
 Комсомольської районної у місті ради
1. Загальні положення.
           Юридичний відділ – є структурним підрозділом виконавчих органів Комсомольської районної у місті ради, підзвітним і підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим голові районної у місті ради. Основним завданням юридичного відділу є організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів підпорядкованими виконкому управліннями, службами та відділами, а також їх керівниками та працівниками під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків.
           У своїй діяльності юридичний відділ виконкому керується Конституцією і законами України, указами та розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, цим положенням та іншими нормативно-правовими актами.
2. Основні завдання і функції  відділу:
- організовує та забезпечує правильне застосування актів законодавства, інших нормативних актів і документів, подає керівництву пропозиції щодо вирішення правових питань виробничої, економічної та соціальної діяльності виконкому.
-  координує  роботу і бере безпосередню участь у підготовці рішень, розпоряджень та інших актів виконкому, що регулюють відносини структурних підрозділів, їх майнову відповідальність; узагальнює практику застосування законодавства, порушує питання про усунення недоліків;
      - перевіряє відповідність законодавству проектів рішень, розпоряджень, інших актів, що подаються на підпис керівника виконкому та візує їх,   прийняття  актів  правового характеру  без попередньої  перевірки  юридичною службою не допускається;
      - разом з іншими структурними підрозділами складає висновки за проектами рішень, розпоряджень та інших актів, готує і вносить у встановленому порядку пропозиції про зміну чи скасування відомчих нормативних актів та актів виконкому, що фактично втратили чинність або видані з порушенням вимог законодавства;
- здійснює  контроль  за відповідністю законодавству  актів,  прийнятих керівниками структурних підрозділів, доповідає керівнику виконкому для вжиття заходів до їх зміни чи скасування;
-  забезпечує  облік і зберігання  текстів  законодавчих  й  інших  нормативних актів, а також актів нормативного характеру, підтримує їх у контрольному стані;
      - бере участь у підготовці, укладенні та контролі за виконанням господарських договорів (контрактів) з підприємствами, установами та організаціями, дає правову оцінку їх проектам;


      - організує претензійну і веде позовну роботу,  представляє у встановленому законодавством порядку інтереси виконкому в судах, інших органах під час розгляду правових питань і спорів; дає правову оцінку претензіям, що пред’явлені виконкому чи виконкомом у зв’язку з порушенням прав і законних інтересів;
- контролює додержання структурними підрозділами встановленого у виконкомі порядку пред’явлення і розгляду претензій;
-  аналізує наслідки розгляду претензій, позовів і судових справ, практику укладання та виконання договорів (контрактів); вносить керівнику виконкому пропозиції щодо удосконалення правового забезпечення господарської діяльності;
- дає висновки стосовно правомірності списання матеріальних цінностей, дебі-торської заборгованості, непродуктивних витрат та правову оцінку фактам нестач, крадіжок, безгосподарності, псування майна; розглядає матеріали про відшкодування за рахунок винних осіб матеріальної шкоди, що готуються відповідними підрозділами на основі економіко-правового аналізу даних бухгалтерського обліку і статистичної звітності, інших документів фінансово-господарської діяльності виконкому та матеріалів перевірок, проведених правоохоронними і контролюючими органами;
- сприяє своєчасному вжиттю заходів за протестами та поданнями прокуратури, окремими ухвалами суду, рішеннями, постановами, ухвалами господарчого суду, відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів;
- проводить роботу, пов’язану із підвищенням рівня правових знань працівників виконкому, інформує про законодавство, роз’яснює існуючу практику його застосування, дає консультації з правових питань; бере участь у проведенні семінарів, інших занять з правових питань.
3. ВІДДІЛ МАЄ ПРАВО:
- одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконкому, його структурних підрозділів документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
- залучати за згодою керівника структурного підрозділу виконкому відповідних спеціалістів для підготовки проектів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводяться юридичною службою, відповідно до покладених на неї обов’язків;
-  брати участь у засіданнях виконкому, пленарних засіданнях  сесій районної у місті ради, нарадах у разі розгляду на них питань, щодо практики застосування законодавства;
           Пропозиції юридичного відділу щодо приведення у відповідність з законодав-ством проектів рішень, розпоряджень, що суперечать чинному законодавству, є обов’язковими для розгляду керівником виконкому та його структурними підрозділами.

4.  ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.
          Працівник юридичної служби, який не вжив передбачених цим положенням заходів до усунення порушень законодавства, що призвели до негативних наслідків, ущемлення прав і законних інтересів працівників, несе відповідальність у встановленому законодавством порядку.
5. СТРУКТУРА ВІДДІЛУ.
 Відділ має три штатні одиниці:
 -  завідуючий відділом - 1 шт. од.;
 -  головний спеціаліст - відповідальний секретар адміністративної комісії – 1 шт. од.;
 -  старший інспектор по роботі з ветеранами – 1 шт.од.

 Завідувач та працівники відділу призначаються на посаду та звільняються  відповідно до чинного законодавства України.
          На посаду керівника юридичного відділу виконкому призначаються особи з вищою юридичною освітою і стажем роботи за спеціальністю не менше 3 роки, головних спецілістів – відповідну освіту та професійну підготовку.
          У своїй діяльності головний спеціаліст – відповідальний секретар адміністративної комісії керується Кодексом України про адміністративні правопорушення, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” та положенням про адміністративну комісію.

        Старший інспектор по роботі з ветеранами   керується законами України:              -  Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту                                        -  Про соціальний захист дітей війни                                                                                      -  Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян         похилого віку в Україні

6. ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ЗАВІДУВАЧА ВІДДІЛУ.
6.1  Загальні положення.
         Основна мета діяльності завідувача юридичного відділу є організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання не виконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів підпорядкованими виконкому управліннями, службами та відділами, а також їх керівниками та працівниками під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків.
         На посаду завідувача відділу призначаються особи з вищою юридичною освітою і стажем роботи за спеціальністю не менше 3 року.
         Завідувач відділу безпосередньо підпорядковується голові районної у місті ради.
         Завідувач відділу у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, та іншими нормативно-правовими актами.
6.2 Завдання та обов'язки.
         Розроблення проектів нормативно-правових актів, проведення експертизи проектів таких актів.
         Подача керівництву пропозицій щодо вирішення правових питань виробничої, економічної та соціальної діяльності виконкому.
         Координація роботи і прийняття безпосередньої участі у підготовці рішень, розпоряджень та інших актів виконкому, що регулюють відносини структурних підрозділів, розгляд питань про усунення недоліків.
        Участь у перевірці відповідності законодавству проектів рішень, інших актів, що подаються на підпис керівника виконкому, та візування їх при наявності погодження цих проектів відповідними підрозділами.
        Внесення у встановленому порядку пропозицій про зміну чи скасування відомчих нормативно-правових актів та актів виконкому, що фактично втратили чинність або видані з порушенням вимог законодавства.
        Здійснення контролю за відповідністю законодавству актів, прийнятих керівниками структурних підрозділів.
        Ведення позовної роботи, представлення у встановленому законодавством порядку інтересів виконкому в судах, інших органах під час розгляду правових питань і спорів; дача правової оцінки претензіям, що пред'явлені виконкомом у зв'язку з порушеннями прав і законних інтересів.
        Контроль додержання структурними підрозділами встановленого у виконкомі порядку пред'явлення і розгляду претензій.
        Сприяння своєчасному вжиттю заходів за протестами та поданнями
прокуратури, окремими ухвалами суду, рішеннями, постановами, ухвалами
господарчого суду, відповідними документами інших правоохоронних органів.
       Участь у засіданнях комісій, створених виконкомом.
        Організація і проведення роботи, пов'язаної з підвищенням рівня правових знань працівників виконкому. Інформація про законодавство, роз'яснення існуючої практики його застосування, дача консультацій з правових питань працівникам виконкому, прийняття участі в проведенні правових семінарів.
        Контроль за санітарним станом закріпленої території.
        Виконання завдань та доручень керівництва виконкому.
6.3 Права.
       Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб виконкому та
структурних підрозділів документи, необхідні для виконання покладених на
юридичний відділ функцій.
       Брати участь у нарадах та інших заходах з правових питань, що проводяться виконкомом, скликати наради з питань, що належать до компетенції юридичного відділу.
       Покладення на  завідувача юридичного відділу обов'язків таких, що не стосуються роботи юридичного відділу та служби в органах місцевого само-врядування, не допускається.
6.4 Відповідальність.
         Завідувач відділу несе відповідальність за якість та своєчасність виконання посадових завдань та обов'язків, етику поведінки та дотримання обмежень, передбачених законодавством про службу в органах місцевого самоврядування, бездіяльність або невикористання наданих їй прав.

ПОГОДЖЕНО:
Голова районної у місті ради                                                                            Л. Я. Третяк
   
Ознайомлений:          
Завідувач юридичного відділу                                                               І. Г. Щепелін

Комментариев нет:

Отправить комментарий