Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 7 июля 2014 г.

П О Л О Ж Е Н Н Я ПРО СЕКТОР ПРИЙНЯТТЯ ЗАЯВ ТА ДОКУМЕНТІВ ВІДДІЛУ ПРИЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КОМСОМОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ



1.      Загальне положення

      Сектор прийняття заяв та документів відділу призначення соціальних допомог (надалі - сектор) є структурним підрозділом відділу призначення соціальних допомог   управління праці  та соціального захисту населення  районної у місті ради, яке є підзвітним і підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим її виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
      Сектор у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці та соціальної політики, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями сесій районної у місті ради та її виконавчого комітету, наказами начальника головного управління праці та соціального захисту населення області, начальника управління праці та соціального захисту населення і цим Положенням.

  1. Основні завдання.
      Впровадження в дію основних напрямів соціальної політики України щодо соціального захисту малозабезпечених громадян та сімей з дітьми, інвалідів з дитинства та інших громадян району.

3.Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
      Здійснює прийняття від громадян заяв та інших необхідних документів для:
Ø             призначення державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми згідно Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”;
Ø             призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям згідно Закону України “ Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям”;
Ø             призначення державної соціальної  допомоги інвалідам з дитинства по Закону України “Про державну  соціальну допомогу інвалідам з дитинства”;
Ø             призначення соціальної допомоги малозабезпеченій особі, яка здійснює догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за Постановою Кабінету Міністрів України  “Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за висновком лікарської комісії медичного закладу, потребує постійного стороннього догляду за ним”;
Ø             призначення субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива.
Ø             призначення допомоги відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам”;
Ø             призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною”, а також сплата грошових внесків на загальнообов’язкове державне страхування за батьків-вихователів і прийомних батьків;
Ø             призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.
      Надає методичну допомогу підприємствам, організаціям, установам та громадянам в оформленні документів для призначення соціальних допомог.
      Проводить співбесіди із громадянами, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги або потребують спеціальної консультації.
      Здійснює реєстрацію заяв і документів на призначення соціальної допомоги, компенсаційних виплат, які визначені законодавчими і нормативно-правовими актами
      За результатами співбесіди із заявниками визначає необхідність (доцільність) проведення обстеження сім'ї чи особи державним соціальним інспектором.
      Формує особові справи з призначення всіх видів соціальної допомоги, компенсаційних виплат.
      Здійснює перевірку достовірності та повноти поданої громадянами інформації, яка використовується при призначенні всіх видів  соціальної допомоги.
      Проводить роботу з представниками житлово-комунальних організацій міста.
      Надає запити до органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та житлово-комунальних організацій міста з питань щодо призначення всіх видів допомоги.
      У встановленому порядку готує справи окремих громадян на розгляд комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям  та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.
      Застосовує передбачені законодавством санкції до порушників умов надання всіх видів допомог.
      Здійснює розрахунок одинарних повернень надміру виплачених коштів.
      Складає угоди з громадянами за поверненням надміру виплачених коштів та здійснює контроль за виконанням угоди.
      Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.         
4. Права.
      Одержувати безкоштовно від управлінь і відділів виконкому районної у місті ради, а         також від підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на сектор завдань.
      Вносити до управління соціального захисту населення пропозиції з питань, які входять до компетенції відділу.
      Сектор під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними       підрозділами, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об’єднаннями.
5. Структура.         
      Сектор прийняття заяв та документів -  6 шт.од., в тому числі:
завідувач сектору – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт.од.;
провідні спеціалісти –  1 шт.од;
спеціалісти 1 категорії – 3 шт.од.
      Всі спеціалісти сектору призначаються на посаду начальником управління праці та соціального захисту населення на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву, чи пройшли стажування.

6.      Посадова інструкція завідувача сектору прийняття заяв та документів

      Організовує роботу сектору. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань, а саме: впровадженню в дію основних напрямів соціальної політики України з соціального захисту малозабезпечених громадян, сімей з дітьми, інвалідів та інвалідів з дитинства.
      Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд спеціалістами сектору наказів, рішень, звернень вищестоящих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, рішень та розпоряджень голови районної у місті ради та її виконавчого комітету , наказів начальника Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту населення.
      Регулює роботу сектору щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами, що стосується діяльності сектору.
      Постійно аналізує стан роботи з питань призначення всіх видів соціальних державних допомог.
      Бере участь у роботі з підвищення кваліфікації спеціалістів сектору згідно із затвердженим планом.
      Веде особистий прийом громадян з питань надання всіх видів допомог.
      Перевіряє та контролює повноту поданих громадянами документів, правильність їх оформлення для призначення всіх видів допомоги.
      Аналізує роботу з розгляду листів, заяв, скарг громадян району стосовно призначення допомог.
      Контролює подання звітів та інформації щодо роботи сектору.
      Здійснює контроль за організацією діловодства, архівного зберігання документів у відділі та своєчасністю запитів особових справ з інших управлінь по заявам одержувачів допомог, які переїхали на постійне місце проживання до району.
      Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи сектору.
      Виконує інші доручення начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувача відділу.призначення соціальних допомог.
      Завідувач сектору підпорядковується безпосередньо завідувачу відділу призначення  соціальних допомог.
      На посаду завідувача сектору приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менш 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 5-ти років, володіє державною мовою.

Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                                                     Н.Г.Погорєлова

            ПОГОДЖЕНО:
Заступник голови районної у місті ради                                                      Л.П. Назаренко

Комментариев нет:

Отправить комментарий