Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 7 июля 2014 г.

П О Л О Ж Е Н Н Я ПРО СЕКТОР ОПРАЦЮВАННЯ ЗАЯВ ТА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ВІДДІЛУ ПРИЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КОМСОМОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ



1.      Загальне положення
      Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень відділу призначення соціальних допомог (надалі - сектор) є структурним підрозділом відділу призначення соціальних допомог   управління праці  та соціального захисту населення  районної у місті ради, яке є підзвітним і підконтрольним районній у місті раді, підпорядкованим її виконавчому комітету та голові районної у місті ради.
      Сектор у своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства праці та соціальної політики, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями сесій районної у місті ради та її виконавчого комітету, наказами начальника головного управління праці та соціального захисту населення області, начальника управління праці та соціального захисту населення і цим Положенням.
  1. Основні завдання.
      Впровадження в дію основних напрямів соціальної політики України щодо соціального захисту малозабезпечених громадян та сімей з дітьми, інвалідів з дитинства та інших громадян району.
3.Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
      Проводить обробку прийнятих заяв та документів для призначення усіх видів соціальної допомоги,
      Формування базу даних отримувачів допомоги.     
      Проводить розрахунок розмірів всіх видів допомоги та визначення термінів її надання, перевірку правильності нарахувань тощо.
      Приймає від організацій – надавачів житлово-комунальних послуг, пакет документів передбачених законодавством України, який дає право на правильне та своєчасне нарахування субсидій.
      Складає статистичну звітність.
      Видає переліки та формує супроводжувальну документацію організаціям.
      Повідомляє організації - надавачі послуг про порушення, допущені при розрахунках  з особами – користувачами субсидій, проводить консультативну роботу зі спеціалістами організацій.
      Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.         
4. Права.
      Одержувати безкоштовно від управлінь і відділів виконкому районної у місті ради, а         також від підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на сектор завдань.
      Вносити до управління соціального захисту населення пропозиції з питань, які входять до компетенції відділу.
      Сектор під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними       підрозділами, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об’єднаннями.

  1. Структура.
      Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень -  6 шт.од., в тому числі:
завідувач сектору – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт.од.;
провідні спеціалісти –  4 шт.од;
      Всі спеціалісти сектору призначаються на посаду начальником управління праці та соціального захисту населення на конкурсній основі або як зараховані до кадрового резерву, чи пройшли стажування.

6.      Посадова інструкція завідувача сектору опрацювання заяв та прийняття рішень

      Організовує роботу сектору. Забезпечує виконання покладених на сектор завдань, а саме: впровадженню в дію основних напрямів соціальної політики України з соціального захисту малозабезпечених громадян, сімей з дітьми, інвалідів та інвалідів з дитинства та інших громадян району.
      Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд спеціалістами сектору наказів, рішень, звернень вищестоящих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, рішень та розпоряджень голови районної у місті ради та її виконавчого комітету , наказів начальника Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту населення.
      Регулює роботу сектору щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами, що стосується діяльності сектору.
      Постійно аналізує стан роботи з питань призначення всіх видів соціальних державних допомог.
      Бере участь у роботі з підвищення кваліфікації спеціалістів сектору згідно із затвердженим планом.
      Веде особистий прийом громадян з питань надання всіх видів допомог.
      Аналізує роботу з розгляду листів, заяв, скарг громадян району стосовно призначення допомог.
      Контролює подання звітів та інформації щодо роботи сектору.
      Здійснює контроль за організацією діловодства, архівного зберігання документів у секторі.
      Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи сектору.                                           Завідувач сектору підпорядковується безпосередньо завідувачу відділу призначення допомог..
      На посаду завідувача сектору приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на посаді головного спеціаліста не менш 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 5-ти років, володіє державною мовою.
Начальник управління праці та
соціального захисту населення                                                                     Н.Г.Погорєлова

            ПОГОДЖЕНО:
Заступник голови районної у місті ради                                                      Л.П. Назаренко

Комментариев нет:

Отправить комментарий